[neostrada] - czy rozwiązać umowe?
#1
Posted 30 January 2006 - 16:34
#2
Posted 30 January 2006 - 16:37
#3
Posted 30 January 2006 - 17:16
#4
Posted 30 January 2006 - 17:34
Najprawdopodobniej jest to wina modemu usb. Zadzwoni do TP przedstaw problem, każdy dzień niedziałającej neostrady możesz sobie odliczyć od rachunku.
...jak będziesz dzwonił, jest potrzebna umowa..podajesz nr umowy, telefonu itp. Potem od dyspozytora dostajesz numer zgłosznia - koniecznie go zapisz, bo znając życie na jednym telefonie się nie skończy :evil:
W moim przypadku trwało to 14 dni, od zgłoszenia. Modem się nie łączył, a jak połączył to raza się rozłanczał i prędkosć się zmniejszała. Po 2 tygodniach przyjechali na 2 samochody (po interwencji pracownika tp który jest moim krewnym), okazało się że jest uszkodzona karta na centrali.
A z Panem od naprawy pogadałem sobie na temat Maczków ;-)
#5
Posted 30 January 2006 - 17:40
Podepnij kanciastego i zobacz co sie będzie działo, najprawdopodobniej to samo.
Zadzwoń i podążając procedurami operatora rozwiąż problem.
Szkoda się denerwować, ludzie pracujący w call center nie mają
dużego wpływu na sprawę.
#6
Posted 30 January 2006 - 18:04
#7
Posted 30 January 2006 - 18:16
#8
Posted 30 January 2006 - 18:18
Umowe sie z neo da rozwiazac ale trzeba zaplacic "kare" rowna roznicy w cenie abonamantu w promocji do ceny abonamantu na warunkach oglonych tj na czas nieokreslony.
Prawdopodobnie masz problem z badziewiastymi modemami USB - sugeruje zainwestowac w router z modemem adsl. Tyle jesli chodzi o maka. Jesli z PC z windows nie dziala modem to mysle ze mozesz walczyc, zapraszac Panow serwisantow itp. Ja bym jednak szukal routera- problem sie sam rozwiaze. Mialem neostrade kiedys i uzywalem modemu adsl siemensa z wyjsciem ethernet. http://www.allegro.p...p?item=83499964 i dzialalo ;-)
#9
Posted 30 January 2006 - 18:20
#10
Posted 30 January 2006 - 18:46
#11
Posted 31 January 2006 - 13:37
#12
Posted 31 January 2006 - 16:36
#13
Posted 31 January 2006 - 16:39
#14
Posted 31 January 2006 - 18:59
[ Dodano: 2006-01-31, 22:58 ]
sprawdzili linie - podobno jest ok. maja za 2 dni przyslac technika ktory... ma sprawdzic wszystko na swoim PC. nie wiem co ma pc do maka ale ok. babka na infolinii mowila tez ze na PC czesto mozna rozwiazac problem sprawdzajac panel 'zarzadzanie energia'. czy jest jakis odpowiednik tego na maku?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users