Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

uparty "brak sieci" w iPhonie 6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 chemiczek

chemiczek
  • 4 postów

Napisano 11 lipca 2015 - 14:26

Witam

 

Rzecz ciekawa i tak naprawdę to nie wiem co mam zrobić.

 

Mój iPhone 6 jest w sieci Orange. Gdy zgubi zasięg informuje o tym komunikatem: "brak sieci". Natomiast gdy ten zasięg się pojawi, to nadal jest napis "brak sieci". Jedynym rozwiązaniem jest wyłączenie i ponowne włączenie iPhone'a. Mieszkam kilkadziesiąt metrów od nadajnika Orange, więc zasięg jest ok.

 

Co próbowałem robić? Zastosowałem kolejno kroki:

- włączałem i wyłączałem tryb samolotowy

- wyzerowałem ustawienia sieci

- przywróciłem ustawienia fabryczne

- sprawdziłem kartę SIM w innym telefonie i tam działała

- odwiedziłem salon Orange, by sprawdzić kartę SIM. Sprawdzili i karta jest dobra.

- byłem w serwisie iMad i wymienili mi iPhone'a na nowego!!!

 

i co...

 

I problem jest nadal. Nowego iPhone'a skonfigurowałem i znów po pojawianiu się komunikatu "brak sieci" jedynym rozwiązaniem by znów złapać zasięg jest wyłączenie i włączenie iPhone'a. 

 

Pomóżcie, bo dziwne to i martwi mnie. Skoro iPhone nowy i karta SIM sprawdzona i dobra, to dlaczego nie działa?

Nie wiem co mam zrobić :(


Użytkownik chemiczek edytował ten post 11 lipca 2015 - 14:28


#2 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 11 lipca 2015 - 15:00

Może to drugi wadliwy iPhone. Czy nosisz jakiegoś case'a na telefonie ? Jeżeli tak, to jaki. Kup jakiś tani starter np. Play i sprawdź czy działa. Ja miałem podobny problem z 5s, ale u mnie wymiana telefonu pomogła.

#3 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 11 lipca 2015 - 15:03

niech kolega przełaczy na 2g ew 3g


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#4 Danioo

Danioo
  • 1 057 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 11 lipca 2015 - 15:10

Miałem ten sam problem (też w Orange). Mieszkam w Warszawie (właściwie przedmieścia) z każdej strony w promieniu 1km jest las. Telefon ma tu zazwyczaj od 2 do 3 kresek zasięgu (iPhone, S5 nieznacznie więcej). Mój tracił zasięg najczęściej po rozmowie (czas nie miał znaczenia) i później już nie potrafił sobie go przywrócić. Jedyna pomoc to reset (nawet ten poprzez kombinacje klawiszy, po którym nie trzeba wbijać pinu). Oddawałem do serwisu na gwarancję kilkakrotnie. Nawet z filmem, kiedy zasięg był i po połączeniu już go nie było. Walka mi się znudziła, a problem nie był jakiś poważny, więc odpuściłem. Ostatnio po aktualizacji do 8.3 zupełnie znikł (w międzyczasie zmieniła się też wersja ustawień operatorskich, więc może to dlatego). Na 8.4 problemu też nie ma.


iMac 21,5 Mid 2014 (1,4GHz,8GB,500GB) + 128GB SSD USB | MacBook Air 11 Early 2014 (1,4Ghz,4GB,256GB)

Samsung Galaxy S8 Arctic Silver / iPhone 7 Matte Black 32GB 


#5 chemiczek

chemiczek
  • 4 postów

Napisano 11 lipca 2015 - 15:19

dzięki za odpowiedzi

 

Case'a mam minimal: silikon transparentny 0,3 mm.

Próbowałem też przełączać się na 2g lub 3g i nici.

Wersje oprogramowania mam najnowsza.

 

Co ciekawe czasem przez cały dzień nic się nie dzieje, ale  czasem w ciągu godziny zdarza się to dwa razy. 

Jest to o tyle problematyczne, że jak się zgubi zasięg, to sam iPhone sobie go nie znajduje, o czym ja nie wiem, bo przekonany jestem że zasięg mam. Efekt taki, że nie można sie dodzwonić póki się nie zorientuje i nie zrestartuje iPhone'a.



#6 mehmed efendi

mehmed efendi
  • 120 postów
  • Skądinąd

Napisano 11 lipca 2015 - 16:52

Zmień operatora.



#7 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 11 lipca 2015 - 17:22

Kup sobie katę Play za 5zł i zobacz czy na jakiejś sieci Ci działa, masz tam: Play, Play(Orange), Play(Plus), Play(T-Mobile), i zobaczysz czy wina leży po stronie telefonu czy operatora, inwestycja niewielka a informacji sporo.



#8 chemiczek

chemiczek
  • 4 postów

Napisano 11 lipca 2015 - 21:21

Ciągłe problemy z tym Orange :(  

A z karta Playa to póki co jedyne wyjście, którego nie próbowałem, więc spróbuje


dzięki



#9 algeroth

algeroth
  • 45 postów

Napisano 14 lipca 2015 - 08:59

Jak sprawa sie zakończyła ? Jestem na wakacjach w Hiszpanii i juz kilkakrotnie miałem tez brak sieci, mimo klikania automatycznego operatora lub wyboru ręcznego iPhone sie nie łączy z siecią. Dopiero ponowny restart rozwiązuje problem

#10 marilla0117

marilla0117
  • 11 postów

Napisano 25 lipca 2015 - 14:14

Witam. Ja dzisiaj zauważyłem podobny problem. Rano poszedłem do pracy telefon leżał na stoliku, miał zasięg. Po ok 3h sprawdziłem czy nie dostałem wiadomości, patrzę a te kółka od zasięgu wszystkie puste, ale napis Orange obok nadal był. Po chwili brak sieci i koniec. Włączyłem go ponownie, odzyskał sieć, ale na krótko. Potem spróbowałem tryb samolotowy. Dwa razy przełączałem, aż wkońcu odzyskał na godzinę zasięg spowrotem. Gdy już miałem wychodzić do domu, znów to samo brak sieci. Zrobiłem mu restart i po nim ciągle napis szukam... Nie mam sił już do tego sprzętu. Kupiony pod koniec maja i już dwa razy wymieniany, raz pykający ekran, a za drugim razem wyświetlacz skrzypiał, rozwarstwiał się. Sprzęt za kupę kasy, a jakość badziewia spod budki z tanią elektroniką.



#11 Dastia

Dastia
  • 907 postów

Napisano 25 lipca 2015 - 14:44

Strasznego pecha masz, współczuję :/


iPhone 14 PRO Max


#12 chemiczek

chemiczek
  • 4 postów

Napisano 25 lipca 2015 - 14:55

Z Playem jeszcze nie próbowałem bo byłem na wakacjach w Bieszczadach jestem zdziwiony. Dlaczego?

 

Mój iPhone tracił sieć w górach, ale sam ją odzyskiwał. Oczywiście pojawiał się napis brak sieci, ale potem gdy zasięg był to iPhone sam go znajdował. Wróciłem z wakacji i dziś patrzę a tu napis brak sieci, choć zasięg jest. Zrestartowałem i działa, czyli stary problem, od którego zacząłem ten watek. Kosmos jakiś. Wniosek, który mi się nasuwa, to że iPhone jest sprawny, bo w innych miejscach sam znajduj sieć, a w moim domu, choć mieszkam pod przekaźnikiem, nie radzi sobie. Czyli problem musi byc po stronie Orange. wrrrr...

 



#13 marilla0117

marilla0117
  • 11 postów

Napisano 25 lipca 2015 - 15:48

Ja nie miałem żadnego problemu z wymienionym egzemplarzem, aż do dzisiaj. We wtorek 21 lipca kurier przywiózł telefon z Cortlandu i znów padaka. Ile razy mogą wymieniać telefon?
Teraz zrobiłem reset ustawień i zasięg wrócił. Zaktualizowałem soft do 8.4 i znów szukam... Nie zmieni się na brak sieci tylko ciągle pisze szukam.


Użytkownik marilla0117 edytował ten post 25 lipca 2015 - 15:54


#14 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 25 lipca 2015 - 17:21

 Ile razy mogą wymieniać telefon?

Do skutku. Do momentu aż dostaniesz egzemplarz z którego będziesz zadowolony ;)


 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#15 Domi731

Domi731
  • 119 postów
  • Płeć:

Napisano 26 lipca 2015 - 12:33

A ja mam takie pytanko bo mam karte w t mobile i jak wlaczam LTE to na ekranie nie pojawia sie napis LTE tylko 3G niewiem czemu , mam iphona 6
Iphone 4G , Ipod touch 4G iPad 3, iPhone 6
PSN ID Apple ID = Dominik88PL

#16 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 26 lipca 2015 - 12:45

Aby korzystać z LTE musisz spełnić 4 warunki:
- mieć urządzenie obsługujące LTE
- kartę USIM (do uzyskania i operatora)
- musisz mieć aktywną taryfę która udostępnia LTE (w przypadku T-Mobile są to taryfy z serii JUMP)
- być w zasięgu sieci LTE

Użytkownik SeNuke edytował ten post 26 lipca 2015 - 12:46

 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#17 Domi731

Domi731
  • 119 postów
  • Płeć:

Napisano 26 lipca 2015 - 13:06

A to pewnie moja taryfa jest stara bo podpisalem umowe na 3 lata i w 2016 bede mial nowa dzieki za odp
Iphone 4G , Ipod touch 4G iPad 3, iPhone 6
PSN ID Apple ID = Dominik88PL

#18 ipsz

ipsz
  • 1 postów

Napisano 01 listopada 2015 - 20:21

Mam identyczny do opisanego powżej problem w dwóch egzemplarzach iPhone 6,

obydwa w Orange, jeden 16GB, drugi 64GB. Jednego, używanego bardziej intensywnie

problem dotyka częściej, nawet 2-3 razy dziennie, drugiego bardzo sporadycznie, raz na miesiąc. 

 

Problem występuje tylko kiedy telefon jest w 4G, i  nie występuje w roamingu czyli pośrednio

winny jest Orange. W ciągu ostatnich dwóch tygodni byłem w podróży w D, B, NL, I i A.

Telefon często był w sieci 4G, ale nic się nie działo. W polskiej sieci, żeby uniknąć problemu, 

wybieram 3G, wtedy nic złego się nie dzieje. Po wystąpieniu usterki, jedynym wyjściem jest

jedynie wyłączenie i włączenie telefonu. Reset ustawień nie zmienia sytuacji. Ciekawostka:

problem nie występował latem, samoistnie zniknął wiosną i wrócił jesienią. 

 

Z tego co przeczytałem powyżej, problemu może nie rozwiązać wymiana telefonu. Umowy

z Orange mam podpisane na najbliższy rok, ale i tak zmiany operatora wolałbym uniknąć.

 

Rozwiązaniem może się okazać zmiana 6 na 6s, o ile problem go nie dotyczy.

 

Jeśli ktoś rozwiązał problem, proszę o info. 



#19 squnqs

squnqs
  • 60 postów

Napisano 16 listopada 2015 - 16:09

Mam identyczny do opisanego powżej problem w dwóch egzemplarzach iPhone 6,

obydwa w Orange, jeden 16GB, drugi 64GB. Jednego, używanego bardziej intensywnie

problem dotyka częściej, nawet 2-3 razy dziennie, drugiego bardzo sporadycznie, raz na miesiąc. 

 

Problem występuje tylko kiedy telefon jest w 4G, i  nie występuje w roamingu czyli pośrednio

winny jest Orange. W ciągu ostatnich dwóch tygodni byłem w podróży w D, B, NL, I i A.

Telefon często był w sieci 4G, ale nic się nie działo. W polskiej sieci, żeby uniknąć problemu, 

wybieram 3G, wtedy nic złego się nie dzieje. Po wystąpieniu usterki, jedynym wyjściem jest

jedynie wyłączenie i włączenie telefonu. Reset ustawień nie zmienia sytuacji. Ciekawostka:

problem nie występował latem, samoistnie zniknął wiosną i wrócił jesienią. 

 

Z tego co przeczytałem powyżej, problemu może nie rozwiązać wymiana telefonu. Umowy

z Orange mam podpisane na najbliższy rok, ale i tak zmiany operatora wolałbym uniknąć.

 

Rozwiązaniem może się okazać zmiana 6 na 6s, o ile problem go nie dotyczy.

 

Jeśli ktoś rozwiązał problem, proszę o info. 

 

W 6s problem tez występuje.



#20 Nefryt

Nefryt
  • 53 postów

Napisano 29 listopada 2016 - 16:03

A co może być przyczyną, że iPhone 6 łapie zasięg na pożyczonym sim'ie t-mobile, a na mojej karcie play'a nie działa, nawet dzisiaj byłem u operatora i wymienili mi kartę na nową ?

Dodam, że mój stary sim (przed dezaktywacją po wymianie na nowego sim'a)  i teraz ten wymieniony na nowy działa bez problemu na moim "starym" iPhone 5s.

Co ciekawe owy kupowany iPhone 6 działał na Play, bo sam widziałem w momencie zakupu, a na moim sim już nie chciał :)



#21 Nefryt

Nefryt
  • 53 postów

Napisano 07 grudnia 2016 - 23:12

Tylko wymiana czytnika sim pozostaje ?

#22 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 07 grudnia 2016 - 23:17

Co tu pisać masz niesprawny telefon - trzeba zanieść do serwisu - czytnik raczej mało prawdopodobne że jest uszkodzony. Rozumiem że nie znasz historii telefonu więc może być jakiś grzebany lub zalany w przeszłości. 



#23 Nefryt

Nefryt
  • 53 postów

Napisano 14 grudnia 2016 - 20:26

Właściciel mówił, że kupił go osobiście, przed zakupem dzwoniłem do wsparcia Apple, żeby poznać historię serwisową i dowiedziałem się, że był tylko raz na wgraniu softu i simlock został zdjęty przez operatora Play zdalnie.

Kupiłem wczoraj starter T-mobile, iPhone zalogował się, lte złapał, dzwonić można, net śmiga, ale na moim Play'u dalej nie chce się zalogować, ma ktoś pomysł ? :unsure:



#24 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 grudnia 2016 - 21:24

A na tej karcie Play masz u góry na pasku komunikat Brak SIM czy Szukam albo Brak sieci? 

Czytnik SIM masz sprawny skoro działa z kartą TMobile. Możesz mi wysłać. Spróbuj przełączyć na 2G na tej karcie Play.

Podejrzewam, że masz uszkodzony zasięg na płycie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#25 Nefryt

Nefryt
  • 53 postów

Napisano 14 grudnia 2016 - 22:13

A na tej karcie Play masz u góry na pasku komunikat Brak SIM czy Szukam albo Brak sieci? 

Czytnik SIM masz sprawny skoro działa z kartą TMobile. Możesz mi wysłać. Spróbuj przełączyć na 2G na tej karcie Play.

Podejrzewam, że masz uszkodzony zasięg na płycie.

Na karcie Tmobile bez różnicy 2G/3G/LTE działa w każdej opcji.

Na moim Play'u po włożeniu sim znika komunikat "brak sim" potem wyświetla "szukam" a następnie "brak sieci" bez różnicy czy 2G czy LTE, dla pewności włączyłem tryb samolot i ta sama kolejność szukam-brak sieci, po wyłączeniu tel to samo.

Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale na tej karcie Play w ustawieniach przy "hotspot" cały czas kręci się ten "trybik" jakby jakaś operacja była w toku pomimo tego, że nie włączałem tej opcji.


Użytkownik Nefryt edytował ten post 14 grudnia 2016 - 22:29





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych