Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad - grawerunek, a gwarancja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 25 czerwca 2015 - 00:52

Witam, nie widzę żadnego tego typu tematu na forum, a chciałbym się was spytać jak sprawa się ma z tymi grawerunkami i z czym się to je. Ponieważ noszę się z zamiarem kupienia Mini 2 generacji to jeśli jest dostępna możliwość wygrawerowania dwóch linijek tekstu to czemu nie, ale:
- czy jeśli przyjdzie i będzie coś nie tak z iPadem to można na spokojnie zwrócić go, by wymienili na nowy;
- jak to jest z gwarancją, czy oddając na gwarancję wymieniany będzie tylko ekran.

Jeśli zamawialiście już sprzęt od Apple z grawerunkiem to bardzo prosiłbym byście podzielili się swoimi spostrzeżeniami.


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 25 czerwca 2015 - 02:06

Air 2 z grawerunkiem, zwracany i wymieniany dwa razy z uwagi na tę przypadłość – przychodził za każdym razem nowy z wybranym przeze mnie grawerunkiem; najmniejszych problemów nie było (miałem nawet śmieszny kłopot, bo dostałem dwa gratisowe pudełka i ładowarki – proszono o odesłanie kurierem tylko iPada; na maile nie odpisywali mimo kilku prób z mojej strony, więc rozdałem znajomym :) ).

Ale poświadczyć mogę tylko za online store w UK. Choć w całej Europie powinno teoretycznie działać tak samo.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 czerwca 2015 - 08:33

Nie ma różnicy w przypadku gwarancji i wymiany w przypadku urządzenia z grawerunkiem. Różnica jest tylko przy zamawianiu, taka, że nie można zrezygnować z zamówienia.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 25 czerwca 2015 - 13:27

Czyli mam rozumiec, ze normalnie mi wymienia jesli zadzwonie do apple w ciagu tych 14 dni to przyjedzie kurier z nowym, a ja oddam tego zepsutego?
Jak jest z ta wymiana w autoryzowanych sklepach? Oddaje na gwarancje i dostaje z grawerunkiem tym samym dalej czy juz bez?

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych