Witam od kilku dni jestem posiadaczka iphone 5s wszystko smiga jak nalezy z wyjatkiem wysylania i odbierania mms..w ustawieniach mam wszystko tak jak operator (play) wymaga, dzwoniłam na infolinię i sami nie wiedzą co może być przyczyną mam czekać ..chyba na zbawienie. Przeczytałam różne odpowiedzi na ten temat u wujka google lecz wszystko mam uruchomione tak jak trzeba. Proszę o pomoc )

problem z wysylaniem i odbieraniem mms

Najlepsza odpowiedź kubalon1 , 12 marca 2015 - 11:21
Proxy wymaż ,maks. wielkość MMS 307200
Przejdź do postu
#1
Napisano 11 marca 2015 - 17:32
#2
Napisano 11 marca 2015 - 20:34
Na bank APN ustawiony jak powinien byc?
Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11
#4
Napisano 12 marca 2015 - 08:32
#5
Napisano 12 marca 2015 - 10:50
A przypadkiem nie muszą być włączone dane sieci komórkowej do wysyłania mms? Na zrzucie nie widzę aby transfer edge/3G był aktywny
Tak muszą być włączone ale nie używam transferu jak nie potrzebuje tylko wi-fi próbowałam i w domu i na dworze z transferem danych i nic ;/ czy może to być wada telefonu czy bardziej problem z siecią ?
#7
Napisano 12 marca 2015 - 11:03
http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
nie mogę wejść w ten link
#8
Napisano 12 marca 2015 - 11:10
I w danych sieci kom. APN -internet
#9
Napisano 12 marca 2015 - 11:14
Skorki to nie link takie mają być ustawienia MMSC
I w danych sieci kom. APN -internet
niestety nie działa ;(
#10
Napisano 12 marca 2015 - 11:21 Najlepsza odpowiedź
#11
Napisano 12 marca 2015 - 11:26
Proxy wymaż ,maks. wielkość MMS 307200
zrobiłam tak jak napisałeś , ale nie zadziałało...ale wpisałam APN mms i reszta tego co mi podpowiedziałeś i....udało się wysłało mi mms :D bardzo bardzo Ci dziękuję
Użytkownik Monika Szustak edytował ten post 12 marca 2015 - 11:30
#12
Napisano 12 marca 2015 - 11:31
Niczego tam sama nie wpisuj. To po pierwsze, bo iPhone w sieci Play sam wie jakie ma mieć ustawienia. Wejdź w ustawienia, ogólne, wyzeruj i wyzeruj ustawienia sieciowe. Telefon włączy się ponownie. Włącz dane sieci komórkowej, włącz 3G. Musi działać. Spróbuj wysłać do kilku osób. I do Ciebie też niech ktoś coś wyśle. Jeśli nie działa to wina operatora.
Jeśli masz iMessage, to w ustawieniach wiadomości zaznacz opcję Wyślij jako sms.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#13
Napisano 12 marca 2015 - 11:32
#14
Napisano 12 marca 2015 - 11:32
Niczego tam sama nie wpisuj. To po pierwsze, bo iPhone w sieci Play sam wie jakie ma mieć ustawienia. Wejdź w ustawienia, ogólne, wyzeruj i wyzeruj ustawienia sieciowe. Telefon włączy się ponownie. Włącz dane sieci komórkowej, włącz 3G. Musi działać. Spróbuj wysłać do kilku osób. I do Ciebie też niech ktoś coś wyśle. Jeśli nie działa to wina operatora.
Jeśli masz iMessage, to w ustawieniach wiadomości zaznacz opcję Wyślij jako sms.
nie używam iMessage. Próbowałam wszystkiego nawet na infolinii mi kazali wpisywać to co dodałam w zdjeciu. Kolega wyżej okazał się pomocny i mms wysłało mi
#15
Napisano 12 marca 2015 - 11:33
To znaczy co zrobiłaś? Wyzerowałaś ustawienia sieciowe tak jak poradziłem?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#16
Napisano 12 marca 2015 - 11:39
To znaczy co zrobiłaś? Wyzerowałaś ustawienia sieciowe tak jak poradziłem?
Nie . Wcześniej mi też kazano zresetować wszystko i nie działało. Wpisałam w apn mms , mmsc http://mmsc.play.pl//mms/wapenc, proxy mms nie mam nic , maks wielkosc mms 307200 i działa ja mogę wyslac i do mnie tez dochodza
#17
Napisano 12 marca 2015 - 14:15
przez takie rzeczy mam obawy co do kupowania Iphone...
#18
Napisano 12 marca 2015 - 14:40
#19
Napisano 12 marca 2015 - 15:30

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych