Witam wszystkich,
od kilku tygodni zastanawiam się czy nie kupić sobie po raz pierwszy iPhone'a - w tym przypadku 5 albo 5s (oba refabrykowane). Zastanawiam się też nad SGS5, ale nie o to się rozchodzi. Główny problem mam taki - lubię pracować na Windowsie (czasami na linuksie) z tego względu, że jestem programistą - do tego jestem osobą, która lubi sobie wszystko synchronizować na smartfonie. Zagwozdkę mam taką, że nie jestem pewien czy bez jakiegokolwiek sprzętu Apple (bo nie zamierzam kupować ani Macbooka, ani iMaca, ani iPada) warto kupić wspomnianego wcześniej iPhone'a. Są może osoby na forum, które właśnie takie coś praktykują? Opłaca się mieć tylko jeden produkt Apple w domu?
Pozdrawiam.

Czy warto kupić iPhone 5 gdy nie ma się sprzętu apple?
Napisano 08 kwietnia 2015 - 21:22
Napisano 08 kwietnia 2015 - 21:59
Ja jestem w takiej samej sytuacji i myślę że jest mnóstwo takich osób. Od całkiem niedawna mam iphona 6 i polecam(oczywiście w przyszłości zamierzam kupić macbooka pro). Iphone jest to jeden z najlepszych smartfonów na rynku. Nawet jak nie masz innych urządzeń od apple to warto go mieć chociażby dla samego ios'a i płynności działania.
MBP13'' 2020 M1/16GB/256GB Space Grey , IPHONE 12 Pro 128 GB Space Grey, APPLE WATCH Series 5 44mm + LTE Space Grey
Napisano 08 kwietnia 2015 - 22:03
Właśnie w przyszłości chciałbym pisać w Javie co za tym idzie na Androida. Na iOS'a nie chcę, bo wiążę się z tym koszt kupna macbooka, a dla studenta to majątek. Właśnie iOS przekonuje mnie swoją płynnością i szybkością.
Nie odczuwasz jakiegoś braku synchronizacji? Bo np. Androida fajnie można synchronizować z Gmailem.
Napisano 08 kwietnia 2015 - 22:13
Z iPhona też można wszystko fajnie synchronizować z Gmailem
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 08 kwietnia 2015 - 22:14