Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Znikające ikony na pasku narzędzi.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kalar

kalar
  • 4 postów

Napisano 23 stycznia 2015 - 06:52

Witam, 

 

Mam zapytanie w sprawie ikonek na pasku narzędzi programów SAFARI, MAIL, FINDER. 

Z jedną chwilą wszystkie zniknęły. Pomimo różnych prób wyłączania programu, komputera i 

czego tylko się da ...  nadal mam widoczne tylko puste pola ikon .

W programie MAIL na szczęście widoczne są jeszcze teksty dot. poszczególnych ikon, w SAFARI już nie. 

 

Co może być tego powodem ? Jak odzyskać ikony ? 

 

Z góry dziękuję za pomoc. 

 

Załączony plik  br_ikon.jpg   70,12 KB   0 Ilość pobrań



#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 26 stycznia 2015 - 18:33

Utwórz w Preferencjach nowego użytkownika, zaloguj się jako on i sprawdź, czy bug na nowo utworzonym koncie także występuje.

 

Jeśli tak, pobierz http://www.titanium.free.fr/onyx.html (generalnie nie polecam tego typu narzędzi, ale to bywa przydatne niekiedy, pod warunkiem, że dokładnie czyta się jego pomoc, co pozwoli na uniknięcie zrobienia z komputerem czegoś, czego można by potem żałować) i skorzystaj na początek z tej zakładki, najlepiej będąc zalogowanym jako administrator:

GzjpH60.png

(zwracając uwagę na zaznaczenie opcji „Pokazuj tylko uszkodzone pliki preferencji”). W przypadku wykrycia jakichkolwiek uszkodzonych, zostaną wyświetlone na liście. Dwuklik na nie pokazuje je w Finderze. Należy przenieść je do kosza i opróżnić go.

 

Następnie przejdź do zakładki:
xpnjWz8.png

Zaznacz opcje, które zaznaczone są na zdjęciu (przeczytaj instrukcję obok znaku ostrzegawczego!), i kliknij „Wykonaj”. Operacja może zająć dłuższą chwilę. Po jej zakończeniu zrestartuj komputer.

 

Niektórzy twierdzą też, że włączenie urządzenia w Safe Mode, naprawienie uprawnień za pomocą Narzędzia Dyskowego i ponowny start w trybie normalnym rozwiązuje sprawę.

 

Jeżeli powyższe nie zadziała, albo nie masz ochoty czy wystarczających umiejętności do takich alpinizmów, sugeruję ponowne pobranie kopii Yosemite: http://support.apple...PL&locale=en_US i po prostu nałożenie je na zainstalowaną.


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 26 stycznia 2015 - 18:36

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych