Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 6 - nowy a porysowany


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 prz3mko

prz3mko
  • 4 posts
  • SkądKatowice

Posted 20 April 2015 - 06:46

Witam wszystkich. Zwracam się do Was z pytaniem, czy ktokolwiek spotkał się z podobną sytuacją. W miniony piątek zakupiłem w katowickim iSpot`cie (w SCC) nowego iPhone 6 gold ver. 16 gb jako prezent urodzinowy dla żony. Nie otwierałem opakowania w sklepie, lecz zapakowałem prezentowo świeżo zakupiony gadżet. Rozradowany wręczyłem jakąś godzinę później żonie prezent. Jakie było nasze zdziwienie, gdy po zdjęciu foli z pudełka i jego otworzeniu naszym oczom ukazał się zafoliowany telefon, który był mocno przerysowany na rogu obudowy oraz na białym gumowym pasku. Skonsternowani natychmiast udaliśmy się z powrotem do iSpotu w Silesia City Center w Katowicach. Wprawdzie odbyło się bez zbędnych komplikacji i telefon został wymieniony na inny model. Jednak niesmak pozostał. Tym razem żeby nie było wątpliwości poprosiliśmy o otworzenie pudełka i sprawdzenie sprzętu przy pracownikach sklepu. Do tej pory kupowałem sprzęt z jabłkiem przez internet i nie miałem żadnego problemu.

Pytanie czy w tym przypadku wina leży po stronie producenta, czy też zawinił dystrybutor, czy też o zgrozo ktoś rozpakował, sprzęt mu upadł i ponownie telefon został zapakowany.

Czy ktoś z Was słyszał o zakupie nowej porysowanej szóstki.



#2 MC_

MC_
  • 6937 posts

Posted 20 April 2015 - 06:59

Tak, był już podobny temat, nie tylko odnośnie 6(+).

Zamiast niesmaku powinieneś się cieszyć. W 95% innych sklepów by Ci kazali na drzewo spadać.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 Geble

Geble

  • 1183 posts
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Posted 20 April 2015 - 07:12

Nauczony doświadczeniem od kilku lat przy zdecydowanej większości zakupów sprzętu elektronicznego odruchowo sprawdzam przy sprzedawcy lub w specjalnie wyznaczonym miejscu. Unikam wtedy bezsensownej pyskówki na następny dzień. 


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI


#4 prz3mko

prz3mko
  • 4 posts
  • SkądKatowice

Posted 20 April 2015 - 07:13

Nauczony doświadczeniem od kilku lat przy zdecydowanej większości zakupów sprzętu elektronicznego odruchowo sprawdzam przy sprzedawcy lub w specjalnie wyznaczonym miejscu. Unikam wtedy bezsensownej pyskówki na następny dzień. 

Również tak robię. To jednak miał być prezent.



#5 roland30

roland30
  • 11 posts

Posted 20 April 2015 - 07:27

Zamiast ugryzionego jabłka trafił się ogryzek hehehe ;) Ale szacunek dla obsługi że nie zwalali winy na klienta. Miałem podobną sytuację z jednym sprzętem, który po rozpakowaniu był uszkodzony i zanim został wymieniony kosztowało mnie to dużo stresu że winą obarczą mnie. Jednak czasy się zmieniają i klient jest cenniejszy od przedmiotu.



#6 prz3mko

prz3mko
  • 4 posts
  • SkądKatowice

Posted 20 April 2015 - 07:36

Zamiast ugryzionego jabłka trafił się ogryzek hehehe ;) Ale szacunek dla obsługi że nie zwalali winy na klienta. Miałem podobną sytuację z jednym sprzętem, który po rozpakowaniu był uszkodzony i zanim został wymieniony kosztowało mnie to dużo stresu że winą obarczą mnie. Jednak czasy się zmieniają i klient jest cenniejszy od przedmiotu.

To prawda. Zostaliśmy miło potraktowani. Z wymianą nie było najmniejszego problemu. Nawet pracownik przeprosił nas za zaistniałą sytuację oraz że musieliśmy się fatygować ponownie do sklepu. Jednak stwierdził, że to ich pierwszy przypadek z tak uszkodzonym sprzętem.



#7 Mohabe Babebed

Mohabe Babebed
  • 38 posts

Posted 20 April 2015 - 07:51

Mojej historii chyba nikt nie przebije :) w dniu premiery we Wrocławiu(Cortland Sky Tower) byłem odebrać zarezerwowanego IP6. Przyjechałem z samego rana, zapłaciłem i wszystko było w ok. Po powrocie do domu, otwieram pudełeczko, włączam a tam wypalony pixel na środku ;)) no to szybko ubieram się i jade ponownie do sklepu. Na miejscu wszyscy są zdziwieni i mówią ze mogą zwrócić mi pieniądze ale niestety sztuki są porezerwowane na daną ilość osób i nie mogą mi wymienić na innego. Po chwili ucieszyłem się bo przypomniało mi się, że moja dziewczyna też sobie rezerwowała, wiec powiedziałem im, że biorę jej sztukę. Wtedy już rozpakowałęm go przy nich. Zgadnijcie co sie stało? Włączam go a tam rysa pod ekranem :) Powiedzieli mi, że pierwszy raz taka sytuacja im się zdażyła aby 2 telefony pod rząd były niesprawne :) Na drugi dzień pojechałem do MM i mieli już od ręki.



#8 Zbig.AppleUser

Zbig.AppleUser
  • 1327 posts
  • SkądWarszawa

Posted 20 April 2015 - 10:19

Ja z wymiany gwarancyjnej w Cortlandzie odebrałem umazanego czymś od spodu. Nie dałem rady niczym tego usunąć. "Na szczęście" ten egzemplarz też okazał się wadliwy. Tym razem iSpot. Zero problemów.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users