Hej dziś podczas normalnego używania telefonu nagle stracił kolory wszystko jest czarno białe ogólne ekran działa normalnie...
telefon nie został zalany nie spadł itp stało się to samo od siebie... gwarancji nie mam od pół roku pomocy
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 02 czerwca 2015 - 12:29
Hej dziś podczas normalnego używania telefonu nagle stracił kolory wszystko jest czarno białe ogólne ekran działa normalnie...
telefon nie został zalany nie spadł itp stało się to samo od siebie... gwarancji nie mam od pół roku pomocy
Napisano 02 czerwca 2015 - 12:32
Settings- General - Accessibility - odznacz grayscale
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
Napisano 02 czerwca 2015 - 13:10
Settings- General - Accessibility - odznacz grayscale
po polsku skala szarości? niestety to nic nie daje zaktualizowałem do 8.3 nie nie dało
Screny na kompie tez szare podswietlanie wszystkie opcje działają idealnie
Jeśli ktoś wie cokolwiek proszę o pomoc
Użytkownik qub33 edytował ten post 02 czerwca 2015 - 12:39
Napisano 02 czerwca 2015 - 13:13
To nie aktualizuj tylko odtwórz oprogramowanie z poziomu komputera i nie wgrywaj żadnych kopii zapasowych.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 02 czerwca 2015 - 13:34
To nie aktualizuj tylko odtwórz oprogramowanie z poziomu komputera i nie wgrywaj żadnych kopii zapasowych.
zaaktualizowałem do 8.3 ale robię tą kopie i tak
Napisano 02 czerwca 2015 - 13:45
Nie rozumiem co Ty piszesz, ale Ty chyba też nie rozumiesz co piszę ja. Masz odtworzyć oprogramowanie, a nie aktualizować. Poza tym to na 99% wina funkcji dostępności w iPhonie, bo skoro nawet screenshoty na komputerze są czarno-białe to nie może być to wina sprzętu.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 02 czerwca 2015 - 13:54
To może inaczej: ustawienia -> ogólne -> wyzeruj -> wymaż zawartość i ustawienia. Później NIE przywracaj kopii zapasowej.
Napisano 02 czerwca 2015 - 14:12
problem rozwiązany otworzyłem to menu zoomowania ---> wybierz filtr czy jakos tak poklikałem coś tam i wróciło do normy ale mimo wszystko dzięki za chęć pomocy
Do zamknięcia
Napisano 02 czerwca 2015 - 14:22
To przecież Ci Zakino napisał, że masz to zrobić, a Ty odpisałeś, że zrobiłeś i nie pomogło.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 09 czerwca 2015 - 06:44
Witam. U mnie problem zniknął po wyłączeniu funkcji zoom.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych