Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Nieodpalający się iTunes po ostatniej aktualizacji.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Rozwad

Rozwad
  • 17 postów

Napisano 14 lutego 2015 - 18:09

Cześć, z góry wiem że dział nie ten, ale nie mogłem znaleźć żadnego innego z tytułem Problem. W razie czego proszę moderatora o przeniesienie tematu. Do rzeczy..

Ostatnio zaktualizowałem iTunes'a do najnowszej wersji, co się potem okazało, przy odpalaniu wyskakuje błąd "program iTunes przestał działać". Mam Windowsa 7 64bit, nigdy nie było problemów aż do teraz. 

Usunąłem i ściągnąłem z oficjalnej strony Apple'a program i go oczywiście zainstalowałem, już ucieszony że wszystko z głowy odpalam po zainstalowaniu i... no własnie to samo co było. Błagam o jakąś dobrą rade, bo mi już ręce opadły. Nie mam pojęcia co może pomóc, a pilnie muszę to ogarnąć bo muszę zsynchronizować kilka rzeczy na poniedziałek. Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za zły dział.



#2 nodi32

nodi32
  • 588 postów
  • SkądRadom!

Napisano 15 lutego 2015 - 23:18

To windows tego nie naprawisz i tak naprawdę to nikt nie wie i nigdy nie będzie wiedział co się zepsuło. Możesz spróbować jeszcze odinstalować i wyczyścić śmieci jakimś CCleanerem i znów zainstalować jak nie zadziała to format C bo to łidołs. Rozwiązywanie problemu nie ma sensu bo nawet jak go rozwiąższesz zaraz znajdzie się kolejny. Zrobiłeś kopię zapasową biblioteki iTunes? Bo jak też ją usunąłeś to Ci współczuję :D Możesz spróbować uruchomić iTunes trzymając shift i spróbować wskazać bibliotekę :D






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych