Witam, zakupiłem Range Extender TP LINK WA850RE, odbiera on sieć z górnego routera i powiela na dole, żeby był lepszy zasięg. iPhone jest u góry i jest połączony z siecią, która nazywa się NETGEAR, niestety zegarek jak jest na dole, to nie łączy się z rozszerzoną siecią, pomimo iż jest ta sama nazwa, te same zabezpieczenia i ten sam kanał transmisji. Może ktoś pomóc ?
Apple Watch + TP LINK RANGE EXTENDER problem z łączeniem.
Rozpoczęty przez
d112
, 09 lip 2015 12:38
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 lipca 2015 - 12:38
#2
Napisano 09 lipca 2015 - 18:14
Zegarek łączy się przez BT z iPhonem, a nie przez wifi - na to wygląda,
Może masz podstawową sieć 5GHz ? i wtedy założenia również nie działają.
A najbardziej prawdopodobne, że usypianie ekranu iPhona wyłącza aktywność telefonu przez wifi
Użytkownik madizal edytował ten post 09 lipca 2015 - 18:21
#3
Napisano 09 lipca 2015 - 21:58
Dodatkowo co miałem u siebie, filtrowałem adresy MAC urządzeń i dopiero po dodaniu adresu wifi AW do routera wszystko działa aż miło
#4
Napisano 10 lipca 2015 - 18:16
Spróbuj zapomnieć sieć Wifi w iPhonie i włączyć w nim Wifi w zasięgu tego extendera. AW na nowo pobierze hasło. Napisz czy to coś dało.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych