Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Szary 'status' tętna w Workout


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 slythia

slythia
  • 84 postów

Napisano 26 czerwca 2015 - 02:33

Z jakiegoś dziwnego powodu mój zegarek w czasie treningu przy włączonej aplikacji Workout nie chce mierzyć tętna. Licznik z czerwonego zmienia kolor na szary wyświetlając nieaktualny już, poprzednio zmierzony wynik i taki stan trwa jakiś czas. Co ciekawe, podczas normalnego spaceru czy testując zegarek w domu nigdy mi się to nie zdarzyło. 

 

W czym może być problem? Noszę go ciągle w tym samym miejscu, jest ciasno zapięty (bardziej się nie da). 



#2 japanicz

japanicz
  • 146 postów

Napisano 26 czerwca 2015 - 19:04

A diody są czyste? Przy częstych treningach mogą się zabrudzić/zapocić, może w tym tkwi problem?



#3 slythia

slythia
  • 84 postów

Napisano 26 czerwca 2015 - 22:18

Wydaje mi się, że są czyste. Przynajmniej na czyste wyglądają, nie używam go aż tak często. Problem jest od samego początku (przynajmniej od momentu, gdy zaczęłam używać treningową aplikację), w międzyczasie zegarek zresetowałam - nic. 

 

Jak napisałam - na treningu czasem mierzy tętno, czasem nie. Potem wraca do normy i tak w kółko. Czasami przy szarym tętnie udaje mi się wymusić zmierzenie go (poprzez tętno w skrótach), czasem nawet to nie działa. Chwilę później wszystko jest ok. Na treningu go nie zdejmuję, nie poprawiam. 



#4 japanicz

japanicz
  • 146 postów

Napisano 27 czerwca 2015 - 13:27

No to nie mam, niestety, pomysłu, jak Ci pomóc ani co poradzić :(  Sam wczoraj postanowiłem nie wycierać zegarka przed treningiem, diody były normalnie "zmatowiałe" od noszenia na nadgarstku w wysokich temperaturach, poszedłem pobiegać i wszystko w normie; żadnych zmian.

Jak mieszkasz blisko Apple Store, to chyba najbezpieczniej będzie tam pójść – najwyżej dostaniesz nowy zegarek, bo brak możliwości mierzenia tętna wtedy, kiedy chcesz Ty, a nie zegarek, to jednak kluczowa niedogodność, mocno ograniczająca funkcjonalność urządzenia.



#5 Gregory

Gregory


  • 2 727 postów
  • Skądᴧ̊

Napisano 27 czerwca 2015 - 15:51

Od wersji 1.0.1 systemu zegarka tętno mierzone jest co 10 minut, ale pod warunkiem, że ręka się nie rusza (patrz https://support.appl.../pl-pl/HT204666). Trochę bez sensu moim zdaniem. Więc może to jest przyczyną?


PYM Player 8.1.1 — działa od Cataliny po Sonomę

Klawiatura PYM też jest fajna – ma przecinek na klawiaturze numerycznej, twardy łącznik, jabłko  i symbol bitcoina ₿

VR, AR, XR – wszystko, co potrzebujecie wiedzieć, i czego nie potrzebujecie też.

> [ pym.uce.pl ]


#6 slythia

slythia
  • 84 postów

Napisano 28 czerwca 2015 - 15:25

To nie to. Jeśli dobrze zrozumiałam to w artykule chodzi o normalne mierzenie pulsu, bez dodatkowej aplikacji. Wówczas faktycznie zegarek mierzy tętno raz na te 10 (?) minut i wyłącza się w czasie ruchu by nie zawyżać średniej przez chociażby bieg (mogłam coś pomieszać). Gdy uruchomię aplikację treningową to tętno mierzone jest nawet kilka razy na minutę (widać to w aplikacji Zdrowie) także w czasie ruchu.

 

Mieszkam w Polsce, więc sklep Apple odpada. 

 

Bawiłam się wczoraj, w czasie normalnego spaceru - czasami pojawiał się ten szary puls, jednak niemal od razu wszystko wracało do normy. 

 

Zastanawiam się, czy jest to wina zegarka i powinnam go reklamować / wymienić, czy jest to problem z oprogramowaniem, który zostanie naprawiony za jakiś czas. Czy źle go noszę, czy z jakiegoś powodu nie współgra on z moją ręką (tatuażu nie mam), czy przyczyną jest pot (co byłoby dziwne). 

 

Ten szary puls wygląda tak: http://i59.tinypic.com/29f9hev.jpg

 

Jedyny pomysł, jaki mi pozostał to pożyczyć go komuś. Coś więcej mogę zrobić zanim zacznę kombinować, by go wymienić?


Użytkownik slythia edytował ten post 28 czerwca 2015 - 15:35


#7 japanicz

japanicz
  • 146 postów

Napisano 28 czerwca 2015 - 19:22

To nie to. Jeśli dobrze zrozumiałam to w artykule chodzi o normalne mierzenie pulsu, bez dodatkowej aplikacji. Wówczas faktycznie zegarek mierzy tętno raz na te 10 (?) minut i wyłącza się w czasie ruchu by nie zawyżać średniej przez chociażby bieg (mogłam coś pomieszać). Gdy uruchomię aplikację treningową to tętno mierzone jest nawet kilka razy na minutę (widać to w aplikacji Zdrowie) także w czasie ruchu.

 

Mieszkam w Polsce, więc sklep Apple odpada. 

 

Bawiłam się wczoraj, w czasie normalnego spaceru - czasami pojawiał się ten szary puls, jednak niemal od razu wszystko wracało do normy. 

 

Zastanawiam się, czy jest to wina zegarka i powinnam go reklamować / wymienić, czy jest to problem z oprogramowaniem, który zostanie naprawiony za jakiś czas. Czy źle go noszę, czy z jakiegoś powodu nie współgra on z moją ręką (tatuażu nie mam), czy przyczyną jest pot (co byłoby dziwne). 

 

Ten szary puls wygląda tak: http://i59.tinypic.com/29f9hev.jpg

 

Jedyny pomysł, jaki mi pozostał to pożyczyć go komuś. Coś więcej mogę zrobić zanim zacznę kombinować, by go wymienić?

Po Twoim poście sam zacząłem zwracać większą uwagę na pomiar tętna i jest w normie: działa. Próbowałaś rozłączyć i ponownie połączyć w parę oba urządzenia? Problem, choć nie identyczny, pojawia się na forach Apple, tu np.: https://discussions....050353?tstart=0.

 

Jeśli sytuacja nie zmieni się po ponownym połączeniu w parę i tego typu "miękkich" trikach, niestety, zacząłbym myśleć o reklamacji. Problem z pomiarem tętna poważnie ogranicza możliwości AW, co jest mocną przesłanką reklamacji. Ale rozumiem, że chcesz tego uniknąć – zawsze możesz założyć własny temat na forum Apple, może ktoś miał/ma podobny problem?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych