Witam.
Z góry przepraszam, jeżeli wątek się powielił, ale w żadnym na które się natknęłam, nie znalazłam odpowiedzi.
Dzisiaj sprzedałam iPhona 5s. Kupiony był w salonie Play, ja go używałam w Tmobile. Nie miał blokady simlock, jestem pierwszą właścicielką.
Przed sprzedażą weszłam w Ustawienia -> Ogólne - > .... -> Wymaż zawartość i ustawienia.
Sprawdziłam w Find my iPhone, że ten już nie widnieje na moim koncie.
Dziewczyna, która go ode mnie kupiła aktualnie boryka się z wielkim problemem.
Po włączeniu iPhona nie może skonfigurować telefonu, ponieważ wyskakuje jej komunikat
" AKTYWUJ IPHONE'a : Ten iPhone jest aktualnie powiązany z Apple ID (w*****@hotmail.com). Zaloguj się, podając Apple ID, który został użyty do skonfigurowania iPhone'a"
Zaznaczę od razu, że moje konto jest na @icloud.com i w życiu nie miałam maila w domenie hotmail.
Wpisałam na stronie https://www.icloud.com/activationlock/
imei , komunikat zwrotny to " Blokada aktywacji : Wyłączona"
Ponownie sprawdziłam w Find my iPhone - nie ma tam tego iPhona.
Poradźcie proszę, co mogę z tym zrobić .