
Podłączenie iPhone do laptopa Lenovo - błąd
#1
Napisano 16 maja 2015 - 10:04
#2
Napisano 16 maja 2015 - 10:10
Sprawdzić pod innym portem USB. Jeśli dalej to samo sprawdzić czy kabel nie jest uszkodzony, a najlepiej sprawdzić na innym komputerze czy ten objaw występuje.
#3
Napisano 16 maja 2015 - 10:13
Posiadam drugiego laptopa lenovo i tak samo się zachowuję, ale już na innym laptopie czyt. toshiba/sony/asus już działa normalnie.
#4
Napisano 17 maja 2015 - 16:13
Czy ma ktoś jakiś pomysł?
#5
Napisano 17 maja 2015 - 21:24
Jaki iPhone i jaki system na komputerze?
#6
Napisano 18 maja 2015 - 12:12
iPhone 4s, iOs 8.1.2; windows 8.1
#7
Napisano 19 maja 2015 - 17:48
POMOCY
iPhone 4s, iOs 8.1.2; windows 8.1
#9
Napisano 19 maja 2015 - 20:31
Dziwne jest też to, że podłączyłem telefon do komputera poprzez przejściówkę i normalnie go ładuje, ale bez możliwości ingerowania w dane itunes. Na innym kablu, który działa jest wyżej wymieniony problem.
Dziwne jest też to, że podłączyłem telefon do komputera poprzez przejściówkę i normalnie go ładuje, ale bez możliwości ingerowania w dane itunes. Na innym kablu, który działa jest wyżej wymieniony problem.
Przeczytaj to ja stawiam na problem z Apple Mobile Device
Niestety... nadal to samo :/
#10
Napisano 28 maja 2015 - 18:08
Jest ktoś w stanie mi pomóc? czy są tu tylko sami moderatorzy, którzy banują, a nie potrafią pomóc?
#11
Napisano 28 maja 2015 - 18:35
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#12
Napisano 28 maja 2015 - 20:52
Nie mam takiej opcji, jak ustawienia ładowania przez USB w energy manager... :/
Użytkownik c4rtel edytował ten post 28 maja 2015 - 20:59
#13
Napisano 28 maja 2015 - 21:45
A Twój model to?…
Bo jak wręcz wymagasz pomocy, to mógłbyś jednak dokładniej wszystko opisać. To w końcu ochotnicze forum, jak i wszystkie inne zresztą, a nie support.
Użytkownik cronopioverde edytował ten post 28 maja 2015 - 21:47
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#14
Napisano 28 maja 2015 - 21:47
Lenovo z50-70 Model 20354.http://www.euro.com...._2.bhtml#opinie
Dokładnie ten model.
Użytkownik c4rtel edytował ten post 28 maja 2015 - 22:27
#15
Napisano 29 maja 2015 - 14:01
To wina komputera i jego sterowników. Możesz sobie system windows przeinstalować w wolnej chwili.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#16
Napisano 29 maja 2015 - 18:07
Czyli jestem skazany na Windows 7? Trochę też słabo, bo tyle pieniędzy wydane na 8... :/ Naprawdę nie ma możliwości "naprawy" tych sterowników?
Pozdrawiam.
#17
Napisano 29 maja 2015 - 19:59
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#18
Napisano 29 maja 2015 - 20:25
Pobrałem to, ale nie ma takiej opcji. Niestety :/
#19
Napisano 23 marca 2017 - 08:37
Sprawdź aktualizację sterowników komputerowych. Jeśli są stare, następnie aktualizuj je. Lub wypróbuj metodę rozwiązywania problemów z podręcznika Lenovo Z50-70 Laptop-guideusermanual.com/product-name-z50-70-laptop-manual&po=331389&lang=English. Zanim coś jeszcze zrestartujesz, jeśli nie zadziała, spróbuj wykonać te kroki.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych