Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IPhone 5s Brak kolorów Czarno biały ekran! POMOCY!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 qub33

qub33
  • 28 postów

Napisano 02 czerwca 2015 - 12:29

Hej dziś podczas normalnego używania telefonu nagle stracił kolory  :( wszystko jest czarno białe ogólne ekran działa normalnie...

telefon nie został zalany nie spadł itp stało się to samo od siebie... gwarancji nie mam od pół roku pomocy



#2 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 02 czerwca 2015 - 12:32

Settings- General - Accessibility - odznacz grayscale ;)


  • qub33 lubi to

NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#3 qub33

qub33
  • 28 postów

Napisano 02 czerwca 2015 - 13:10

Settings- General - Accessibility - odznacz grayscale ;)

po polsku skala szarości? :) niestety to nic nie daje zaktualizowałem do 8.3 nie nie dało 

Screny na kompie tez szare :( podswietlanie wszystkie opcje działają idealnie :(


Jeśli ktoś wie cokolwiek proszę o pomoc :)


Użytkownik qub33 edytował ten post 02 czerwca 2015 - 12:39


#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 czerwca 2015 - 13:13

To nie aktualizuj tylko odtwórz oprogramowanie z poziomu komputera i nie wgrywaj żadnych kopii zapasowych. 


  • qub33 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 qub33

qub33
  • 28 postów

Napisano 02 czerwca 2015 - 13:34

To nie aktualizuj tylko odtwórz oprogramowanie z poziomu komputera i nie wgrywaj żadnych kopii zapasowych. 

zaaktualizowałem do 8.3 ale robię tą kopie i tak :(



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 czerwca 2015 - 13:45

Nie rozumiem co Ty piszesz, ale Ty chyba też nie rozumiesz co piszę ja. Masz odtworzyć oprogramowanie, a nie aktualizować. Poza tym to na 99% wina funkcji dostępności w iPhonie, bo skoro nawet screenshoty na komputerze są czarno-białe to nie może być to wina sprzętu.


  • qub33 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 02 czerwca 2015 - 13:54

To może inaczej: ustawienia -> ogólne -> wyzeruj -> wymaż zawartość i ustawienia. Później NIE przywracaj kopii zapasowej. 


  • qub33 lubi to
<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#8 qub33

qub33
  • 28 postów

Napisano 02 czerwca 2015 - 14:12

problem rozwiązany ;) otworzyłem to menu zoomowania ---> wybierz filtr czy jakos tak poklikałem coś tam i wróciło do normy ale mimo wszystko dzięki za chęć pomocy :)

Do zamknięcia :)



#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 czerwca 2015 - 14:22

To przecież Ci Zakino napisał, że masz to zrobić, a Ty odpisałeś, że zrobiłeś i nie pomogło.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 Ktos Tam

Ktos Tam
  • 1 postów

Napisano 09 czerwca 2015 - 06:44

Witam. U mnie problem zniknął po wyłączeniu funkcji zoom.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych