Utwórz w Preferencjach nowego użytkownika, zaloguj się jako on i sprawdź, czy bug na nowo utworzonym koncie także występuje.
Jeśli tak, pobierz http://www.titanium.free.fr/onyx.html (generalnie nie polecam tego typu narzędzi, ale to bywa przydatne niekiedy, pod warunkiem, że dokładnie czyta się jego pomoc, co pozwoli na uniknięcie zrobienia z komputerem czegoś, czego można by potem żałować) i skorzystaj na początek z tej zakładki, najlepiej będąc zalogowanym jako administrator:

(zwracając uwagę na zaznaczenie opcji „Pokazuj tylko uszkodzone pliki preferencji”). W przypadku wykrycia jakichkolwiek uszkodzonych, zostaną wyświetlone na liście. Dwuklik na nie pokazuje je w Finderze. Należy przenieść je do kosza i opróżnić go.
Następnie przejdź do zakładki:

Zaznacz opcje, które zaznaczone są na zdjęciu (przeczytaj instrukcję obok znaku ostrzegawczego!), i kliknij „Wykonaj”. Operacja może zająć dłuższą chwilę. Po jej zakończeniu zrestartuj komputer.
Niektórzy twierdzą też, że włączenie urządzenia w Safe Mode, naprawienie uprawnień za pomocą Narzędzia Dyskowego i ponowny start w trybie normalnym rozwiązuje sprawę.
Jeżeli powyższe nie zadziała, albo nie masz ochoty czy wystarczających umiejętności do takich alpinizmów, sugeruję ponowne pobranie kopii Yosemite: http://support.apple...PL&locale=en_US i po prostu nałożenie je na zainstalowaną.
Użytkownik cronopioverde edytował ten post 26 stycznia 2015 - 18:36