Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z logowaniem w iTunes - Error Description not available


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 pedr0s

pedr0s
  • 21 posts

Posted 13 July 2015 - 23:04

Witam,

kilka dni temu, po instalacji El Capitan public beta napotkałem na problem, nie mogłem zalogować się na swoje konto w iTunes. Skojarzyłem to z tym, że to w końcu beta, i może coś nie działać. 

Jednak dzisiaj postawiłem na świeżo Yosemite, i problem pozostał. W momencie logowania do iTunes, czy App Store, pojawia się taki komunikat:

 

itunes_blad.png

 

Mam MBA 13" z 2014. Używam go od listopada i nigdy nie było takich problemów. Jak temu zaradzić?


Problem pojawia się teraz także podczas logowania do App Store i iTunes na świeżym iOS 8.4. Nie mogę tez zalogować się do iMessage na Mac, przekazywania wiadomości i rozmów z iPhone do Mac, Itp.
Hasło z pewnością jest dobre bo loguje się za jego pomocą do iCloud i aktywowałem na nie iPhone gdy instalowałem na świeżo iOS 8.4.

#2 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1818 posts
  • SkądToruń

Posted 14 July 2015 - 11:40

Zaktualizuj iTunes, wczoraj wyszło. Może rozwiąże to problem.


MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2


#3 pedr0s

pedr0s
  • 21 posts

Posted 14 July 2015 - 18:47

Niestety. Problem jest chyba z dwuetapową weryfikacją Apple. Nie mogę nawet zalogować się teraz w celu zmiany hasła/ wyłączenia tej weryfikacji itp. Albo wyskakuje błąd, albo na zaufanym drugim urządzeniu nie pojawia się kod weryfikacyjny. 

Póki co zmieniłem AppleID, ale żadne to rozwiązanie, bo na poprzednim było zostawionych trochę pieniędzy na Appki i Muzykę...



#4 mar3k

mar3k
  • 3 posts

Posted 20 July 2015 - 07:18

Udało Ci się rozwiązać problem? Męczy się z nim już dwa dni i nadal nic...

 

A wróciłem podobnie z El Capitana i iOS 9 - doszedłem już do tego iż jest to problem z "Two-factor veryfication" z tym że nie jestem w stanie jej wyłączyć jak i zmienić hasła...


Edited by mar3k, 20 July 2015 - 07:22.


#5 Stoonowsky

Stoonowsky
  • 7 posts
  • SkądSłubice, Poland, Poland

Posted 20 July 2015 - 17:31

Znalazłem odpowiedź. To wszystko przez dwuetapową weryfikację. By się zalogować wpisz normalnie swoje Apple ID oraz hasło. Gdy wyskoczy Ci magiczne "Error description not available" musisz na koniec hasła dopisać ten wygenerowany kod, na przykład:
Apple ID: twojmail Hasło: twojehaslokodwygenerowany
U mnie pomogło. Pozdrawiam :)






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users