Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

App Mail: reguły / rules nie działają


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Przemmo

Przemmo
  • 2 postów

Napisano 19 lutego 2015 - 18:37

cześć,

Może ktoś z Was pomoże mi w rozwiązaniu kłopotu ze spamem. Z programem Mail 8.2 na na OS 10.10.2 mam zsynchronizowane dwa konta: gmail i własne pocztowe na serwerach netmark. Wiadomości spamowe z Gmaila ładnie wpadają do folderu Niechciane, natomiast z drugiego maila nieustannie wpadają do skrzynki odbiorczej. Domyślnie są już one oznaczone jak Spam przez dostawcę serwera… Jednak ani filtr Mail, ani moje ręcznie ustawiane reguły ( na adresy lub slowa klucze) nie działają automatycznie, tylko muszę ręcznie włączyć ich stosowanie ( tryb Zastosuj reguły). Podobne problemy są opisywane jako błąd programu, ale nie chce mi się wierzyć, że apple nie może tego poprawić. Czy ktoś może mi pomóc jak zablokować otrzymywanie tych wiadomości, czyli albo jak ustawić reguły dla spamu lub może jakiś inny sposób..

 

Z góry dziękuję

Przem

 

ps na koniec witam na forum 



#2 Przemmo

Przemmo
  • 2 postów

Napisano 24 lutego 2015 - 13:16

Problem rozwiązałem włączając filtr antyspamowy w panelu klienta mojego dostawcy serwera, czyli Netmarku, gdzie mam pocztę, od kilku dni spamu nie otrzymuje, dlaczego reguły w Mail nie działają dalej nie wiem..

Pozdrawiam

P.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych