Witam dziś usłyszałem od kilku osób, że rozmawiając z nimi słyszą oni swój pogłos w telefonie i to bardzo głośny u mnie słychać normalnie ich głos tak samo mój głos u nich. Głos moich rozmówców słychać w ich telefonie. Problem ten nie występuje gdy korzystam z zestawu słuchawkowego lub w trybie głośnomówiącym.Nagrałem swój głos na dykafon i u odtwarzając nie ma żadnego pogłosu u mnie. Czy ktoś wie co to może byc za problem? Dodam że próbowałem zmienić karte sim na innego operatora i nic to nie dało. Z góry dzięki za pomoc

Pogłos, echo iphone 4s
#1
Napisano 06 czerwca 2015 - 21:45
#2
Napisano 07 czerwca 2015 - 07:46
Czasami mam podobnie w iPhone 5s. Ciekawe czy wiecej osob ma ten problem.
#3
Napisano 07 czerwca 2015 - 07:57
W 5 i 5s (rozmowy prowadzone przez moja rodzine) występuje problem pogłosu. Gdy ja rozmawiam ze swojego 4s-a, dzwoniąc na 5, 5c i 5s-y oraz inne tel, nie ma problemu.
iPhone 15 Pro Max 512GB
#4
Napisano 09 czerwca 2015 - 15:28
ktos moze wie jak rozwiązac ten problem?
#5
Napisano 09 czerwca 2015 - 15:31
Ja pomogę ale w pierwszej kolejności trzeba napisać czy iPhone kiedykolwiek był przez kogoś rozkręcany?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#6
Napisano 09 czerwca 2015 - 15:34
ktos moze wie jak rozwiązac ten problem?
Ja nie wiem czy to pomoże ale w przypadku tych 5 i 5s pomagał reset urządzenia, albo ustawienie na stałe operatora, nie automatycznie.
Mac support ma racje może być od rozkręcenia problem. Napisz czy był otwierany, czy jesteś pierwszym właścicielem i wtedy coś na forum będziemy podpowiadać.
iPhone 15 Pro Max 512GB
#7
Napisano 09 czerwca 2015 - 15:36
W sumie tak parę dni temu odebrałem go z profesjonalnego serwisu gdzie wymieniane było złącze dokowania i przycisk power.
#8
Napisano 09 czerwca 2015 - 15:38
W sumie tak parę dni temu odebrałem go z profesjonalnego serwisu gdzie wymieniane było złącze dokowania i przycisk power.
Po tym gdy go odebrałeś pojawił się problem? Jeśli tak to najprawdopobniej ich wina. Nawet profesjonalistom mogła się zdarzyć pomyłka, i przez to jest problem. Chcieli oszczędzić nic nie robiąc albo nawet nie wiedzieli o tym ze coś uszkodzili.
iPhone 15 Pro Max 512GB
#9
Napisano 09 czerwca 2015 - 15:40
O widzisz czyli wszystko się zgadza. Wróć do tego profesjonalnego serwisu i powiedz, o swoim problemie. Na 99% źle zamontowali gumkę od mikrofonu, a ten pozostały 1% to uszkodzona, kiepskiej jakości taśma ze złączem ładowania.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#10
Napisano 09 czerwca 2015 - 15:40
Dokładnie tak bo nie tego problemu nie było do tego czasu, usterka jest bardzo uciążliwa gdyż jest wyraźna i umożliwia mi normalne rozmawianie ale jak im to udowodnić?
#11
Napisano 09 czerwca 2015 - 15:41
A co im chcesz udowadniać? Powiedz, że jest pogłos, którego wcześniej nie było, a skoro wymieniali taśmę z mikrofonem to tego wina. Ten pogłos występuje kiedy jest źle zamontowana gumka w której mocuje się mikrofon.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#12
Napisano 09 czerwca 2015 - 15:42
okej dzięki wielkie za pomoc jutro pójdę do serwisu
#13
Napisano 09 czerwca 2015 - 15:43
Gdy pójdziesz napisz co i jak z serwisem.
iPhone 15 Pro Max 512GB
#14
Napisano 12 czerwca 2015 - 17:16
Problem okazało się złącze dokowania zostało przyjęte na gwarancje i ponownie wymienione i teraz wszystko jest w porządku. Dzięki za pomoc pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych