Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 - brak reakcji, niebieski/czarny ekran, paski na ekranie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bumcio

Bumcio
  • 10 postów

Napisano 23 kwietnia 2015 - 10:21

Cześć, mam nadzieję, że mi pomożecie ponieważ mam problem z moim iPhonem 5 (system na bieżąco aktualizowany). Mianowicie wczoraj słuchając muzyki oraz używając telefonu w pewnym momencie pojawiła się błękitna mgła na ekranie, za chwile ekran zrobił się bardziej błękitny, a następnie czarny, muzyka pograła około 3 sekund i telefon się wyłączył. Próbowałem go włączyć przycskiem sleep + home, ale niestety nie dawało rady. Po około 2h telefon włączył się wyżej wymienionym sposobem, ale po około 10 minutach wyłączył się, tym razem z szarymi paskami na ekranie. Ponownie nie dało się go włączyć. Podłączyłem go do ładowania i telefon po 2h sam sie włączył, zrestartowałem do ustawień fabrycznych, przywróciłem z icloud, od około 2 w nocy do 8:30 chodził, a później znowu nastąpiły te same problemy. Oczywiście telefonu ponownie nie da sie włączyć i nie wiem co mam zrobić, próbowałem zrobić restore przez DFU, ale itunes nie wykrywa mojego telefonu, a na komputerze pojawia się komunikat, że nie można rozpoznać urządzenia. Macie jakieś pomysły co mam zrobić? 

 

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi :)

 

Edit: Dodam, że około miesiąc temu wymieniałem baterie w serwisie, podobno na oryginalną. 


Użytkownik Bumcio edytował ten post 23 kwietnia 2015 - 10:22


#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 kwietnia 2015 - 10:28

Wygląda na uszkodzenie płyty głównej. Mogło się to stać podczas nieumiejętnej wymiany baterii. Trzeba też sprawdzić taśmę czujników i samą baterię, bo one też mogą powodować takie objawy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 Bumcio

Bumcio
  • 10 postów

Napisano 23 kwietnia 2015 - 10:32

Wygląda na uszkodzenie płyty głównej. Mogło się to stać podczas nieumiejętnej wymiany baterii. Trzeba też sprawdzić taśmę czujników i samą baterię, bo one też mogą powodować takie objawy.

 

Pewnie serwis nie weźmie odpowiedzialności na siebie, da się zrobić restore za pomocą DFU jeżeli telefon nie reaguje? 



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 kwietnia 2015 - 10:34

Musi się dać. Ale to Ci w niczym nie pomoże, bo przecież pisałeś, że już raz odtworzyłeś oprogramowanie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 Bumcio

Bumcio
  • 10 postów

Napisano 23 kwietnia 2015 - 10:35

Musi się dać. Ale to Ci w niczym nie pomoże, bo przecież pisałeś, że już raz odtworzyłeś oprogramowanie.

 

Restartowałem do ustawień fabrycznych, ale za pomocą opcji w telefonie. Chciałbym spróbować zrobić restore i dodatkowo tym razem nie przywracać z icloud. 



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 kwietnia 2015 - 10:39

No to dokładnie tak zrób. DFU i restore w iTunes. Ale mogę Ci już teraz powiedzieć, że to pewnie się nie uda, bo jeśli jest coś sprzętowo uszkodzone to będą błędy podczas odtwarzania.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Bumcio

Bumcio
  • 10 postów

Napisano 23 kwietnia 2015 - 10:55

No to dokładnie tak zrób. DFU i restore w iTunes. Ale mogę Ci już teraz powiedzieć, że to pewnie się nie uda, bo jeśli jest coś sprzętowo uszkodzone to będą błędy podczas odtwarzania.

 

Tylko jest pewien problem, mam to robić metodą prób i błędów? Teoretycznie telefon wykrywa w usb, ale w itunes nie. Po prostu mam trzymać sleep + home 10 sekund, później trzymać sam home i czekać aż mi go wykryje w itunes? 


Użytkownik Bumcio edytował ten post 23 kwietnia 2015 - 10:56


#8 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 23 kwietnia 2015 - 10:59


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 kwietnia 2015 - 11:01

Tylko jest pewien problem, mam to robić metodą prób i błędów? Teoretycznie telefon wykrywa w usb, ale w itunes nie. Po prostu mam trzymać sleep + home 10 sekund, później trzymać sam home i czekać aż mi go wykryje w itunes? 

 

Tak. Podłączasz przewód USB do komputera, włączasz iTunes i na telefonie robisz ceremonię z przyciskami, żeby wprowadzić go w tryb DFU.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 Bumcio

Bumcio
  • 10 postów

Napisano 23 kwietnia 2015 - 11:11

 

Niestety, ale z tym też mi nie wykrywa w programie itunes, ciągle mi wyskakuje okienko w windowsie :/ Dziwne bo jak telefon chodził to bez problemu wprowadzałem go w tryb DFU. 

 

kvN8Vee.png


Użytkownik Bumcio edytował ten post 23 kwietnia 2015 - 11:12


#11 Bumcio

Bumcio
  • 10 postów

Napisano 25 kwietnia 2015 - 09:59

Nie udało się zrobić restore, ale dzisiaj wyświetla komunikat, że telefon ma być podłączony do ładowania.. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych