Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 5 - Simlock AT&T zdjęty , nie wykrywa karty sim.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawelgiee

pawelgiee
  • 12 postów

Napisano 05 lutego 2015 - 22:20

Witam

 

Posiadam Iphone 5 z Amerykańskiej sieci AT&T . Jako że chciałbym używać go w Polsce , poprosiłem członka rodziny odblokowanie go w Stanach. Wczoraj dostałem wiadomość że simlock został zdjęty , mimo to nadal nie wykrywa mi Polskiej karty Orange.Dodam że podłączanie pod itunes nic nie daje. Telefon pozostaje zablokowany:

 

 

Załączone pliki



#2 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 05 lutego 2015 - 22:27

podaj jaki masz  komunikat na iphone  po włożeniu  naszej karty ?



#3 pawelgiee

pawelgiee
  • 12 postów

Napisano 05 lutego 2015 - 22:36

Pokazuje się coś takiego : Iphone zawiera kartę SIM, która nie jest prawdopodobnie obsługiwana.
iPhone zawiera kartę SIM pochodzącą od operatora, którego zasady aktywacji przypisane obecnie przez serwer aktywacji traktują jako nieobsługiwanego. iPhone nie jest źródłem tego problemu. Zainstaluj kartę SIM dostarczoną przez obsługiwanego operatora lub poproś swojego operatora o pomoc (iPhone wymaga odblokowania). Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Apple.



#4 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 06 lutego 2015 - 02:13

to simlock nie jest jeszcze zdjęty 



#5 pawelgiee

pawelgiee
  • 12 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 17:55

Według informacji z sieci AT&T simlock jest zdjęty , Pan z serwisu przez który simlock jest ścigągany twierdzi tak samo. Polskiej karty nadal nie wykrywa. Nie pomaga Restore z poziomu telefonu , przez iTunes ani tryb DFU. Jakieś pomysły?

#6 indu

indu
  • 972 postów
  • Płeć:

Napisano 11 lutego 2015 - 18:27

Miałem kiedyś ten sam problem z At&t . Dostałem informację, że telefon jest odblokowany na serwerze, ale po miesiącu walki okazało się że niestety simlock nie został zdjęty. Nie odpowiem Ci z czyjej to było winy ( czy At&t czy firmy obsługującej serwer). 



#7 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 11 lutego 2015 - 18:27

karte Ci wykrywa i nie myl pojęć , jak by Ci nie wykrywał karty to byś miał komunikat o jej braku , skoro Ip twierdzi że masz nie obsługiwaną kartę to sprawdz stan simlocka na stronie do sprawdzania statusu  np. iphoneimei.info 

 

ps. a jeżeli niechce sie aktywowąc z naszą karta to zrób zrzut ekranu i wyślij go do serwisu co robił simlocka  i niech oni dalej działają

      i sprawdz IMEI   czy czasami nie popelniłeś błedu przy podawaniu  go do serwisu 


Użytkownik satmar edytował ten post 11 lutego 2015 - 18:31


#8 pawelgiee

pawelgiee
  • 12 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 18:32

Nie łapie zasięgu - to miałem na myśli. Na tej stronie pokazuje ze simlock nadal jest...


Edit ; imei na bank jest podany dobrze. W emailu od AT napisane jest że telefon jest odblokowany...

Użytkownik pawelgiee edytował ten post 11 lutego 2015 - 18:35


#9 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 11 lutego 2015 - 18:37

to zdecyduj się w końcu , bo na forum jasnowidza nie spotkałem i opisz jeszcze raz problem , czy aktywacje możesz przeprowadzić na naszej karcie?



#10 bartek1987

bartek1987
  • 81 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 18:44

Z tego co rozumiem to wykrywa ci karte sim.Jest tak jak pisze satmar gdyby byl simlock to by sie wyswietlilo brak karty sim.Nie mieszkasz czasem na wsi I masz karte w play?Jezeli tak to wylacz w ustawieniach dane sieci komorkowej lub wlacz roaming danych sieci ja mialem podobny problem i tak go wlasnie rozwiazalem



#11 pawelgiee

pawelgiee
  • 12 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 18:52

Satmar - tak jak napisałem - nie ważna karta sim. iPhone zawiera kartę pochodząca od operatora którego Zasady aktywacji przypisane obecnie przez serwer aktywacji traktują jako nieobslugiwanego itd

Użytkownik pawelgiee edytował ten post 11 lutego 2015 - 18:53


#12 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 11 lutego 2015 - 18:56

czyli masz simlocka , wal zrzut ekranu z takim komunikatem i wysyłaj do serwisu gdzie go zdejmowali , innego pomysłu nie mam 

 

 

PS. może spróbuj aktywować go inną kartą sim ( od innego operatora )


Użytkownik satmar edytował ten post 11 lutego 2015 - 18:57


#13 xkarollinax

xkarollinax
  • 3 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 20:00

Próbowaliśmy też innych kart, wyłączyliśmy dane sieci komórkowej, niestety nic z tego, dostaliśmy od rodziny z USA wiadomość że ten simlock jest zdjęty, do tego serwisu też przyszła taka informacja.



#14 pawelgiee

pawelgiee
  • 12 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 20:00

Na żadnej Polskiej karcie nie chce sie aktywować. Ani przy wyłączeniu danych sieci komórkowej , ani włączenie taniego roamingu na karcie play. Serwisant ( znajomy członka rodziny od którego telefon pochodzi) wie o tym komunikacie. Pisał nawet w tej sprawie do samego operatora ale odpisała mu tylko ze telefon jest odblokowany. Tracę nadzieję...

#15 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 lutego 2015 - 20:36

Odtwórz oprogramowanie jeszcze raz. Czym go aktywujesz? Bo piszesz coś o danych sieci komórkowej, a przecież to można włączać dopiero po aktywacji? Masz kartę AT&T?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#16 pawelgiee

pawelgiee
  • 12 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 20:43

Tzn robie to na karcie AT&T. Na tej karcie nie łapie zasięgu ale aktywuje się

#17 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 lutego 2015 - 21:11

Na tej karcie nie złapie zasięgu, bo AT&T nie ma w Polsce umowy roamingowej. Telefon nadal ma simlocka. Jeśli odtwarzałeś oprogramowanie i ciągle jest to samo to trzeba to dalej zgłaszać u operatora.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#18 xkarollinax

xkarollinax
  • 3 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 21:19

Serwisant ciągle twierdzi, że dostał wiadomość że simlock jest zdjęty. Wysłałam zrzut ekranu do osoby w Stanach która załatwia tą sprawę, czekamy na dalszy rozwój wydarzeń.

#19 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 lutego 2015 - 22:15

A jak go aktywujesz? Przez iTunes?


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#20 xkarollinax

xkarollinax
  • 3 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 22:53

tak, przez iTunes, wymazaliśmy dane z telefonu, wprowadzaliśmy w tryb DFU .. jednak nic z tego, przy każdym podłączeniu iphone do komputera z kartą at&t, odtwarzamy go i on się ciągle aktualizuje, za każdym razem to samo, po włożeniu karty polskiej, wyskakuje komunikat ten sam, ktory pojawia się na iphone, "nieważna karta sim" a obok tego kłódka ..




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych