Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Strumień zdjęć, a biblioteka w iCloud

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 bobi1326

bobi1326
  • 75 posts

Posted 04 June 2015 - 21:30

Witam,

Od razu zaznaczam, że jestem jeszcze zielony. Trochę poczytałem i mam teraz kilka pytań odnośnie strumienia zdjęć oraz biblioteki w iCloud. Mianowicie z tego co zrozumiałem jak mam włączony strumień zdjęć to każde nowo zrobione zdjęcie jest tam umieszczane (nie pobiera to pojemności iCloud) i trzymane jest tam przez 30 dni. Przez te 30 dni jest widoczne na tzw. wszystkich urządzeniach - ale właśnie jakie to są/mogą być te wszystkie urządzenia? Mam te 30 dni czasu na zdecydowanie czy gdzieś chce to zdjęcie pobrać. Wychodzi na to, że jak zrobię zdjęcie IP to jest ono na początku w dwóch folderach (zajmuje podwójnie miejsce?). Na moje zdjęcia ze strumienia będą się wyświetlały na wszystkich urządzeniach, gdzie jest wpisane dane konto iCloud, tak?

I teraz co z biblioteką zdjęć z iCloud? Te zdjęcia też można udostępniać na jakiś urządzeniach? Jak tak to na jakich i jak?

Rozumiem, że podstawowa różnica pomiędzy strumieniem zdjęć, a biblioteką jest taka, że zdjęcia ze strumienia znikną jak ich nie pobiorę właśnie do biblioteki na wybranych urządzeniach, a tam już będą do czasu kiedy je usunę sam, ręcznie. Tak?

Co, gdy są dwie osoby, które mają osobne konta iCloud i każda z nich ma iPhona. Pewnie, aby wybrane zdjęcia wyświetlały się na urządzeniach z obcymi kontami iCloud należy w bibliotece udostępniać dane zdjęcia/foldery?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

P.S.

Działam na aktualnym 5C

Edited by bobi1326, 04 June 2015 - 21:40.

#2 OleYek

OleYek

• 17478 posts

Posted 05 June 2015 - 08:17

Ciężko zajrzeć do instrukcji?

http://www.apple.com...d/photo-stream/
http://www.apple.com.../icloud/photos/
  • bobi1326 likes this
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.