Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Air 13 (2014) - Niespasowana klapa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ms2014

ms2014
  • 12 postów

Napisano 23 marca 2015 - 17:31

Witam,

 

Kilka dni temu kupiłem nowego MacBooka Air 13 i zauważyłem, że klapa nie jest spasowana względem dolnej obudowy (jakieś 2mm) - chodzi o prawą stronę, lewa jest ok. Czy jest to normalne?

 

Prawa strona:

Załączony plik  IMG_0425.JPG   38,26 KB   2 Ilość pobrań

 

Lewa strona:

Załączony plik  IMG_0426.JPG   62,79 KB   3 Ilość pobrań



#2 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 23 marca 2015 - 20:13

Raczej nie jest to normalne, u mnie jest idealnie. 


Użytkownik Driff edytował ten post 23 marca 2015 - 20:20

<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#3 ms2014

ms2014
  • 12 postów

Napisano 23 marca 2015 - 22:34

Dzięki za odpowiedź. Myślisz, że warto to zgłosić i skorzystać z gwarancji?



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 marca 2015 - 22:36

Jeśli Ci to przeszkadza to możesz podejść do jakiegoś serwisu autoryzowanego i zapytać czy to normalne. Lepiej od razu, bo za jakiś czas to Ci powiedzą, że upuściłeś albo coś podobnego.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 23 marca 2015 - 22:36

Jak Ci przeszkadza i komputer nie jest Ci mocno potrzebny to oddaj do serwisu.


<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#6 ms2014

ms2014
  • 12 postów

Napisano 23 marca 2015 - 22:49

ok, wysłałem przed chwilą informacje do Wsparcia Apple i umówiłem się jutro na rozmowę - zobaczymy co mi powiedzą - dam znać.


Użytkownik ms2014 edytował ten post 23 marca 2015 - 23:02


#7 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 marca 2015 - 10:21

Usterka kosmetyczna - nie wpływa na użytkowanie...

Ja już przywykłem do takich odpowiedzi na infolinii :P


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#8 ms2014

ms2014
  • 12 postów

Napisano 24 marca 2015 - 11:25

No właśnie w tej chwili nie wpływa - ale w przyszłości może wpłynąć.

 

Rozmawiałem przed chwilą z infolinią i pan powiedział, żeby w pierwszej kolejności spróbował wymienić sprzęt w miejscu gdzie go kupiłem (w moim przypadku MM), jednak wiem, że raczej szkoda czasu, bo MM raczej nie uzna tego za usterkę.

 

Jeśli MM nie będzie chciał wymienić mam kontaktować się ponownie z nimi - więc jutro pewnie to zrobię.



#9 ms2014

ms2014
  • 12 postów

Napisano 24 marca 2015 - 14:45

Rozmawiałem ponownie z infolinią Apple i powiedzieli, że jedynym rozwiązaniem jest wymiana sprzętu na nowy bez podawania przyczyn (w sumie zostały mi jeszcze dwa dni) ale nie wiem czy w ogóle niepotrzebnie psuć sobie nerwy i jechać do tego MM bo sprzęt był kupiony na firmę i już z niego korzystałem.



#10 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 24 marca 2015 - 14:56

A nie możesz oddać do Cortlandu na wymianę skrzydła? W moim Macbooku od razu po kupnie strzelała dolna pokrywa przy naciskaniu/podnoszeniu komputera. Oddałem do serwisu, okazało się, że winny jest zatrzask od baterii. Baterię wymienili i tyle. Szkoda tylko, że nie wiedziałem, że mogę iść z tym do MM i ubiegać się o nowy komputer. 


<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#11 ms2014

ms2014
  • 12 postów

Napisano 24 marca 2015 - 18:59

Na razie korzystam normalnie, zobaczymy, może wszystko będzie ok, ewentualnie jak będzie się coś działo to oddam do serwisu.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych