Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Komunikat "nie można się połączyć z AppStore" po aktualizacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 mc55

mc55
  • 19 postów
  • Płeć:
  • SkądHindenburg

Napisano 11 marca 2015 - 14:59

Witam, od wczoraj zmagam się z problemem niemozności zalogowania do AppStore z poziomu Ipada oraz iphona.

 

Ipad 4 , iphone 4s, wersja 8.2

 

Zrobiłem wczoraj aktualizację na obydwu urządzeniach (poprzez itunes pobierając najpierw pliki a potem ręcznie je aktualizując z pomocą shifta). Wszystko poszło gładko dopóki nie próbowałem na iphone odtworzyć archiwum z icloud - nie maógł się zsynchronizować i wciąż wyskakiwał monit o podanie hasła do icloud.

 

W końcu mi się udało (po ponownym wgraniu softu), ale następny problem to niemozność zalogowania do itunes, wciąż mam konunikat "nie można się połączyć z AppStore",

Dziwne bo załapał apki do aktualizacji i na dole mam widoczne moje Apple ID, a mimo to nie mogę nic pobrać ani zaktualizowac, nie mam tez pozycji kupionych.

 

Gdy wpiszę nieprawidłowo hasło program od razu zgłasza błąd, ale poprawne wpisanie owocuje komunikatem o niemozności połączenia z AppStore.

 

Próbowałem za pośrednictwem wifi oraz sieci komórkowej, bez efektu.

 

Ma ktoś jakiś pmysł ? 


Użytkownik mc55 edytował ten post 11 marca 2015 - 15:00


#2 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 marca 2015 - 15:01

Jest już wątek o problemach z serwerem...


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#3 Mateusz Pędzich

Mateusz Pędzich
  • 1 postów
  • SkądKobyłka, Poland

Napisano 11 marca 2015 - 15:32

a moglbys dac link do tego watku bo nie moge znalezc



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 marca 2015 - 15:33

Nie kombinuj ze swoimi urządzeniami, bo to jakiś ogólny problem. Mam to samo u siebie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 marca 2015 - 15:51

Mateusz - http://myapple.pl/fo...i/?hl=app store

 

Konserwują coś :)


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#6 mc55

mc55
  • 19 postów
  • Płeć:
  • SkądHindenburg

Napisano 11 marca 2015 - 18:30

Dzięki !






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych