Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 5 i problem z AirDrop


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 irokes666

irokes666
  • 46 posts

Posted 27 January 2015 - 14:33

Witam,

 

mam MBA i używając funkcji AirDrop na Macbooku widzę iphone'a i przykładowo mogę wysłać zdjęcie, ale w drugą stronę niestety już to nie działa.

Jakieś pomysły jak rozwiązać ten problem?

 

Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi



#2 MasterM

MasterM
  • 1658 posts

Posted 27 January 2015 - 15:27

Czy najnowsze wersje iOS i OS X są zainstalowane ? Czy iPhone w ogóle wykrywa MacBooka ?

#3 irokes666

irokes666
  • 46 posts

Posted 27 January 2015 - 15:49

Najnowsze wersje na obu systemach, przy robieniu na przykład hotspotu przez wifi czy bt nie ma problemu



#4 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 27 January 2015 - 15:59

A masz włączony BT w komputerze?
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#5 irokes666

irokes666
  • 46 posts

Posted 27 January 2015 - 16:17

Tak, BT jest ciągle włączony i tak jak mówię, włączam AirDrop na obu urządzeniach i na Macu widzę iPhone'a, a już w drugą stronę nie.

 

Co ciekawe niby do funkcji handoff trzeba mieć włączone BT czy wifi, a często mam wyłączone BT i wifi na iphonie, a mogę odczytywać sms-y czy odbierać połączenia na laptopie.



#6 ejostasz

ejostasz
  • 68 posts

Posted 29 January 2015 - 21:35

Tak, BT jest ciągle włączony i tak jak mówię, włączam AirDrop na obu urządzeniach i na Macu widzę iPhone'a, a już w drugą stronę nie.

 

Co ciekawe niby do funkcji handoff trzeba mieć włączone BT czy wifi, a często mam wyłączone BT i wifi na iphonie, a mogę odczytywać sms-y czy odbierać połączenia na laptopie.

Mam dokładnie ten sam problem. IP5 nie widzi MBA a odwrotnie wszystko ok. Wyczytałem gdzieś, żeby wylogować się z icloud na obu urządzeniach i zalogować ponownie. Tak zrobiłem. Zadziałało ale tylko na "parę razy". Teraz znowu po staremu czyli tylko w jedną stronę. Chyba raczej beznadziejna sprawa :-(( 






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users