Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

problem z wysylaniem i odbieraniem mms


Najlepsza odpowiedź kubalon1 , 12 marca 2015 - 11:21

Proxy wymaż ,maks. wielkość MMS 307200 Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monika Szustak

Monika Szustak
  • 9 postów

Napisano 11 marca 2015 - 17:32

Witam od kilku dni jestem posiadaczka iphone 5s wszystko smiga jak nalezy z wyjatkiem wysylania i odbierania mms..w ustawieniach mam wszystko tak jak operator (play) wymaga, dzwoniłam na infolinię i sami nie wiedzą co może być przyczyną mam czekać ..chyba na zbawienie. Przeczytałam różne odpowiedzi na ten temat u wujka google lecz wszystko mam uruchomione tak jak trzeba.  Proszę o pomoc ;))


;)



#2 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 marca 2015 - 20:34

Na bank APN ustawiony jak powinien byc?


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#3 Monika Szustak

Monika Szustak
  • 9 postów

Napisano 12 marca 2015 - 08:27

Na bank APN ustawiony jak powinien byc?


Coś takiego mam w ustawieniach Załączony plik  image.jpg   88,82 KB   1 Ilość pobrań

#4 DanielF

DanielF
  • 5 737 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 12 marca 2015 - 08:32

A przypadkiem nie muszą być włączone dane sieci komórkowej do wysyłania mms? Na zrzucie nie widzę aby transfer edge/3G był aktywny
Fallout ...war, war never changes...

#5 Monika Szustak

Monika Szustak
  • 9 postów

Napisano 12 marca 2015 - 10:50

A przypadkiem nie muszą być włączone dane sieci komórkowej do wysyłania mms? Na zrzucie nie widzę aby transfer edge/3G był aktywny

Tak muszą być włączone ale nie używam transferu jak nie potrzebuje tylko wi-fi ;) próbowałam i w domu i na dworze z transferem danych i nic ;/ czy może to być wada telefonu czy bardziej problem z siecią ?



#6 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 12 marca 2015 - 10:59

http://mmsc.play.pl/mms/wapenc

#7 Monika Szustak

Monika Szustak
  • 9 postów

Napisano 12 marca 2015 - 11:03

http://mmsc.play.pl/mms/wapenc

nie mogę wejść w ten link



#8 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 12 marca 2015 - 11:10

Skorki to nie link takie mają być ustawienia MMSC
I w danych sieci kom. APN -internet

#9 Monika Szustak

Monika Szustak
  • 9 postów

Napisano 12 marca 2015 - 11:14

Skorki to nie link takie mają być ustawienia MMSC
I w danych sieci kom. APN -internet

niestety nie działa ;(



#10 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 12 marca 2015 - 11:21   Najlepsza odpowiedź

Proxy wymaż ,maks. wielkość MMS 307200

#11 Monika Szustak

Monika Szustak
  • 9 postów

Napisano 12 marca 2015 - 11:26

Proxy wymaż ,maks. wielkość MMS 307200

zrobiłam tak jak napisałeś , ale nie zadziałało...ale wpisałam APN mms i reszta tego co mi podpowiedziałeś i....udało się wysłało mi mms :D:D bardzo bardzo Ci dziękuję


Użytkownik Monika Szustak edytował ten post 12 marca 2015 - 11:30


#12 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 marca 2015 - 11:31

Niczego tam sama nie wpisuj. To po pierwsze, bo iPhone w sieci Play sam wie jakie ma mieć ustawienia. Wejdź w ustawienia, ogólne, wyzeruj i wyzeruj ustawienia sieciowe. Telefon włączy się ponownie. Włącz dane sieci komórkowej, włącz 3G. Musi działać. Spróbuj wysłać do kilku osób. I do Ciebie też niech ktoś coś wyśle. Jeśli nie działa to wina operatora.

 

Jeśli masz iMessage, to w ustawieniach wiadomości zaznacz opcję Wyślij jako sms.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#13 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 12 marca 2015 - 11:32

Spróbuj zrobić hard reset jeśli nie pomoże to wymaż ustawienia i wpisz jeszcze raz ze strony play

#14 Monika Szustak

Monika Szustak
  • 9 postów

Napisano 12 marca 2015 - 11:32

Niczego tam sama nie wpisuj. To po pierwsze, bo iPhone w sieci Play sam wie jakie ma mieć ustawienia. Wejdź w ustawienia, ogólne, wyzeruj i wyzeruj ustawienia sieciowe. Telefon włączy się ponownie. Włącz dane sieci komórkowej, włącz 3G. Musi działać. Spróbuj wysłać do kilku osób. I do Ciebie też niech ktoś coś wyśle. Jeśli nie działa to wina operatora.

 

Jeśli masz iMessage, to w ustawieniach wiadomości zaznacz opcję Wyślij jako sms.

nie używam iMessage. Próbowałam wszystkiego nawet na infolinii mi kazali wpisywać to co dodałam w zdjeciu. Kolega wyżej okazał się pomocny ;) i mms wysłało mi :D



#15 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 marca 2015 - 11:33

To znaczy co zrobiłaś? Wyzerowałaś ustawienia sieciowe tak jak poradziłem?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#16 Monika Szustak

Monika Szustak
  • 9 postów

Napisano 12 marca 2015 - 11:39

To znaczy co zrobiłaś? Wyzerowałaś ustawienia sieciowe tak jak poradziłem?

Nie . Wcześniej mi też kazano zresetować wszystko i nie działało. Wpisałam w apn mms , mmsc http://mmsc.play.pl//mms/wapenc, proxy mms nie mam nic , maks wielkosc mms 307200 i działa ja mogę wyslac i do mnie tez dochodza ;)



#17 uzumaki

uzumaki
  • 18 postów

Napisano 12 marca 2015 - 14:15

przez takie rzeczy mam obawy co do kupowania Iphone...



#18 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 12 marca 2015 - 14:40

To nie wina iPhona tylko ludzi ze wsparcia w sieciach,nie są zainteresowani nauką a i ch znajomość sprzętu jest na poziomie zero

#19 Monika Szustak

Monika Szustak
  • 9 postów

Napisano 12 marca 2015 - 15:30

Jeszcze raz dzięki za pomoc :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych