Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

problem z baterią w 5s


Najlepsza odpowiedź macsupport , 22 lipca 2015 - 13:33

Kolego ale skoro oni oddali telefon to znaczy, że zrobili te testy i nie wykazały one błędów. Serwis autoryzowany ma oprogramowanie do diagnostyki sprzętu i musi się ściśle stosować do jego wyników. Jak już pisałem w takim telefonie jest coś uszkodzone na płycie co powoduje grzanie i rozładowywanie baterii.

 

Moja rada wysłać to do innego serwisu, najlepiej do Cortlandu i zaznaczyć w zgłoszeniu, że bardzo się grzeje i szybko rozładowuje baterię.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 angelat91

angelat91
  • 11 postów

Napisano 01 lipca 2015 - 10:12

Jest to mój pierwszy post na tym forum zatem chciałabym się przywitać.

Mam od paru dni problem z baterią w iPhone 5s, rozładowuje się bardzo szybko, to znaczy: przed pójściem spać około 24:00 mam 100% baterii a kiedy się budzę około 8:00 jest już ledwo parę %, tak szybko bateria nigdy mi się nie rozładowywała, zazwyczaj potrafiła wytrzymać całą noc na 25% i jeszcze rano mieć kilka...

Zawsze wyłączam aplikacje poprzez podwójne wciśnięcie przycisku home, poszperałam również w internecie i powyłączałam niepotrzebne powiadomienia z centrum powiadomień i odświeżanie w tle, ale problem nie zniknął.

Czy pozostało mi zrobienie hard reset ? Nie mam pojęcia jak się to robi, bo telefon użytkuję dopiero od grudnia i jeszcze nie było takiej potrzeby.

Czy może poratuje mnie zrobienie aktualizacji oprogramowania do 8.4 ? (uaktualniam na bieżąco)

Pozdrawiam



#2 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 01 lipca 2015 - 10:18

Spróbuj naładować do 100% i rozładować do zera, ale raczej bateria kończy swój żywot i nic to nie da. Kupiłeś nowy czy używany telefon ?

#3 Dastia

Dastia
  • 905 postów

Napisano 01 lipca 2015 - 10:25

Jest to mój pierwszy post na tym forum zatem chciałabym się przywitać.

Mam od paru dni problem z baterią w iPhone 5s, rozładowuje się bardzo szybko, to znaczy: przed pójściem spać około 24:00 mam 100% baterii a kiedy się budzę około 8:00 jest już ledwo parę %, tak szybko bateria nigdy mi się nie rozładowywała, zazwyczaj potrafiła wytrzymać całą noc na 25% i jeszcze rano mieć kilka...

Zawsze wyłączam aplikacje poprzez podwójne wciśnięcie przycisku home, poszperałam również w internecie i powyłączałam niepotrzebne powiadomienia z centrum powiadomień i odświeżanie w tle, ale problem nie zniknął.

Czy pozostało mi zrobienie hard reset ? Nie mam pojęcia jak się to robi, bo telefon użytkuję dopiero od grudnia i jeszcze nie było takiej potrzeby.

Czy może poratuje mnie zrobienie aktualizacji oprogramowania do 8.4 ? (uaktualniam na bieżąco)

Pozdrawiam

Zrób aktualizację, ale mi się też wydaje, że bateria uszkodzona, bądź się kończy.


iPhone 14 PRO Max


#4 angelat91

angelat91
  • 11 postów

Napisano 01 lipca 2015 - 10:41

Telefon kupiłam nowy, już zrobiłam tak, że naładowałam do 100% i rozładowałam do zera, jednak nic to nie dało, zrobię aktualizację i zobaczę czy to coś da. 

Najdziwniejsze jest to, że jeszcze kilkanaście dni temu bateria działała normalnie.

Czy jest możliwe to, że baterię mógł "zepsuć" nieoryginalny kabel, gdzie podczas ładowania wyświetlała się informacja, że akcesorium może zawodzić? 

Czyli zrobienie hard resetu tutaj nic nie da ? 



#5 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 01 lipca 2015 - 11:48

Jak kabel nie jest oryginalny i w dodatku jest kiepskiej jakości to może to być przyczyna. Sprawdź na oryginalnym kablu.

#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 01 lipca 2015 - 12:17

Jeśli ładowarka też jest nieoryginalna to mógł się spalić układ na płycie głównej, który właśnie objawia się takim krótkim działaniem na baterii.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Stadivarius

Stadivarius
  • 216 postów

Napisano 01 lipca 2015 - 12:23

Tylko kabel był nieoryginalny, czy ładowarka rownież? Jezeli tylko kabel jest nieoryginalny i telefon został naładowany z komputera, to raczej nie wina kabla. Zrobiłem niedawno podobnie i bateria trzyma tak samo, jak przed ładowaniem. Długo masz juz telefon? Bateria mogła przekroczyć juz liczbę cykli i nie bedzie juz działać poprawnie. Poczekaj na wypowiedz jakiegoś serwisu z forum, np. Macsupport, pomogą Ci najbardziej. Pozdrawiam ;-)

#8 angelat91

angelat91
  • 11 postów

Napisano 01 lipca 2015 - 12:26

tylko kabel, przez przypadek koleżanka mi zamieniła, po ponad tygodniu odzyskałam oryginalny, ale przez ten czas użytkowałam nieoryginalny. Telefon mam od grudnia, kupiłam nowy, kilka miesięcy wystarczy aby bateria przekroczyła liczbę cykli ? 



#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 01 lipca 2015 - 12:45

To nie jest wina baterii, bo nawet całkowicie padnięta bateria nie wyładowuje się w tak krótkim czasie. Zwyczajnie coś zużywa jej energię.

Odtwórz oprogramowanie w iTunes na komputerze i nie wgrywaj żadnych kopii i danych. Po wgraniu oprogramowania masz w iTunes wybrać, że to nowy iPhone. Używaj tak bez danych i sprawdź czy czas pracy się wydłuży. Jeśli nie to oddaj na wymianę do serwisu autoryzowanego w ramach gwarancji.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 angelat91

angelat91
  • 11 postów

Napisano 01 lipca 2015 - 18:03

uaktualniłam do 8.4, ale bateria dalej w takim samym stanie jak przed, zatem postanowiłam odtworzyć oprogramowanie i pojawił się mały problem. Od 20 minut próbuję dodać konto google w ustawieniach, a kółeczko się kręci i nic się nie zmienia, a bez tego nie mogę zsynchronizować nawet swoich kontaktów. Co z tym fantem zrobić ?



#11 angelat91

angelat91
  • 11 postów

Napisano 03 lipca 2015 - 12:38

Niestety odtwarzanie oprogramowania nie pomogło, bateria bez zmian, dzisiaj idę do serwisu. Dziękuję za porady i pozdrawiam.



#12 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce

Napisano 03 lipca 2015 - 15:45

Niestety odtwarzanie oprogramowania nie pomogło, bateria bez zmian, dzisiaj idę do serwisu. Dziękuję za porady i pozdrawiam.

Napisz co z telefonem, czy diagnoza @macsupport była trafna.


iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy


#13 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 lipca 2015 - 15:52

Jeśli telefon jest na gwarancji i trafił do serwisu autoryzowanego to nie dowiemy się co mu było bo go wymienią na nowy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#14 angelat91

angelat91
  • 11 postów

Napisano 03 lipca 2015 - 19:46

jasne, napiszę jak tylko odbiorę.



#15 razr

razr
  • 1 664 postów
  • SkądKatowice, SI

Napisano 05 lipca 2015 - 21:53

Miałem to samo, po miesiącu dostałem odnowiony. Nic nie powiedzieli konkretnego.



#16 angelat91

angelat91
  • 11 postów

Napisano 19 lipca 2015 - 08:49

Witam,

Wczoraj odebrałam rzekomo naprawiony telefon z ispota, muszę powiedzieć, że jestem bardzo rozczarowana. Zacznę od tego, że pan, który diagnozował mój telefon napisał do mnie maila z pytaniem co mam na myśli, że bateria się szybko rozładowuje i w jakich warunkach to się odbywa, bo on diagnozuje go od 2 dni i badanie diagnostyczne wykazało pełną sprawność baterii, został niby zainstalowany system od nowa i według pana z serwisu wszystko działa jak należy, bo telefon nawet z włączonymi w tle aplikacjami poprawnie działał. Nie wiem co to za czary, ale wczoraj o godz 24 miałam naładowaną baterią do 100%, obudziłam się dzisiaj o 9, a telefon ma 17 %, z czego w użyciu był zaledwie 20 minut. Napisałam maila do pana, który diagnozował mój telefon. Ja nie jestem znawcą i mam prawo nie wiedzieć co może być przyczyną szybkiego rozładowywania, ale myślałam, że autoryzowany serwis znajdzie odpowiedź na pytanie i bardziej przyłoży się do naprawy, bo sama w domu odtworzyłam oprogramowanie i nic to nie dało, co zaznaczyłam w protokole. To nie jest normalne, że telefon nieużywany pół dnia nie potrafi wytrzymać...

Nie wiem co mam dalej zrobić, nie mam zamiaru go co chwilę zanosić do serwisu, po to, aby wrócił w takim stanie jak przed zaniesieniem.

Czy może macie pomysł co w takim razie może być przyczyną, żeby podsunąć ten pomysł panu z serwisu, żeby wiedział gdzie szukać (jak zdecyduję się pójść ponownie do ispota). 

Mam wrażenie, że zostałam trochę oszukana, bo pan twierdzi, że bawił się telefonem i niby wszystko działało poprawnie- jest to bardzo dziwne, że telefon, który jest cały gorący, aż parzy i się go nie używa a bateria znika w oczach- jest według serwisu zjawiskiem normalnym... 



#17 Dastia

Dastia
  • 905 postów

Napisano 19 lipca 2015 - 12:52

Ja bym podzwoniła po innych serwisach z zapytaniem co o tym sądzą i ewentualnie przesłała telefon do innego serwisu.


iPhone 14 PRO Max


#18 simon77

simon77
  • 100 postów

Napisano 21 lipca 2015 - 13:11

polecam serwis Cortland - obsługa door to door bez wychodzenia z domu

też miaem problem z baterią - telefon przy ładowaniu badzo się grzał i bateria znikała w oczach. wówczas telefon zaniosłem osobiście do salonu Cortland. pracownik, który przyjmował moją reklmację rówież wstępnie przetestował telefon i żadnego problemu z baterią nie stwierdził. sugerował też, że znikanie baterii przy aktywnych apliacjach typu Facebook, poczta i inne to normalka.

uparłem się jednak, aby przyjął reklamację i wziął telefon do serwisu.

po tygodniu otrzymałem nowy telefon...oczywiście nie znam przyczyny i zakresu uszkodzeń poprzedniego telefonu


Użytkownik simon77 edytował ten post 21 lipca 2015 - 13:12


#19 Lojalnyjedrek

Lojalnyjedrek
  • 4 postów

Napisano 22 lipca 2015 - 13:27

Wejdź tu https://selfsolve.apple.com na komputerze, wybierz interesujący Cię problem (czyli problemy z baterią), wpisz swój @, NIE ZAMYKAJ OKNA PRZEGLĄDARKI, potem dostaniesz maila i MUSISZ go otworzyć w telefonie (będzie to link do diagnostyki). Po chwili na komputerze wyświetli Ci się informacja odnośnie stanu baterii.
Jeśli będzie coś nie tak to będziesz miała opcję kontaktu z magikiem z Apple'a (sam do Ciebie zadzwoni) i powie jak rozwiącać problem bo będzie widział całą diagnostykę Twojego telefonu :)

A iSopt do firma handlowa, jej pracownicy mają robić obroty, a nie mieć wiedzę. Tak się znają na tym co sprzedają, że po mojej ostatniej tam wizycie powiedziałem, że to był ostatni raz!

#20 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 lipca 2015 - 13:33   Najlepsza odpowiedź

Kolego ale skoro oni oddali telefon to znaczy, że zrobili te testy i nie wykazały one błędów. Serwis autoryzowany ma oprogramowanie do diagnostyki sprzętu i musi się ściśle stosować do jego wyników. Jak już pisałem w takim telefonie jest coś uszkodzone na płycie co powoduje grzanie i rozładowywanie baterii.

 

Moja rada wysłać to do innego serwisu, najlepiej do Cortlandu i zaznaczyć w zgłoszeniu, że bardzo się grzeje i szybko rozładowuje baterię.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#21 Lojalnyjedrek

Lojalnyjedrek
  • 4 postów

Napisano 22 lipca 2015 - 14:13

iSpot jest autoryzowanym serwisem??

#22 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 lipca 2015 - 14:26

Tak.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#23 Lojalnyjedrek

Lojalnyjedrek
  • 4 postów

Napisano 22 lipca 2015 - 14:38

No proszę, dawniej do Cortlandu odsyłali..

#24 angelat91

angelat91
  • 11 postów

Napisano 27 lipca 2015 - 23:43

Dziękuję za odpowiedzi, telefon zaniosłam do Cortlandu tydzień temu i dzisiaj odebrałam nowy, mogłam zanieść tam od razu,bo miałam pod nosem :) 



#25 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 28 lipca 2015 - 19:50

iSpot ma beznadziejny serwis. Kupiony u nich uszkodzny laptop po oddaniu do ich serwisu został uznany za sprawny. W Crortland wymieniono top case oraz baterie i wszystko ok. Czemu jeszcze iSpot działa na rynku?
  • Lojalnyjedrek lubi to

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych