Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Iphone Telefon Ostatnie -1


Best Answer Andaar , 26 April 2015 - 10:33

Musisz miec wylaczonego iClouda w telefonie, upewnij sie ze masz zaznaczone kontakty i pare innych rzeczy jesli ci bez niczego kopie odtworzylo z iClouda jak wprowadziles dane do konta AppleID Go to the full post


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 gregorian666

gregorian666
  • 4 posts
  • SkądBydgoszcz

Posted 25 April 2015 - 22:10

Witam, zrobiłem downgrade z 8.3 do 8.2, a w rezultacie nie wyświetla mi ostatnich połączeń, nie ma też powiadomień o nieodebranych, w aplikacji Telefon przy karcie ostatnie jest -1, czy ktoś ma jakiś pomysł co zrobić? Przywróciłem już ustawienia fabryczne i odtworzyłem iphonea, ale nic to nie dało. Proszę o pomoc, to mój pierwszy post więc przy okazji przywitam się: Siemka! :)

 

W załączniku wrzucam screena jak to wygląda
 

Attached Files



#2 Andaar

Andaar
  • 1688 posts

Posted 25 April 2015 - 22:14

Spróbuj na czysto wgrać 8.2 jeszcze raz bez żadnej kopii, a dopiero potem zaimportować jak się będzie pytało o założenie konta/import danych, to wtedy import z iCloud i powinno być wszystko ok.


Edited by Andaar, 25 April 2015 - 23:48.

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#3 gregorian666

gregorian666
  • 4 posts
  • SkądBydgoszcz

Posted 25 April 2015 - 23:19

Spróbuj na czysto wgrać8.2 jeszcze raz bez żadnej kopii, anie niczego, a dopiero potem zaimportować jak się będzie pytało o założenie/import danych, to wtedy import z iCloud i powinno być wszystko ok.

Nadal to samo, nie jestem pewny czy zrobiłem to dobrze. Więc tak, podłączyłem telefon do itunes i trzymając shift kliknąłem na odtwórz iphonea i wybrałem wcześniej ściągniety plik z softem 8.2, wszystko się zrobiło po czym telefon się zresetował i odłączyłem go od itunes. Następnie w konfiguracji wybrałem odtworzenie z kopii z itunes i podłączyłem telefon. Wszystko się wgrało od nowa, a problem nadal występuje. Czyli problem jest gdzieś w kopii zapasowej która znajduje się na komputerze?

 

spróbuję zaktualizować do 8.3 i zobaczyć czy problem nadal występuje


Edited by gregorian666, 25 April 2015 - 23:22.


#4 SeNuke

SeNuke
  • 769 posts

Posted 25 April 2015 - 23:44

Źle zrobiłeś ;)
Nie odtwarzaj go z kopii iTunes / iCloud tylko kliknij "Nowy iPhone"


 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#5 marooo

marooo
  • 628 posts
  • SkądKraków

Posted 25 April 2015 - 23:44

Przecież napisał żeby wgrać bez kopii. Skonfiguruj jako "nowy iPhone". Btw dlaczego chcesz wgrywać 8.2 zamiast 8.3?



#6 Andaar

Andaar
  • 1688 posts

Posted 25 April 2015 - 23:51

Dokładnie, źle robisz, musi ci takie coś wyskoczyć jak wyciągnąłeś iPhona z pudełka i uruchamiałeś go po raz pierwszy.

Btw. poprawiłem swój poprzedni post, bo napisałem to gorzej niż mówi niejeden chińczyk :D


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#7 gregorian666

gregorian666
  • 4 posts
  • SkądBydgoszcz

Posted 26 April 2015 - 00:40

Dobra, po zainstalowaniu systemu i skonfigurowaniu telefonu jako "nowy iphone" problem nie występuje, ale nie mam swoich aplikacji, danych, ani ustawień. Żeby to wszystko przywrócić muszę kliknąć odtwórz kopię zapasową w itunes, tak? Tylko, że jak to zrobię problem pojawia się znowu.


Tak jak myślałem to wina kopii zapasowej, po aktualizacji spowrotem do 8.3 problem zniknął. Chciałem wrócić do 8.2 bo wcześniej po aktualizacji miałem problem z rozłączaniem wi-fi i czarnym ekranem przy włączaniu aparatu z ekranu blokady, mam nadzieję, że teraz te problemy się nie pojawią, Dzięki wszystkim za pomoc. :)


Edited by gregorian666, 26 April 2015 - 01:54.


#8 Andaar

Andaar
  • 1688 posts

Posted 26 April 2015 - 10:33   Best Answer

Musisz miec wylaczonego iClouda w telefonie, upewnij sie ze masz zaznaczone kontakty i pare innych rzeczy jesli ci bez niczego kopie odtworzylo z iClouda jak wprowadziles dane do konta AppleID

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#9 Sebosz

Sebosz
  • 4178 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 26 April 2015 - 13:19

A może wystarczyło mieć nieodebrane połączenie żeby się to naprawiło, hm?


Edited by Sebosz, 26 April 2015 - 13:19.

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#10 gregorian666

gregorian666
  • 4 posts
  • SkądBydgoszcz

Posted 27 April 2015 - 07:40

A może wystarczyło mieć nieodebrane połączenie żeby się to naprawiło, hm?


Niestety to nie było takie proste, jak dzwoniłem z innego numeru nie pokazywało mi nawet ze jest nieodebrane połączenie.

Wróciłem do 8.3 usunąłem ostatnie połączenia i zrobiłem wszystko od nowa i tak jak kolega Andaar napisał i jest wszystko ok :)




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users