Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch + TP LINK RANGE EXTENDER problem z łączeniem.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 d112

d112
  • 30 postów

Napisano 09 lipca 2015 - 12:38

Witam, zakupiłem Range Extender TP LINK WA850RE, odbiera on sieć z górnego routera i powiela na dole, żeby był lepszy zasięg. iPhone jest u góry i jest połączony z siecią, która nazywa się NETGEAR, niestety zegarek jak jest na dole, to nie łączy się z rozszerzoną siecią, pomimo iż jest ta sama nazwa, te same zabezpieczenia i ten sam kanał transmisji. Może ktoś pomóc ?



#2 madizal

madizal
  • 248 postów
  • SkądKatowice

Napisano 09 lipca 2015 - 18:14

Zegarek łączy się przez BT z iPhonem, a nie przez wifi - na to wygląda,

Może masz podstawową sieć 5GHz ? i wtedy założenia również nie działają.

A najbardziej prawdopodobne, że usypianie ekranu iPhona wyłącza aktywność telefonu przez wifi


Użytkownik madizal edytował ten post 09 lipca 2015 - 18:21


#3 madizal

madizal
  • 248 postów
  • SkądKatowice

Napisano 09 lipca 2015 - 21:58

Dodatkowo co miałem u siebie, filtrowałem adresy MAC urządzeń i dopiero po dodaniu adresu wifi AW do routera wszystko działa aż miło

#4 pablissimo

pablissimo
  • 77 postów
  • SkądTomaszów Lubelski, PL

Napisano 10 lipca 2015 - 18:16

Spróbuj zapomnieć sieć Wifi w iPhonie i włączyć w nim Wifi w zasięgu tego extendera. AW na nowo pobierze hasło. Napisz czy to coś dało.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych