Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4s z T-mobile, drugi właściciel a naprawa gwarancyjna.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kamil_amil

kamil_amil
  • 64 postów
  • SkądPopowo Kościelne, Poland

Napisano 26 czerwca 2015 - 18:19

Witam serdecznie. Zakupiłem używanego iPhone'a 4s. Telefon pochodzi z sieci T-Mobile, posiadam od sprzedającego fakturę zakupu. Telefon ogólnie w stanie bardzo dobrym, lecz ma problemy z wibracją (metaliczne stukanie), o czym sprzedający nie poinformował mnie, bądź też jak uważa nie zauważył usterki. iPhone posiada jeszcze około 6 miesięcy gwarancji więc zdecydowałem, że skorzystam z naprawy gwarancyjnej, ponieważ wyczytałem, że to częsty problem i powinni to naprawić. Pytanie czy mogę bez problemu zanieść telefon do serwisu Cortland i go przyjmą? Czy dlatego, że na fakturze widnieje nazwisko właściciela od którego go odkupiłem mogą mi odmówić naprawy? Czy np. wystarczy, że sprawdzą, że iPhone nadal jest objęty 12-miesięczną gwarancja? Pozdrawiam.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych