Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPod nano 5, nie łączy się z iTunes i z kompem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 donkaletone

donkaletone
  • 2 postów

Napisano 20 marca 2015 - 10:16

Witam, 

Mam problem z moim ipodem, przestał on łączyć się z kompem tzn po podłączeniu kablem na ekranie kręcą się cały czas dwie strzałeczki, pisze podłączono, jednak zawiesza itunes, na kompie widzi go jako dysk przenośny ale po kliknięciu czegokolwiek zawiesza kompa. Reinstalacje itunes i sterowników nie pomaga, resetowanie ipoda również, w disk mode jest dokładnie to samo. Przywracanie fabrycznych ustawień też nic nie zmieniło. Czy jest jakiś sposób aby "wyczyścić" ipoda bez dostępu do itunes?. Podejrzewam że przyczyną problemów może być odpięcie ipoda bez wcześniejszego wysunięcia.

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 marca 2015 - 11:09

Oczywiście sprawdziłeś na drugim komputerze i jest tak samo?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 donkaletone

donkaletone
  • 2 postów

Napisano 20 marca 2015 - 11:14

Oczywiście sprawdziłeś na drugim komputerze i jest tak samo?

Dokładnie, nie sprawdzałem jedynie na innym kablu bo nie bardzo mam taką możliwość, no ale oczywiście jeżeli jest spore prawdopodobieństwo że to kabel jest winny to wymienię.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych