Witam. Mam od wczoraj telefon Iphone 5s. Po podlączeniu do iTunes telefon nie może się zaktualizować ponieważ wystąpił błąd 9, niestety rady podane na stronie apple nic nie dają. Robiłam soft reset, hard reset, nic z tego. Ponadto, na ekranie po włączeniu pozostaje ekran jakbym miała go podlączonego do iTunesa, a tak nie jest. Gdy aktualizuje po jakimś czasie włącza się niebieska strona na telefonie i na komputerze "błąd 9". Bardzo proszę o pomoc.
Błąd 9 i nie wyłączająca się ikona iTunes na ekranie
Najlepsza odpowiedź landr , 28 czerwca 2015 - 10:27
Koleżanka napisała w pierwszym poście,że 5S.....kupując w MM iphona podpisujesz, że nie podlega standartowej wymianie u nich, tylko w razie awarii,serwis (kupowałem w listopadzie u nich ip6), chyba, że coś się zmieniło?
Przejdź do postu#1
Napisano 28 czerwca 2015 - 02:23
#2
Napisano 28 czerwca 2015 - 07:46
Użytkownik DanielF edytował ten post 28 czerwca 2015 - 07:47
#3
Napisano 28 czerwca 2015 - 07:49
Dzisiaj postaram się podłączyć go do innego komputeru. A ta ikonka iTunes nieznikająca? Chciałabym chociaż uruchomić telefon, a się nie da...
#4
Napisano 28 czerwca 2015 - 08:01
Odłącz od komputera i zasilania i spróbuj uruchomić.......może ma troche baterii.Te resety co robiłaś to napewno przy podłączonym iphonie, dlatego ikonka iTunesa sie pali. Tak z ciekawości po co nowy tel podłączasz od razu do iTunesa ??
Użytkownik landr edytował ten post 28 czerwca 2015 - 08:02
#5
Napisano 28 czerwca 2015 - 08:05
Chciałam mieć iOS 8.3, a wgrany był 8.0.1 musiał u nich długo leżeć.
Gdy uruchamiam telefon odłączony nadal jest ikonka iTunes.
#6
Napisano 28 czerwca 2015 - 08:17
Może spróbuj reset (power+home trzymane dłuuugo ponad 15sek) na NIE podłączonym telefonie.....
#7
Napisano 28 czerwca 2015 - 08:21
Trzymałam minutę, po czym puściłam i włączyłam normalnie. Nadal ikonka "podłącz do itunes.."
#8
Napisano 28 czerwca 2015 - 08:30
A jak go kupiłaś, to nie uruchamiałaś go i nie aktywowałaś? Może to być problem sprzętowy....może DFU na innym porcie USB ?
#9
Napisano 28 czerwca 2015 - 08:31
Mam trzy porty USB na lapku, na każdym robiłam DFU. Dzisiaj spróbuje na komputerze stacjonarnym, może to coś da. Pisałam już do iSpota, na razie pytali się tylko gdzie kupiłam telefon. Jak na razie jestem w rozsypce
#10
Napisano 28 czerwca 2015 - 08:40
Robiłaś precyzyjnie DFU i co nie wykrywa telefonu, zero reakcji??, iSpot ma infolinie( u nich kupowałaś), może by zadzwonić?
#11
Napisano 28 czerwca 2015 - 08:45
Kupowałam w media markt. Wykrywa telefon, tylko potem podczas "instalowania się" na telefonie jest niebieski ekran i wyskakuje błąd 9.
#12
Napisano 28 czerwca 2015 - 08:54
Telefon był uruchamiany czy nie? Skąd wierz jaki numer ma soft na nim??, myślę że najlepszym rozwiązaniem udać się do jakiegoś serwisu (iSpot, Cortland iMad, i Dream) i tak uzyskać pomoc.
Użytkownik landr edytował ten post 28 czerwca 2015 - 08:54
#13
Napisano 28 czerwca 2015 - 09:17
Kupiłaś trupa i nic z nim już nie zrobisz. Oddaj osobie, która Ci go sprzedała. Błąd 9 w iPhone 5 i 5S oznacza uszkodzenie płyty głównej i generalnie to nie naprawia się tego.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#14
Napisano 28 czerwca 2015 - 09:32
Tak był uruchomiany i pamiętam że jak sprawdzałam w ustawieniach tam był numer softu. Czy ktoś potrafiłby wycenić naprawę tego? Albo czy podlega taka usterka gwarancji?
Kupiłaś trupa i nic z nim już nie zrobisz. Oddaj osobie, która Ci go sprzedała. Błąd 9 w iPhone 5 i 5S oznacza uszkodzenie płyty głównej i generalnie to nie naprawia się tego.
Naprawdę jest aż tak źle? Widziałam przypadki ze błąd 9 został naprawiony. Postaram się pojechać do jakiegoś serwisu i to zbadać.
#15
Napisano 28 czerwca 2015 - 09:40
Jeśli telefon jest na gwarancji, nie powinno z tym być problemu.
Użytkownik landr edytował ten post 28 czerwca 2015 - 09:41
#16
Napisano 28 czerwca 2015 - 09:57
Piątka już pewnie na gwarancji nie jest, a ktoś go sprzedał, bo lepiej wiedział, że do niczego się nie nadaje.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#17
Napisano 28 czerwca 2015 - 10:27
Piątka już pewnie na gwarancji nie jest, a ktoś go sprzedał, bo lepiej wiedział, że do niczego się nie nadaje.
Możliwe że nie jest na gwarancji, ale pisze że kupiła w Media Markt, myśle że jak najszybciej musi tam jechać i wymienić telefon na działający.
iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy
#18
Napisano 28 czerwca 2015 - 10:27 Najlepsza odpowiedź
Koleżanka napisała w pierwszym poście,że 5S.....kupując w MM iphona podpisujesz, że nie podlega standartowej wymianie u nich, tylko w razie awarii,serwis (kupowałem w listopadzie u nich ip6), chyba, że coś się zmieniło?
Użytkownik landr edytował ten post 28 czerwca 2015 - 10:57
#19
Napisano 28 czerwca 2015 - 14:30
Jadę właśnie do iSpota, zobaczymy co powiedzą.
#20
Napisano 28 czerwca 2015 - 14:53
W Warszawie na ul Marszałkowskiej w iSpocie jest serwis.
#21
Napisano 28 czerwca 2015 - 20:59
Byłam w iSpocie w Gdynii w Rivierze, bardzo miły facet najpierw próbował to jakoś naprawić, jednak to okazał się po prostu błąd fabryczny i taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Odesłał go do serwisu i przyślą mi nowego iphona 5s. Powiedział, że to się niestety czasami zdarza. Jestem zaskoczona media marketem- otwarty produkt nie podlega gwarancji! Facet z apple nawet do nich dzwonił w tej sprawie, ale oni od razu zaczęli mówić że nie podlega gwarancji, chociaż nawet o to nie zapytał. Dziwna sprawa, przecież na logikę telefon musi być najpierw włączony żeby zobaczyć czy wszystko działa, no ale niestety. Cieszę się że Apple ma taką politykę, bo na ten sklep nie ma co liczyć, produkt o 200 złotych droższy w iSpocie, ale teraz wiem że na przyszłość lepiej kupować tam. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych