Użytkownik Kuba Samochud edytował ten post 23 marca 2015 - 07:38

Problem z kablem!
#1
Napisano 23 marca 2015 - 07:38
#2
Napisano 23 marca 2015 - 08:53
Polecam kupno nowego kabla.
#3
Napisano 23 marca 2015 - 09:14
Kup sobie porządny kabel najlepiej oryginalny będziesz bardziej zadowolony, niż tanie zamienniki, które mogą powodować problemy.
#4
Napisano 23 marca 2015 - 12:38
#5
Napisano 23 marca 2015 - 12:44
No tak ale to juz 3 kabel w tym miesiącu , 2 razy naładuje i kabel sie psuje. Nie chce wydawać aż 90 zł na orginalny kabel, zeby mi sie znowu zepsuł.
To jakim cudem ja mam kabel 3 rok w ciągłym użytku i mi się nie zepsuł? Wina leży po Twojej stronie jeżeli kabel się niszczy tak szybko. Jeżeli chcesz jeszcze uszkodzić swoje urządzenie - baw się w chińskie zamienniki. Będziesz miał jeszcze większe koszta.
#6
Napisano 23 marca 2015 - 12:44
#7
Napisano 23 marca 2015 - 12:48
Chyba, ciężko Ci będzie pomóc......
#8
Napisano 23 marca 2015 - 12:54
#9
Napisano 23 marca 2015 - 13:14
Naprawić się pewnie da. Skoro nie działa, bo urwały się dwa przewody, to chyba rozumiesz, że trzeba je dolutować? Nie wymaga to chyba aż takiej skomplikowanej dedukcji, że na forum o to pytasz.
Jeśli wolisz kupować nowe przewody po kilka złotych co parę dni niż kupić raz porządny, markowy to już Twoja sprawa. Sprzedawcy chińskiego badziewia przecież też muszą z czegoś żyć.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#10
Napisano 23 marca 2015 - 13:52
Z góry dziękuje za pomoc.
#11
Napisano 23 marca 2015 - 13:55
Nie byłby dobry. TelForceOne to też chłam.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych