Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
* * * * * 1 votes

Nieodpalający się iTunes po ostatniej aktualizacji.


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Rozwad

Rozwad
  • 17 posts

Posted 14 February 2015 - 18:09

Cześć, z góry wiem że dział nie ten, ale nie mogłem znaleźć żadnego innego z tytułem Problem. W razie czego proszę moderatora o przeniesienie tematu. Do rzeczy..

Ostatnio zaktualizowałem iTunes'a do najnowszej wersji, co się potem okazało, przy odpalaniu wyskakuje błąd "program iTunes przestał działać". Mam Windowsa 7 64bit, nigdy nie było problemów aż do teraz. 

Usunąłem i ściągnąłem z oficjalnej strony Apple'a program i go oczywiście zainstalowałem, już ucieszony że wszystko z głowy odpalam po zainstalowaniu i... no własnie to samo co było. Błagam o jakąś dobrą rade, bo mi już ręce opadły. Nie mam pojęcia co może pomóc, a pilnie muszę to ogarnąć bo muszę zsynchronizować kilka rzeczy na poniedziałek. Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za zły dział.



#2 nodi32

nodi32
  • 588 posts
  • SkądRadom!

Posted 15 February 2015 - 23:18

To windows tego nie naprawisz i tak naprawdę to nikt nie wie i nigdy nie będzie wiedział co się zepsuło. Możesz spróbować jeszcze odinstalować i wyczyścić śmieci jakimś CCleanerem i znów zainstalować jak nie zadziała to format C bo to łidołs. Rozwiązywanie problemu nie ma sensu bo nawet jak go rozwiąższesz zaraz znajdzie się kolejny. Zrobiłeś kopię zapasową biblioteki iTunes? Bo jak też ją usunąłeś to Ci współczuję :D Możesz spróbować uruchomić iTunes trzymając shift i spróbować wskazać bibliotekę :D






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users