Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iphone 5S - kolor szybki inny niż na stronie serwisowej Apple


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 daqmac

daqmac
  • 14 postów

Napisano 01 maja 2015 - 10:25

Cześć

 

Ostatnio zauważyłem, że ekran mojego iPhona'a lekko rusza się w prawym górnym rogu, jakby lekko odchodził od obudowy. Myślałem, że to kwestia szybki, którą założyłem od nowości lecz po jej zdjęci okazało się, że jedna cały ekran. Postanowiłem sprawdzić co z moją gwarancją. Trwa ona do sierpnia 2015. Podczas sprawdzania uwagę przykuł jeden szczegół ... mianowicie na stronie selfsolve.apple.com po wpisaniu nr seryjnego urządzenia widzę iPhone'a w innym kolorze niż mój. Po wpisaniu numerów innych telefonów domowników zawsze się to zgadzało. 

Czy widniejący kolor na tej stronie jest wiarygodną informacją?

 

Dodam, że to ja aktywowałem telefon, gdy go kupiłem (sklep z telefonami) był zafoliowany a nr seryjny na pudełku zgadzał się z tym w telefonie... Górna część pudełka też wskazuje na właściwy kolor telefonu, no ale tą można przecież wymienić... Powiedzcie czyżby ten egzemplarz był oszustwem?


Użytkownik daqmac edytował ten post 01 maja 2015 - 10:28


#2 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 01 maja 2015 - 10:28

Nie zwracaj na to uwagi, tam nie zawsze zgadza się kolor. Jak chcesz sprawdzić czy na serio masz dobry to zrób to na stronie imei.imfo, bo tam chyba jest podawany.
Poza tym, na pudełku powinieneś mieć numer seryjny urządzenia pokrywający się z tym w telefonie + podany kolor. Nie ma się czym przejmować :)

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#3 daqmac

daqmac
  • 14 postów

Napisano 01 maja 2015 - 10:32

Pisałem, że na pudełku wszystko się zgadza z tym co można wyczytać w systemie.

 

Na "imei" wskazuje na właściwy kolor obudowy. Ufff.

 

A sprawa tego lekko uginającego się ekranu, to jak sądzicie z Waszego doświadczenia, powód od wymiany?



#4 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 01 maja 2015 - 12:13

Powiem tylko, że mi też, gdy podaję numer seryjny mojego starego urządzenia, pokazuje inny kolor.

Powinni ci to normalnie przyjąć. Gwarancja to gwarancja, dopóki nie masz w tym miejscu jakichś widocznych uszkodzeń to nie widzę przeciwwskazań. Zresztą, co Ci szkodzi spróbować.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#5 guteksk7

guteksk7
  • 116 postów

Napisano 01 maja 2015 - 18:26

Pisałem, że na pudełku wszystko się zgadza z tym co można wyczytać w systemie.

 

Na "imei" wskazuje na właściwy kolor obudowy. Ufff.

 

A sprawa tego lekko uginającego się ekranu, to jak sądzicie z Waszego doświadczenia, powód od wymiany?

Miałem ten sam problem z ekranem, wysłałem do Cortland i dostałem nowego iphone'a.



#6 dario13d

dario13d
  • 530 postów
  • Płeć:
  • SkądHOLLYŁÓDŹ

Napisano 01 maja 2015 - 20:20

Potwierdzam mi również iSpot bezproblemowo wymienił na refuba, u mnie jeszcze po dotknięciu w tym miejscu, było słyszalne klikanie ;)


WIDZEW ŁÓDŹ 1910 & RUCH CHORZÓW 1920

  •  Macbook Pro 13'' Mid 2012      iPhone 5s 32GB White +JB      iPad Air 32 GB White WiFi +JB

#7 mikoko

mikoko
  • 496 postów

Napisano 01 maja 2015 - 20:39

To jest odklejające sie ekran od cienkiej ramki. Miałem to samo i tym samym miejscu. Prawy górny róg. Telefon został mi wymieniony wiec jak najbardziej udaj sie do serwisu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych