Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uszkodzony iPhone 5S pomocy!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 asd1z

asd1z
  • 1 postów

Napisano 10 marca 2015 - 01:02

Zgłaszam się do was o radę, otóż jestem posiadaczem 5s'ki, która wczoraj leżała około 3-4 godzin w mokrej (wilgotnej? - nie mam pojęcia) bluzie, gdy w końcu go wyciągnąłem nie był zalany, był po prostu dość mocno zwilgotniały i zdecydowanie trochę wody na pewno wleciało do środka. Panicznie próbowałem przywrócić go do życia, bez skutków.. Telefon włącza się, zwiesza na logo Apple i tyle.. iTunes go nie wykrywa. Proszę o pomoc! Czy już tylko i wyłącznie serwis? Telefon cały czas jest na gwarancji Apple'a tylko nie mam pojęcia jak to działa w polsce, parę miesięcy temu w UK poszedłem z usterką do Apple Genius i wszystko ładnie wymienili, istnieje coś takiego u nas?

 

Dodam, że telefon "zalany" to taki, który wpadnie do wody a z moim tak się nie stało (przynajmniej tak mi się wydaje, wybaczcie jeżeli się mylę) :-) Po prostu bluza była mokra, po wyjęciu slotu karty sim zobaczyłem, że w środku jest trochę cieczy ale bez przesady żeby mówić o zalaniu. Do tego wyświetlacz śmiga jak należy.

 



#2 DefterBark

DefterBark
  • 193 postów

Napisano 11 marca 2015 - 09:12

Jeżeli do środka dostała sie woda telefon Zostal zalany, po gwarancji, oddaj do dobrego serwisu który Ci to zrobi.

#3 Jolaos

Jolaos
  • 1 036 postów

Napisano 11 marca 2015 - 09:40

Niestety w takim wypadku jest po gwarancji. W nieautoryzowanym serwisie, pewnie trzeba będzie wymienić płytę główną. Kiepsko się naprawia coś co jest zalane.

 

EDIT: Wyświetlacz śmiga jak należy a za kilka dni zacznie szwankować. Normalny proces w przypadku zalania. 

 

"Zalany" nie oznacza od razu, że wrzucony do wiadra z wodą. Wystarczy kropla wody, która będzie widoczna i masz po gwarancji. Producent po prostu nie odpowiada za telefon, który ma kontakt z wodą. Kupując sprzęt producenta zgadzasz się z takim stanem rzeczy...


Użytkownik Jolaos edytował ten post 11 marca 2015 - 09:44

In­te­ligen­tni ludzie są często zmusza­ni do pi­cia, by bez­kon­flik­to­wo spędzać czas z idiotami. - Ernest Hemingway

#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 marca 2015 - 12:08

 

Dodam, że telefon "zalany" to taki, który wpadnie do wody a z moim tak się nie stało (przynajmniej tak mi się wydaje, wybaczcie jeżeli się mylę) :-) Po prostu bluza była mokra, po wyjęciu slotu karty sim zobaczyłem, że w środku jest trochę cieczy ale bez przesady żeby mówić o zalaniu. Do tego wyświetlacz śmiga jak należy.

 

 

Ciekawa teoria. Co za różnica czy telefon wpadł do wody czy został tą wodą w inny sposób potraktowany.

W Twoim przypadku na gwarancję już nie licz. Poszukaj dobrego serwisu, bo każda godzina zwłoki po zalaniu sprzętu obniża szanse na jego naprawę.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
  • Płeć:

Napisano 11 marca 2015 - 13:02

 

Zgłaszam się do was o radę, otóż jestem posiadaczem 5s'ki, która wczoraj leżała około 3-4 godzin w mokrej (wilgotnej? - nie mam pojęcia) bluzie, gdy w końcu go wyciągnąłem nie był zalany, był po prostu dość mocno zwilgotniały i zdecydowanie trochę wody na pewno wleciało do środka. Panicznie próbowałem przywrócić go do życia, bez skutków.. Telefon włącza się, zwiesza na logo Apple i tyle.. iTunes go nie wykrywa. Proszę o pomoc! Czy już tylko i wyłącznie serwis? Telefon cały czas jest na gwarancji Apple'a tylko nie mam pojęcia jak to działa w polsce, parę miesięcy temu w UK poszedłem z usterką do Apple Genius i wszystko ładnie wymienili, istnieje coś takiego u nas?

 

Dodam, że telefon "zalany" to taki, który wpadnie do wody a z moim tak się nie stało (przynajmniej tak mi się wydaje, wybaczcie jeżeli się mylę) :-) Po prostu bluza była mokra, po wyjęciu slotu karty sim zobaczyłem, że w środku jest trochę cieczy ale bez przesady żeby mówić o zalaniu. Do tego wyświetlacz śmiga jak należy.

 

Jak masz możliwość iść do Apple Store to próbuj, chociaż iPhone i tak ma czujniki wilgoci. 


MacBook Air 13 + ThinkPad X260


#6 tommy45

tommy45
  • 110 postów

Napisano 13 marca 2015 - 15:40

Popatrz czy czujnik wilgoci się aktywował, widać go po wyciągnięciu karty sim. Jak się nie zabarwił to oddaj na gwarancję.



#7 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 13 marca 2015 - 18:40

Jest kilka tych czujników i nie jest powiedziane ze jak na jednym nie ma to ze na inncyh nie bedzie.


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#8 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 13 marca 2015 - 21:02

przestan siac zament - ryz moze jedynie pomoc glodujacej afryce


  • Giallorosso lubi to

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#9 Aleksander Brol

Aleksander Brol
  • 46 postów

Napisano 13 marca 2015 - 21:05

przestan siac zament - ryz moze jedynie pomoc glodujacej afryce

Jeśli potrzebujesz mogę ci wysłać mam w zapasie 5kg :) 

 

Tak więc wniosek jest taki ,że autor zrobi co będzie chciał :)

nic mu nie zaszkodzi wsadzając go na 24h do ryżu no chyba woli ,że będzie leżał w półce i czekał na cud 

Wybór należy do ciebie autorze tak więc wybieraj



#10 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 13 marca 2015 - 21:19

Zaszkodzi - im szybciej zaniesie go do serwisu po zalaniu tym lepiej - kazda godzina zwloki spowoduje wieksze uszkodzenia


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#11 Ania.S

Ania.S
  • 219 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 13 marca 2015 - 21:24

Jak to nic nie grozi? Dzisiaj jest już 3 dzień od pierwszego posta, a każde 24h to krok do większego spustoszenia w telefonie.


  • Giallorosso lubi to

#12 Jolaos

Jolaos
  • 1 036 postów

Napisano 13 marca 2015 - 22:27

 Nie rozśmieszam tylko pomagam :)

spróbuj mojemu znajomemu wpadł do wody LG Nexus kompletnie zalany postąpił tak jak na filmie :) Do dziś przeżył 3 zalania 

 

Już oplułem monitor ze śmiechu. Co z tego, że telefon po zalaniu dalej chodzi? Dziennie mam kilka takich działających-zalanych w naprawie. Wystarczy jednak dobrze się przyjrzeć by znaleźć ślady wilgoci na płycie głównej. A to oznacza zabranie gwarancji:)


In­te­ligen­tni ludzie są często zmusza­ni do pi­cia, by bez­kon­flik­to­wo spędzać czas z idiotami. - Ernest Hemingway

#13 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 13 marca 2015 - 22:32

niech sobie zatem trzymaja w ryzu, moczu, chrupkach kukurydzianych czy w zamrazalniku. mi tam obojetnie

ale ktos sie naczyta tych pierdol i zamiast za naprawe 100 zapłaci 1200 za nowego


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#14 Jumper

Jumper
  • 276 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 marca 2015 - 11:46

Ryż nie wyciągnie syfów z płyty głównej, nie pozbędzie się zabrudzeń. W trakcie takiego "suszenia" woda pozostaje w telefonie, i nawet jak uda sie odciągnąć sporą ilość to nie wychwyci choćby spod maskownic, długotrwałe suszenie powoduje zaśniedzienia, oraz korozję co w dalszym efekcie powoduje uszkodzenie telefonu. 


Użytkownik Jumper edytował ten post 14 marca 2015 - 11:51

Serwis Apple iPhone Łódź http://www.iservice24.pl

Zapraszam na fanpage: www.facebook.com/iservice24

+48 604 358 943


#15 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 15 marca 2015 - 18:38

Ile jeszcze ryży zostanie zmarnowane, nim ludzie przestaną bezmyślnie przekazywać ten kompletnie wyssany z palca mit? Ryż to można sobie do solniczki wsypać, ale telefon nim ratować...? Szkoda. http://applemobile.p...lefon-co-robic/


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#16 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 marca 2015 - 22:25

Dość. Rady rodem z kuchni nie są mile widziane na tym forum. Po zalaniu telefonu należy :

(...) Poszukaj dobrego serwisu, bo każda godzina zwłoki po zalaniu sprzętu obniża szanse na jego naprawę.


Koniec. Zamykam
  • Jumper lubi to
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych