Mam następujący problem. Posiadam iPhone'a 6, moja dziewczyna iPhone'a 4s (chociaż to raczej nie ma znaczenia) i nie mogę wykonać do niej połączenia za pośrednictwem FaceTime. Kiedy otwieram jej kontakt w telefonie, to pod numerem telefonu nie wyświetla mi się opcja FaceTime i możliwość wykonywania połączenia audio/video. Ona natomiast może do mnie mnie wykonać połączenie po FaceTime. Ja sam mogę również dzwonić po FaceTime do niektórych znajomych posiadających iPhone'a. Jakiś pomysł, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Problem z FaceTime. W jedną stronę można dzwonić, w drugą nie.
#1
Posted 18 March 2015 - 08:30
#2
Posted 18 March 2015 - 08:49
Może spróbować aktywować FT na 4s jeszcze raz (wyjąć kartę sim...włożyć i aktywować),miałem podobną sytuację w relacji 6 i 5ki, (po aktualizacji 5 i tych zabiegach z kartą i aktywacją narazie jest ok).
#3
Posted 18 March 2015 - 09:54
Dokładnie, spróbuj aktywować jeszcze raz.
Oczywiście w obu telefonach masz najnowsze dostępne oprogramowanie?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#4
Posted 18 March 2015 - 10:01
W iP6 mam najnowszą, dostępną obecnie wersję oprogramowania. W iP4s dziewczyna ma starszą.
Próbowałem póki co deaktywować/aktywować u siebie w telefonie, ale bez rezultatu. Jak dostanę się do jej telefonu, to spróbuję wykonać wspomniane przez Was zabiegi.
#5
Posted 18 March 2015 - 10:04
Musisz zaktualizować tego 4S. Miałem kiedyś u siebie to samo, ze starszym softem nie chciało działać.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#6
Posted 18 March 2015 - 10:25
Musisz zaktualizować tego 4S.
A ten 4S dostanie jeszcze w ogóle aktualizacje do 8.2? I czy będzie "jakoś" działał po tej aktualizacji? Bo nie chciałbym dziewczynie pogrzebać telefonu... :/
#7
Posted 18 March 2015 - 10:45
Musicie wziąć wszystkie opcje pod uwagę, istnieje możliwość, że będzie "jakoś" działał.....
#8
Posted 18 March 2015 - 11:17
Będzie działał, nie ma tragedii. Rób jak chcesz, jeśli zależy Wam na FaceTime to myślę, że to wina starego softu. W pomocy technicznej FaceTime jest wyraźnie napisane, że oba urządzenia muszą mieć najnowsze oprogramowanie.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#9
Posted 18 March 2015 - 11:21
Okazało się, że problem leżał po stronie konfiguracji. Pomógł ktoś na Twitterze i już tłumaczę o co chodziło.
Mój telefon: iPhone 6 (soft 8.2)
W ustawieniach FaceTime wpisany telefon + mail.
Telefon dziewczyny: iPhone 4s (soft jakiś 6.x)
W ustawieniach FaceTime wpisany tylko mail.
Na szybko pomogło dodanie jej adresu mailowego u mnie w kontaktach i ustawienie jej nr telefonu jako iPhone.
Podejrzewam, że pomogłoby również wpisanie nr telefonu u niej w ustawieniach FaceTime, ale nie miałem dostępu do jej telefonu.
#10
Posted 18 March 2015 - 11:22
No to dobrze, że działa i to bez aktualizacji.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users