
Poważny problem z baterią. iPhone 5 iOS 8.3
#1
Napisano 29 maja 2015 - 12:45
Otóż nie jako jedyny miałem problem z baterią. Postanowiłem zrobić odtworzenie z DFU i restore z iCloud. Mimo to bateria dalej nie powala a nawet więcej. Jest po prostu źle. Obecne użycie to 4h a już tylko 28% pozostało. Wszystkie opcje które mają skracać czas pracy baterii są wyłączone. Nawet usługi systemowe w usługach lokalizacyjnych. Jedynie włączone są dane komórkowe i fetch dla poczty. Co zrobić kiedy restore nie pomógł? Dodam jeszcze że po restore nie wykonałem jeszcze kalibracji baterii a zatem dopiero dziś postaram się rozładować telefon do 0%.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#2
Napisano 29 maja 2015 - 13:19
W przypadku iPhona nie ma czegoś takiego jak kalibracja baterii.
Jaką pojemność i ile cykli ładowania ma bateria? Sprawdziłeś?
Użytkownik macsupport edytował ten post 29 maja 2015 - 13:20
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#3
Napisano 29 maja 2015 - 13:24
Użytkownik kristof461 edytował ten post 29 maja 2015 - 13:25
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#4
Napisano 29 maja 2015 - 13:57
Jeśli bateria ma odpowiednią pojemność, a telefon którko działa po naładowaniu to raczej nie jest to wina baterii. Trzeba wgrać oprogamowanie bez przywracania żadnych kopii. Potem można podmienić na wszelki wypadek baterię. Ale w takich przypadkach za krótką pracę odpowiada uszkodzenie telefonu, a nie bateria.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#5
Napisano 29 maja 2015 - 20:21
A czy jeśli zrobię restore i utworzę iPhone jako nowy to mogę wciąż zgrać kontakty z iCloud czy nie będzie to już możliwe? W sumie i tak resetowałem wszystkie ustawienia po ostatnim restorze więc jakoś przeboleje ponowne ustawianie tego tak jak chcę ale co z kontaktami.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#6
Napisano 30 maja 2015 - 09:30
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#7
Napisano 30 maja 2015 - 09:56
#8
Napisano 30 maja 2015 - 11:43
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#9
Napisano 30 maja 2015 - 16:07
Wczoraj rozładowałem do zera i zacząłem ładować po kilku godzinach. To jednak nie pomogło :/ pozostawienie baterii na noc może i jest sposobem ale jednak telefon warto mieć przy sobie wiec nie mogę go też zostawić na niewiadomo ile
Mialem kiedys problem z tym ze bateria mi sie wylaczala na 30% itp. Zrobilem restore i pomoglo, mozesz podlaczyc na cala noc, mozliwe rowniez ze masz juz uszkodzona/zuzyta baterie, jesli to co pisalem wyzej ci nie pomoglo. Bo 4h to naprawde bd krotko, mi przy intesywnym uzytkowaniu 6-7h trzyma.
Użytkownik huzz edytował ten post 30 maja 2015 - 16:08
#10
Napisano 30 maja 2015 - 17:16
Właśnie zrobiłem restore jako nowy i zobaczymy co z tego wyniknie.
Po restore czas użycia wciąż wzrasta mimo że telefon jest uśpiony. Użycie wzrosło o 4 minuty podczas gdy uśpienia o 9 minut.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#11
Napisano 31 maja 2015 - 11:11
Masz ten telefon uszkodzony i tyle w temacie. Porządny serwis go sprawdzi i wymieni odpowiednią część lub naprawi płytę główną.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#12
Napisano 31 maja 2015 - 19:13
A do którego serwisu w W-wie oddać? Kiedyś oddawałem Maca do Cortlandu ale tam czeka się strasznie długo. Rozważam iSense albo 4Phones.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#13
Napisano 31 maja 2015 - 20:00
Nie mieszkam w Warszawie, ale znam osobe ktora ma tam serwis, dokladniej w Arkadzie (Centrum Handlowe).A do którego serwisu w W-wie oddać? Kiedyś oddawałem Maca do Cortlandu ale tam czeka się strasznie długo. Rozważam iSense albo 4Phones.
#14
Napisano 31 maja 2015 - 20:15
Spróbuj dać do iSpot na ul. Marszałkowskiej 104/122....
#15
Napisano 01 czerwca 2015 - 13:33
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#16
Napisano 01 czerwca 2015 - 21:36
Oddaj tylko na przeglad.Po rozładowaniu i naładowaniu bateria trzyma lepiej. Użycie to 2h 40 a gotowość 18h 30 minut i jeszcze 65% baterii. Sprawdziłem że na godzinę leżenia w uśpieniu przybyło 2 minut w użyciu przy braku włączonej aplikacji. Nie jest źle ale wciąż mam wrażenie że mogłoby być lepiej. Zastanawiam się tylko czy oddanie do serwisu mi się opłaci.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych