Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 5S Plus LTE odwieczny problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 DefterBark

DefterBark
  • 193 postów

Napisano 14 lutego 2015 - 21:51

Witam, mam problem z moim iphone i siecią Plus.Poniewaz brak mi LTE.karta wymieniona na nowa, LTE aktywowane kodem, Apn próbowałem rożnych.Dziwne jest to ze znajomy ma 5 i plusa i na jego APN u mnie wogóle nie rusza, tylko ze on ma na abonament.Ktos ma może jakieś sugestie co z tym zrobić? Próbowałem sposobów które były opisane na forum.

#2 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 lutego 2015 - 00:45

Jak zwykle pewnie nie aktywne po stronie operatora. Chyba, że iPhone z USA lub innego egzotycznego kraju...
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#3 DefterBark

DefterBark
  • 193 postów

Napisano 15 lutego 2015 - 08:07

iPhone z Polski, dokładnie z Orange i tam tez ściągany sim-lock.

#4 matuszek

matuszek
  • 115 postów

Napisano 15 lutego 2015 - 09:15

U mnie w abonamencie przez pierwszy dzień umowy LTE też nie było internetu LTE tylko 3G. Wpisałem ustawienia APN dostępne na forum Plusa. LTE zadziałało następnego dnia i już jest. Jak coś dzwoń do Plusa na 2601. Ja co prawda miałem telefon kupiony w plusie, ale była przy nim brzydka-niechlujnie wycięta karteczka z ostrzeżeniem, że to urządzenie może nie działać w technologii LTE. Jednak działa i nieźle śmiga.

#5 DefterBark

DefterBark
  • 193 postów

Napisano 15 lutego 2015 - 09:36

A możesz podać mi jak masz ustawione apn?

#6 p3nisaider

p3nisaider
  • 323 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 lutego 2015 - 09:43

w APN mam plus i w hotspot osobisty plus i mi śmiga :P



#7 matuszek

matuszek
  • 115 postów

Napisano 15 lutego 2015 - 11:03

W każdym APN mam wpisane plus, w Użytkownik i Hasło nie mam nic wpisanego. Tylko w MMS mam wpisane mms,
I takie ustawienia:
MMSC http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy MMS 212.2.96.16:8080
Maks. wielkość MMS 307200
Reszta pusta.
Możesz po tych ustawieniach zrestartować telefon. Jak już wspomniałem usługa LTE była u mnie dostępna dopiero na drugi dzień. Jeśli to nie przejdzie to dzwoń do nich. Może u nich trzeba coś aktywować. Plus ma niezły rozpiździel w swoich usługach i często coś aktywować czy dezaktywować lepiej telefonicznie, np. w ten sposób musiałem aktywować nową kartę nanoSim LTE, dezaktywować Muzodajnię i iPlę, bo smsem się nie dało...

#8 DefterBark

DefterBark
  • 193 postów

Napisano 15 lutego 2015 - 11:46

Dzwoniłem, powiedzieli ze moja oferta nie ma LTE :o pakiet z 2gb internetu nie ma LTE.Czas powiedzieć plusowi GOOD BYE.ostatni miesiac i przenoszę sie do PLAY/VIRGIN MOBILE.Wiec można zamknąć, dzięki za wszystkie odpowiedzi




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych