Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro A1278 konto poprzedniego właściciela


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 zuzka66

zuzka66
  • 6 postów

Napisano 02 lipca 2015 - 17:15

Cześć

Mam problem, jestem nieobeznana w temacie i chciałam się doradzić was.

 

Kupiłam na all...o.pl Macbooka Pro model A1278, system 10.5.8 niestety posiada on konto poprzedniego właściciela jako administratora, jak mam je wymazać ? Jak wyzerować system ? Naczytałam się w internecie o jakiś blokadach cloud ? 



#2 wrocu

wrocu
  • 85 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 lipca 2015 - 19:06

Witaj.

Niestety w takim wypadku jak nie znasz hasła administratora to jedyne co ci pozostaje to przeinstalować system. Jeżeli zależy ci na instalacji 10.5 to możesz to zrobić z płyty bądź USB. Obraz płyty z systemem możesz pobrać z internetu. Choć osobiści polecam zainstalować nowszą wersje systemu gdyż powoli przestaje być wspierany i coraz mniej oprogramowania działa z tym systemem. Legalnie możesz posługiwać się systemami takim jak był zainstalowany lub mac os x 10.9 lub 10.10.

Jeśli podasz jaki konkretnie to był model to pozwoli nam ustalić jaki system był zainstalowany na komputerze oryginalnie.

Generalnie nie zrażaj się do tego komputera, a my postaramy się ci pomóc.



#3 zuzka66

zuzka66
  • 6 postów

Napisano 02 lipca 2015 - 19:51

Dzięki wielkie za pomoc, jest to macbook pro a1278 Late 2008 Aluminum - MB466LL/A - MacBook5,1 takie informacje znalazłam w macbooku, jak najbardziej chciałabym przeinstalować system żeby był czysty, ale naczytałam się w internecie zeby najpierw jakies konto icloud wylogować bo się zablokuje ?

 

Skąd mogę pobrać system i jak go wgrać ?



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 lipca 2015 - 20:41

W tym systemie nie ma jeszcze iCloud i żadnych blokad. Dlaczego nie zapytasz sprzedawcy o hasło?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 zuzka66

zuzka66
  • 6 postów

Napisano 02 lipca 2015 - 20:47

Pytałam ale nie uzyskałam od niego zadnej odpowiedzi

#6 wrocu

wrocu
  • 85 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 lipca 2015 - 21:01

Niestety tego typu problemy zawsze rodzą dylematy w sprawie pochodzenia maczka.



#7 zuzka66

zuzka66
  • 6 postów

Napisano 02 lipca 2015 - 21:35

Jest legalny mam do niego zgodne pudelko razem z faktura zakupu, po prostu chciałam się dowiedziec jak mogę wgrać nowy czysty system
Jeszcze chcialam zapytac jaki jest najlepszy system dla tego macbooka ? Z tego co wyczytalam zeby zrobic update z 10.5.8 trzeba kupic 10.6, jak to zrobic i jaki jest koszt ?

#8 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 03 lipca 2015 - 14:40

System 10.6 jest systemem płatnym - możesz go kupić w apple store http://store.apple.c...06-snow-leopard. Dla Macbooka Alu Unibody (czyli Macbook 5.1) najlepszym systemem jest 10.8 - też do dostania w w/w sklepie http://store.apple.com/pl/search/10.8. Bez systemu 10.6.8 nie jesteś w stanie pobrać darmowych systemów (10.9 i 10.10).


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych