Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

PB 1400 i Linux


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qba

Qba
  • 2 postów

Napisano 27 stycznia 2006 - 19:07

Mam PB 1400 i chciałbym zainstalować na nim Linuxa. Skąd można zciągnąć jakąś dystrybucję Linuxa (najchętniej graficzną). Nie znam się dobrze na Linuxie i chciałbym żeby to było w miarę proste do instalacji. Pozdrawiam Qba

#2 Feniks

Feniks
  • 75 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 stycznia 2006 - 19:21

Witam,

Przeczytaj ten wątek

Pozdrawiam,

Feniks

#3 Qba

Qba
  • 2 postów

Napisano 27 stycznia 2006 - 23:25

Witam,

[URL=http://www.myapple.pl/viewtopic.php?t=844&postdays=0&postorder=asc&highlight=1400&start=0]Przeczytaj ten wątek[/URL]

Pozdrawiam,

Feniks


Dzięki

#4 menelek

menelek
  • 1 210 postów
  • Skądolsztyn

Napisano 28 stycznia 2006 - 13:13

moja propozycja dla ,,zielonych" to KUBUNTU

#5 pener

pener
  • 84 postów
  • SkądZielonka/Poznań

Napisano 28 stycznia 2006 - 16:55

Ja polecam slachintosh - warto czas poswiecic bo potem juz wszystko chudzi jak ma chudzic. sam miałem slachintosha na performie i działał idealnie jak na taki sprzent.

#6 menelek

menelek
  • 1 210 postów
  • Skądolsztyn

Napisano 30 stycznia 2006 - 09:29

początkujący i ta dystrubucja = zniechęcenie. Na początek zawsze polecam dystrybucję łatwą i intuicyjną. Jeśli trzeba to podam linka. Tylko napisz jaki to właściwie procek (sory za moją niewiedzę) i ile RAM-u posiadzasz...

#7 krzyfar

krzyfar

    The Hunter

  • 5 642 postów
  • Płeć:

Napisano 30 stycznia 2006 - 22:20

A ja mówię.. nie ma nic lepszego na początek niż Debian :mrgreen: Ilość programów dostępnych przez apta jest wystarczająca chyba dla każdego, a na początek to nawet jest ich za dużo :wink: A jak nie Debian to może być Ubuntu.. albo Kubuntu :mrgreen:

#8 waluigi

waluigi
  • 708 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 30 stycznia 2006 - 22:43