Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Wgniecenie a gwarancja - iPad Air 2.


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 Michasss8

Michasss8
  • 1515 posts
  • SkądLeszno

Posted 16 June 2015 - 10:47

Witam Szanownych Forumowiczów. 

 

Niestety, ale pech chciał, że zakupiłem iPada dziewczynie i po wyjęciu z pudełka (zafoliowanego) moim oczom ukazało się praktycznie niewidoczne, wyczuwalne tylko palcem malutkie wgniecenie mniejsze niż 1 groszkówka. 

 

Stwierzdziłem, no nic. Co mogę teraz z tym zrobić, kto mi da nowego iPada (nie był zakupiony z AOS). 

 

Niestety, ale pech również chciał, że na iPadzie wyszło oto takie wgniecie (nie mamy pojęcia skąd): 

 

IMG_3707.jpg

IMG_6843.jpg

 

Niestety to już jest zauważalne na pierwszy rzut oka, kiedy obróci się iPada.

 

Teraz dwa pytania do Was.

 

Czy jest jakaś szansa, żeby je "wyciągnąć"? Może jakąś przyssawką tego typu:

 

http://allegro.pl/us...5449091359.html ???

 

Co z gwarancją? Czy już po niej?

 

Pozdrawiam 


Edited by Michasss8, 16 June 2015 - 10:55.


#2 Andaar

Andaar
  • 1688 posts

Posted 16 June 2015 - 11:15

Był z pare miesiecy temu podobny temat, ale dotyczacy iPhona, poszukaj, bo nie pamietam jak sie sprawa zakonczyla (bodajze tamten byl kupiony w iSpot).

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#3 Michasss8

Michasss8
  • 1515 posts
  • SkądLeszno

Posted 16 June 2015 - 11:17

Moja sprawa jest trochę inna. :) Dodatkowo zadałem nie tylko jedno pytanie. 

 

Pozdrawiam i dzięki za "pomoc". 



#4 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 16 June 2015 - 11:24

Jak kupiłeś nowe urządzenie to dlaczego nie wrócisz z nim do miejsca sprzedaży i nie opowiesz o tym co zauważyłeś po wyjęciu z pudełka?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 Michasss8

Michasss8
  • 1515 posts
  • SkądLeszno

Posted 16 June 2015 - 11:36

Niepotrzebnie zaczynałem temat.

To było 3-4 miesiace temu i tak malutkie, ze zlekcewazylismy sprawe :). Nawet go na foto nie mogłem uchwycic.

Bardziej interesuje mnie to drugie "wgniecenie", ktore ukazalo sie podczas naszego uzytkowania.

Jak sie go pozbyc i czy utracilismy gwarancje?

Dziekuje za odpowiedz.

Edited by Michasss8, 16 June 2015 - 11:40.


#6 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 16 June 2015 - 11:41

To pisz na wstępie, że kupiłeś to 3-4 miesiące temu, bo z Twojego posta wynika, że kupiłeś to dziś rano i po odpakowaniu zauważyłeś usterki. 

 

Takie wgniecenie nie powstało samo tylko to zostało wgniecione. Nie ma to wpływu na gwarancję. Wyprostować się nie da, ewentualnie klepanie od środka po rozebraniu sprzętu.


Edited by macsupport, 16 June 2015 - 11:41.

  • Michasss8 likes this

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Michasss8

Michasss8
  • 1515 posts
  • SkądLeszno

Posted 16 June 2015 - 11:52

To pisz na wstępie, że kupiłeś to 3-4 miesiące temu, bo z Twojego posta wynika, że kupiłeś to dziś rano i po odpakowaniu zauważyłeś usterki. 

 

Przepraszam. 

 

Masz racje zamieszałem trochę.

 

Jedno wgniecenie już było, drugie prawdopodobnie w dziewczyny torebce się ukazało :)

 

Czy mogę spać spokojnie? Kiedy wystąpi wada fabryczna Cortland czy inny autoryzowany serwis naprawi/wymieni iPada?

 

Mój niepokój spowodowany jest artykułem na który trafiłem. Wyczytałem, że jakiś serwis odmówił naprawy z uwagi na "zbyt duża ilość zarysowań".

 

 

Takie wgniecenie nie powstało samo tylko to zostało wgniecione. Nie ma to wpływu na gwarancję. Wyprostować się nie da, ewentualnie klepanie od środka po rozebraniu sprzętu.

 

 

Czyli nie ma sensu zamawiać takiej "przyssawki"? Nie sprawdzi się? W autku ładnie wygładziło :)

 

Pozdrawiam i dziękuję. 


Edited by Michasss8, 16 June 2015 - 11:54.


#8 Andaar

Andaar
  • 1688 posts

Posted 16 June 2015 - 11:56

Podobnie pewno to wgniecenie powstalo jak przy nowych macbookach z wersji europejskiej: ipad lezal/byl wlozony do plecaka, pod nim/w plecaku cos bylo i sie wgniotlo.
I dobrze napisal macsupport, napisales to tak jakbys w przeciagu ostatnich dni kupil go.

EDIT:
Kup sobie jakiś case i nie będzie nic widać.
A jeśli Cortland, czy inny autoryzowany serwis nie chciałby naprawić, to musisz dzwonić do apple i jak można wyczytać tu na forum to w wielu przypadkach pomogło, że serwis jednak rozpatrzył pozytywnie.

Edited by Andaar, 16 June 2015 - 11:59.

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#9 Michasss8

Michasss8
  • 1515 posts
  • SkądLeszno

Posted 16 June 2015 - 12:03

A jeśli Cortland, czy inny autoryzowany serwis nie chciałby naprawić, to musisz dzwonić do apple i jak można wyczytać tu na forum to w wielu przypadkach pomogło, że serwis jednak rozpatrzył pozytywnie.

 

Dobrze wiedzieć, dzięki. 



#10 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 16 June 2015 - 12:04

Na takie drobne wgniotki Cortland na pewno nie będzie zwracał uwagi. Poza tym niepotrzebnie zakładasz, że będziesz musiał korzystać z gwarancji ;)

 

Taką przyssawką nic z tym nie zrobisz, bo przecież to malutkie wgniecenie, nie takie jak w samochodzie. Daj sobie z tym spokój i ewentualnie załóż coś na ten tył żeby więcej wgnieceń nei wyszło w tej torebce.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#11 Andaar

Andaar
  • 1688 posts

Posted 16 June 2015 - 12:11

Na takie drobne wgniotki Cortland na pewno nie będzie zwracał uwagi. Poza tym niepotrzebnie zakładasz, że będziesz musiał korzystać z gwarancji ;)
 
Taką przyssawką nic z tym nie zrobisz, bo przecież to malutkie wgniecenie, nie takie jak w samochodzie. Daj sobie z tym spokój i ewentualnie załóż coś na ten tył żeby więcej wgnieceń nei wyszło w tej torebce.


Nie wiadomo co dziewczyna nosi w tej torebce, być może, że zwykły case nie wystarczy i będzie potrzebne coś pokroju Griffina :D

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#12 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 16 June 2015 - 12:14

Z doświadczenia wiem, że w takich torebkach może być wszystko ;)

 

6b1f63c674fc356186b80aab8006a58f.jpeg


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#13 Andaar

Andaar
  • 1688 posts

Posted 16 June 2015 - 12:31

Czyżbyś polecał kupno jakiegoś tytanowego etui? :D

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#14 Michasss8

Michasss8
  • 1515 posts
  • SkądLeszno

Posted 16 June 2015 - 16:38

 Poza tym niepotrzebnie zakładasz, że będziesz musiał korzystać z gwarancji ;)

 

 

 

Właśnie coś bateria nawala. W sensie trzyma max 6,5h w użyciu. Poprzedni iPad 4 i Air I, spokojnie 10-11h dawały rade.

 

Odtworzenie nic nie daje. Dzisiaj spróbuję ostatni raz. 






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users