Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z logowaniem w iTunes - Error Description not available


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 pedr0s

pedr0s
  • 21 postów

Napisano 13 lipca 2015 - 23:04

Witam,

kilka dni temu, po instalacji El Capitan public beta napotkałem na problem, nie mogłem zalogować się na swoje konto w iTunes. Skojarzyłem to z tym, że to w końcu beta, i może coś nie działać. 

Jednak dzisiaj postawiłem na świeżo Yosemite, i problem pozostał. W momencie logowania do iTunes, czy App Store, pojawia się taki komunikat:

 

itunes_blad.png

 

Mam MBA 13" z 2014. Używam go od listopada i nigdy nie było takich problemów. Jak temu zaradzić?


Problem pojawia się teraz także podczas logowania do App Store i iTunes na świeżym iOS 8.4. Nie mogę tez zalogować się do iMessage na Mac, przekazywania wiadomości i rozmów z iPhone do Mac, Itp.
Hasło z pewnością jest dobre bo loguje się za jego pomocą do iCloud i aktywowałem na nie iPhone gdy instalowałem na świeżo iOS 8.4.

#2 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1 818 postów
  • SkądToruń

Napisano 14 lipca 2015 - 11:40

Zaktualizuj iTunes, wczoraj wyszło. Może rozwiąże to problem.


MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2


#3 pedr0s

pedr0s
  • 21 postów

Napisano 14 lipca 2015 - 18:47

Niestety. Problem jest chyba z dwuetapową weryfikacją Apple. Nie mogę nawet zalogować się teraz w celu zmiany hasła/ wyłączenia tej weryfikacji itp. Albo wyskakuje błąd, albo na zaufanym drugim urządzeniu nie pojawia się kod weryfikacyjny. 

Póki co zmieniłem AppleID, ale żadne to rozwiązanie, bo na poprzednim było zostawionych trochę pieniędzy na Appki i Muzykę...



#4 mar3k

mar3k
  • 3 postów

Napisano 20 lipca 2015 - 07:18

Udało Ci się rozwiązać problem? Męczy się z nim już dwa dni i nadal nic...

 

A wróciłem podobnie z El Capitana i iOS 9 - doszedłem już do tego iż jest to problem z "Two-factor veryfication" z tym że nie jestem w stanie jej wyłączyć jak i zmienić hasła...


Użytkownik mar3k edytował ten post 20 lipca 2015 - 07:22


#5 Stoonowsky

Stoonowsky
  • 7 postów
  • SkądSłubice, Poland, Poland

Napisano 20 lipca 2015 - 17:31

Znalazłem odpowiedź. To wszystko przez dwuetapową weryfikację. By się zalogować wpisz normalnie swoje Apple ID oraz hasło. Gdy wyskoczy Ci magiczne "Error description not available" musisz na koniec hasła dopisać ten wygenerowany kod, na przykład:
Apple ID: twojmail Hasło: twojehaslokodwygenerowany
U mnie pomogło. Pozdrawiam :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych