Iphone 6 Touch ID nie działa
Najlepsza odpowiedź macsupport , 09 września 2015 - 10:27
Koledze naprawili, bo albo zamontowali oryginalny przycisk albo to nie przycisk był problem ale taśma idąca pod ekranem do płyty, może to utargali, a teraz zamontowali sprawną.
Nie ma co gdybać, pewne jest, że ten serwis raczej nie powinien zajmować się takimi urządzeniami.
Przejdź do postu#1
Napisano 13 lipca 2015 - 23:53
Potrzebuje pomocy bo nie wiem co robić.
Pozdrawiam
#2
Napisano 13 lipca 2015 - 23:54
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#3
Napisano 14 lipca 2015 - 00:09
#4
Napisano 14 lipca 2015 - 08:22
błąd 53 raczej przeczy tej teorii o posiadaniu przez Ciebie ori przycisku
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#5
Napisano 14 lipca 2015 - 08:37
Błąd 53 oznacza, że uszkodzony jest przycisk albo wymieniony na inny. Telefon do wyrzucenia.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#6
Napisano 14 lipca 2015 - 19:41
#7
Napisano 14 lipca 2015 - 19:49
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#8
Napisano 14 lipca 2015 - 20:25
Touch jest parkowany razem z płyta. Nie ma touch nie ma iPhone
Ciekawe jak serwis teraz to wytłumaczy, płacisz pieniądze i to nie małe i jeszcze ci zepsują telefon.
#9
Napisano 14 lipca 2015 - 20:29
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#10
Napisano 14 lipca 2015 - 20:33
Też miałem ten błąd w nowym iPhone 6 i też mi szwankował TouchID. Wymieniłem w ramach gwarancji, a przy tym doczytałem się w internecie, że jak ci wymienią przycisk/uszkodzą jego tasiemkę to już go nie uratujesz, bo każdy TouchID jest parowany z płytą główną. W sumie niezłe zabezpieczenie.
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#11
Napisano 14 lipca 2015 - 20:42
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#12
Napisano 14 lipca 2015 - 22:07
Serwis serwisowi nie równy to po 1. Po2 nie ma pewności ze to serwis uwalił przycisk. Pewnie użyją argumentu ze minęło trochę czasu od wymiany wiec nie ma pewności ze ktoś inny nie grzebał w telefonie. Zostaje zabawa w sad.
Od naprawy mienło dwa tygodnie, jak dotyk był pekniety to touch id działał i oni to widzieli ze działał,a potem nie i tłumaczyli ze blad systemu ze aktualizacja pomoze
Dla tego na wymianę wyświetlacza lepiej jechać do Berlina i zrobić to przez Apple za 100euro
do berlina mam 700km
#13
Napisano 21 lipca 2015 - 12:55
#14
Napisano 21 lipca 2015 - 14:38
A jak wymienia mi Touch ID to będzie dział ?
będzie działał jak zamontują Twój oryginalny sprawny, Ty nie czytasz ze zrozumieniem postów wyżej, napisanych przez innych ?
PS. uprzedzając nastepne pytanie, to nie ma możliwości zamontowania innego sprawnego tak żeby Twój iP był 100% sprawny
#15
Napisano 21 lipca 2015 - 14:49
Chyba że ze sparowaną płytą główną
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#16
Napisano 21 lipca 2015 - 15:21
#17
Napisano 21 lipca 2015 - 15:28
No to jak uszkodzony to telefon nie nadaje się do naprawy i już go nie uruchomisz. Trzeba go oddać do odpowiedniego punktu odbioru odpadów elektrycznych i elektronicznych.
Napisałem Ci już na początku, że nie da się tego naprawić, a Ty nie rozumiesz i ciągniesz temat już drugi tydzień.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#18
Napisano 21 lipca 2015 - 15:32
Wyślij do jakiegoś serwisu na ekspertyze - następnie do apple na wycenę naprawy i o taką kwotę ubiegaj się od tych partaczy co ci pierwotnie ten telefon naprawiali.
#19
Napisano 21 lipca 2015 - 16:18
#20
Napisano 21 lipca 2015 - 17:48
Jedyną opcją naprawy jest wymiana za 1450zł w autoryzowanym serwisie. Ale nie wiem czy wezmą z podrabianym lcd.
#21
Napisano 21 lipca 2015 - 18:49
Telefon nie tani, wiec chce go naprawić nie można zrozumieć..
A Ty nie możesz zrozumieć, że tego NIE DA się naprawić!? Tylko płatna wymiana za 1,5 tys. jak wyżej ktoś zasugerował.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#22
Napisano 21 lipca 2015 - 21:23
Nie da się wymienić jeśli iPhone ma jakiekolwiek nieoryginalne części.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#23
Napisano 21 lipca 2015 - 21:57
Nie da się wymienić jeśli iPhone ma jakiekolwiek nieoryginalne części.
A fakt, o tym nie pomyślałem..
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#24
Napisano 22 sierpnia 2015 - 15:35
Koledzy mam pytanie dziś przestał działać mi Touch ID wyłaczyłem znajdź mój Iphone
chciałem zrobić odtworzenie i wyskoczył błąd 53- telefon jest nowy od lipca( na gwarancji)
da się coś z nim zrobić? czy tylko serwis? i jaki? Cortland?
naprawią czy wymienią i ile to może trwać?
pozdrawiam
#25
Napisano 22 sierpnia 2015 - 15:37
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych