Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z gwarancją - iSpot Marszałkowska


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 tomkierz

tomkierz
  • 270 posts

Posted 15 January 2015 - 23:32

Cześć, znajomy ma problem z serwisem.

Oddał iPada Mini Retina do iSpotu na Marszałkowskiej i otrzymał od nich taką wiadomość:

 

"Witam,

niestety urządzenie które oddawał Pan na serwis w salonie iSpot Marszałkowska posiada ślady nieautoryzowanej ingerencji - posiada nieoryginalny wyświetlacz.
W takim wypadku zaproponować mogę jedynie płatną wymianę urządzenia na wolne od wad w cenie podanej w kosztorysie.
Proszę o przesłanie decyzji mailem zwrotnym.
Pozdrawiam"
 
Problemem są dziwne żółte przebarwienia na ekranie.
 
Nie wiemy za bardzo jak się do tego odnieść. Ipad kupiony w Saturnie w kwietniu ubiegłego roku jako nowy. Nigdy nie grzebany, nigdy nie był nawet oddany na gwarancje. 
 
Może ktoś ma jakieś doświadczenie z podobną sprawą. Jak im teraz udowodnić, że iPad nie był grzebany? A może zanieść go jednak do saturna, gdzie był kupiony?
 
Liczę na jakąś pomoc z waszej strony.
 
Z góry dzięki.

MBP Retina 13"


#2 Sebosz

Sebosz
  • 4178 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 16 January 2015 - 12:47

Zanieś do Saturna z dowodem zakupu, oni też mają obowiązek się tym zająć. Dziwna sprawa... Jak go kupowałeś to pudełko miałeś normalnie w folii?


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#3 tomkierz

tomkierz
  • 270 posts

Posted 16 January 2015 - 13:16

Zanieś do Saturna z dowodem zakupu, oni też mają obowiązek się tym zająć. Dziwna sprawa... Jak go kupowałeś to pudełko miałeś normalnie w folii?

 

Jestem ciekaw, czy ten iSpot jakoś sam najpierw sprawdza sprzęt, czy poszedł on już do serwisu. Postaramy się coś zdziałać w samym saturnie. Pudełko podczas kupna było na pewno zafoliowane.

 

W ogóle występują jakieś nieoryginalne wyświetlacze do iPada retina? Sam oddawałem jakiś czas temu swojego ipada mini na gwarancję, gdzie problemem był kurz pod ekranem i wymienili na nowego bez szemrania...


MBP Retina 13"


#4 olek1220

olek1220
  • 39 posts

Posted 18 January 2015 - 11:23

iSpot raczej nie miałby interesu w tym żeby komuś wciskać ścieme. Dostają sprzet, naprawiają/wymieniają, apple płaci. Co do saturna to bardzo dziwna sprawa, słyszałem kiedyś już o kupowanych u nich telefonach które miały branding sieci. Z tego co wiem, nie kupują ich z pierwszej ręki, tylko od pośredników. A tam to już mogą dziać się cuda. Niemniej saturn powinien Ci wymienić na nowego.



#5 dario13d

dario13d
  • 530 posts
  • Płeć:
  • SkądHOLLYŁÓDŹ

Posted 18 January 2015 - 11:56

Co do saturna to bardzo dziwna sprawa, słyszałem kiedyś już o kupowanych u nich telefonach które miały branding sieci. Z tego co wiem, nie kupują ich z pierwszej ręki, tylko od pośredników. A tam to już mogą dziać się cuda.

Nie wiem gdzie te  " news " słyszałeś, ale nie pisz takich głupot bo sprzętu Apple to nie dotyczy. ;)


WIDZEW ŁÓDŹ 1910 & RUCH CHORZÓW 1920

  •  Macbook Pro 13'' Mid 2012      iPhone 5s 32GB White +JB      iPad Air 32 GB White WiFi +JB

#6 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 18 January 2015 - 15:55

Nie wiem gdzie te  " news " słyszałeś, ale nie pisz takich głupot bo sprzętu Apple to nie dotyczy. ;)

 

Chyba nigdy nie widziałeś iPhone z Plusa, nie dość, że aktywowany to wgrywają tapepę plusową... Przynajmniej za czasów 4S jeszcze tak było. Taki Plus miał pomysł na iPhone...


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#7 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 18 January 2015 - 16:29

No i jeszcze dodawał nieoryginalne ładowarki... (w 5).


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#8 Driff

Driff
  • 423 posts

Posted 18 January 2015 - 17:32

A kupiłeś go zafoliowanego? Bo ja ostatnio będąc w Saturnie zauważyłem bardzo dziwną rzecz. Wszystkie, ale to wszystkie (a było ich sporo) iPady i Macbooki nie miały na pudełku oryginalnej folii. Tzn. nie miały żadnej folii, były tylko owinięte tasiemką saturna. 


<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#9 neo2006a

neo2006a
  • 90 posts

Posted 18 January 2015 - 19:34

A kupiłeś go zafoliowanego? Bo ja ostatnio będąc w Saturnie zauważyłem bardzo dziwną rzecz. Wszystkie, ale to wszystkie (a było ich sporo) iPady i Macbooki nie miały na pudełku oryginalnej folii. Tzn. nie miały żadnej folii, były tylko owinięte tasiemką saturna. 

 

Ja kupowałem u nich (w Złotych Tarasach) ipada pod koniec zeszłego roku i był zafoliowany bez ich tasiemek. Zresztą każdy inny też był w folii. Tyle że oni sprzęt Apple nie mają swobodnie wystawiony ale zamkniety w szafkach na klucz. Być może w innych sklepach jest inaczej. Sprzęt innych firm jest natomiast faktycznie tylko zabezpieczony taśmą.



#10 MM

MM
  • 1 posts

Posted 22 June 2015 - 07:53

Cześć, mam podobny problem ... iphone 4S zakupiony w Saturn we wrześniu 2014 roku, przekazałem go do naprawy gwarancyjnej w  iStrefa w Lublinie i otrzymałem następującą odpowiedź

" W toku przeprowadzonych czynności diagnostycznych stwierdzono nieautoryzowaną modyfikację urządzenia w związku z powyższym telefon nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej ani pozagwarancyjnej w Autoryzowanym Serwisie Apple" 

 

Telefon użytkuję od daty zakupu, nigdy nie było w nim nic robione.  Dodatkowa IStrefa obciążyła mnie opłata 61 zł za diagnostykę. 

 

Tomkierz daj znać jak udało się załatwić Twoją sprawę ... 






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users