Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4S - Autoryzacja z apple ID



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 djolun12

djolun12
  • 24 postów

Napisano 24 czerwca 2015 - 11:09

Witam.

Nie wiem czy dobrze nazwałem problem który mam w telefonie ale jakiś czas temu kupiłem od kolegi iPhone 4S 16GB który nie robił mu update już bo kupił nowszy model no i miałem tam softa iOS 7.0.3

Największą moją głupotą było zrobienie update do iOS 8.3 no ale nie o tym mowa, podpiąłem telefon do swojego PC z iTunes i przez komputer zrobiłem update.

W momencie kiedy aktualizacja została zakończona w celu aktywacji iPhona poproszono mnie o podanie Apple ID kolegi (pół biedy że kumpel to mi podał). I chciałbym zrobić taki "manewr" że w momencie kiedy ja bede sprzedawał iPhona i ktoś zrobi update to żeby znowu nie musiał podawać Apple ID tego kumpla, ani nawet mojego.

 

Czy jest taka możliwość ? Jeśli tak to jak to zrobić ? 



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 czerwca 2015 - 11:15   Najlepsza odpowiedź

https://support.appl...iewlocale=pl_PL


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 djolun12

djolun12
  • 24 postów

Napisano 24 czerwca 2015 - 11:29

To jeżeli mam wyłączoną usługę Find my Iphone to z automatu tez nie mam blokady aktywacji ?



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 czerwca 2015 - 11:31

Tak. I to samo wynika z tej instrukcji, którą Ci znalazłem w googlach. Nie chciało Ci się nawet tego przeczytać czy nie zrozumiałeś?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 djolun12

djolun12
  • 24 postów

Napisano 24 czerwca 2015 - 11:32

Przeczytałem lecz chciałem mieć 100% pewności żeby potem nie męczyć kumpla w sprawie Apple ID



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 czerwca 2015 - 11:34

Jeśli już aktywowałeś go tym kontem kolegi i teraz używasz swojego konta to kolega nie będzie już w przyszłości potrzebny.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych