Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pogłos, echo iphone 4s


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gruby337

Gruby337
  • 6 postów

Napisano 06 czerwca 2015 - 21:45

Witam dziś usłyszałem od kilku osób, że rozmawiając z nimi słyszą oni swój pogłos w telefonie i to bardzo głośny u mnie słychać normalnie ich głos tak samo mój głos u nich. Głos moich rozmówców słychać w ich telefonie. Problem ten nie występuje gdy korzystam z zestawu słuchawkowego lub w trybie głośnomówiącym.Nagrałem swój głos na dykafon i u odtwarzając nie ma żadnego pogłosu u mnie. Czy ktoś wie co to może byc za problem? Dodam że próbowałem zmienić karte sim na innego operatora i nic to nie dało. Z góry dzięki za pomoc :)



#2 Misiekk

Misiekk
  • 284 postów

Napisano 07 czerwca 2015 - 07:46

Czasami mam podobnie w iPhone 5s. Ciekawe czy wiecej osob ma ten problem.



#3 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce/Wrocław

Napisano 07 czerwca 2015 - 07:57

W 5 i 5s (rozmowy prowadzone przez moja rodzine) występuje problem pogłosu. Gdy ja rozmawiam ze swojego 4s-a, dzwoniąc na 5, 5c i 5s-y oraz inne tel, nie ma problemu.


iPhone 15 Pro Max 512GB


#4 Gruby337

Gruby337
  • 6 postów

Napisano 09 czerwca 2015 - 15:28

ktos moze wie jak rozwiązac ten problem? :)



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 czerwca 2015 - 15:31

Ja pomogę ale w pierwszej kolejności trzeba napisać czy iPhone kiedykolwiek był przez kogoś rozkręcany?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce/Wrocław

Napisano 09 czerwca 2015 - 15:34

ktos moze wie jak rozwiązac ten problem? :)

Ja nie wiem czy to pomoże ale w przypadku tych 5 i 5s pomagał reset urządzenia, albo ustawienie na stałe operatora, nie automatycznie. 

Mac support ma racje może być od rozkręcenia problem. Napisz czy był otwierany, czy jesteś pierwszym właścicielem i wtedy coś na forum będziemy podpowiadać.


iPhone 15 Pro Max 512GB


#7 Gruby337

Gruby337
  • 6 postów

Napisano 09 czerwca 2015 - 15:36

W sumie tak parę dni temu odebrałem go z profesjonalnego serwisu gdzie wymieniane było złącze dokowania i przycisk power.



#8 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce/Wrocław

Napisano 09 czerwca 2015 - 15:38

W sumie tak parę dni temu odebrałem go z profesjonalnego serwisu gdzie wymieniane było złącze dokowania i przycisk power.

Po tym gdy go odebrałeś pojawił się problem? Jeśli tak to najprawdopobniej ich wina. Nawet profesjonalistom mogła się zdarzyć pomyłka, i przez to jest problem. Chcieli oszczędzić nic nie robiąc albo nawet nie wiedzieli o tym ze coś uszkodzili.


iPhone 15 Pro Max 512GB


#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 czerwca 2015 - 15:40

O widzisz czyli wszystko się zgadza. Wróć do tego profesjonalnego serwisu i powiedz, o swoim problemie. Na 99% źle zamontowali gumkę od mikrofonu, a ten pozostały 1% to uszkodzona, kiepskiej jakości taśma ze złączem ładowania.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 Gruby337

Gruby337
  • 6 postów

Napisano 09 czerwca 2015 - 15:40

Dokładnie tak bo nie tego problemu nie było do tego czasu, usterka jest bardzo uciążliwa gdyż jest wyraźna i umożliwia mi normalne rozmawianie ale jak im to udowodnić?



#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 czerwca 2015 - 15:41

A co im chcesz udowadniać? Powiedz, że jest pogłos, którego wcześniej nie było, a skoro wymieniali taśmę z mikrofonem to tego wina. Ten pogłos występuje kiedy jest źle zamontowana gumka w której mocuje się mikrofon.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 Gruby337

Gruby337
  • 6 postów

Napisano 09 czerwca 2015 - 15:42

okej dzięki wielkie  za pomoc jutro pójdę do serwisu :)



#13 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce/Wrocław

Napisano 09 czerwca 2015 - 15:43

Gdy pójdziesz napisz co i jak z serwisem.


iPhone 15 Pro Max 512GB


#14 Gruby337

Gruby337
  • 6 postów

Napisano 12 czerwca 2015 - 17:16

Problem okazało się złącze dokowania zostało przyjęte na gwarancje i ponownie wymienione i teraz wszystko jest w porządku. Dzięki za pomoc pozdrawiam






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych