Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 5 źle pokazuje stan baterii,a przy niskim poziomie naładowania resetuje się


  • This topic is locked This topic is locked
6 replies to this topic

#1 sebastek1988

sebastek1988
  • 5 posts

Posted 09 January 2015 - 19:50

witam. Mam następujący problem, otóż moja 5-ka jest po upadku, i pokazuje stan baterii który jest bez zmian, chyba że wyłączę i włączę telefon to dopiero spadnie niżej, a gdy ma niski poziom naładowania restartuje się. Dodam jeszcze,że na płycie głównej brakuje taśmy która wkręcona jest w korpus dwiema śrubkami. Chyba że to ma jakieś znaczenie ... Proszę o pomoc.



#2 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 posts
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Posted 10 January 2015 - 13:36

Jeżeli została uszkodzona mechanicznie i pozostałości powodują zwarcie, to objawy resetowania i wyłączania telefonu mogą być normalne - większy pobór prądu spowodowany zwarcie sprawia, że ogniwo nie daje rady. Nijak ma się to do problemu ze wskaźnikiem naładowania. Zacznij od sprawdzenia, czy czasem układzik przy wtyczce od taśmy złącza Lightinening nie został uszkodzony na przykład podczas odłączania tej taśmy. 


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#3 sebastek1988

sebastek1988
  • 5 posts

Posted 11 January 2015 - 11:19

Właśnie sprawdzałem, co się stanie jak odłączę baterie i podepnę go pod ładowarkę. Pokazuje się logo Apple i telefon się resetuje i tak w kółko. A z kolei jak odepnę złącze ładowania i włożę baterie to wszystko jest dobrze, tylko stan naładowania się nie zmienia, chyba że pobawię się telefonem, wyłączę i włączę to poziom naładowania spada o kilka procent. Załączam zdjęcie, na którym zaznaczyłem brakujący element na płycie głównej, może on jest sprawcą problemu ...  



#4 sebastek1988

sebastek1988
  • 5 posts

Posted 17 January 2015 - 18:07

Witam forumowiczów. Pierwsze co to czytajcie uważnie zanim oddacie swój telefon do naprawy- "serwis autoryzowany przez stronę myapple" a nie autoryzowany przez firmę "apple". Ja się na to złapałem i zaczęły się moje problemy. Oddałem telefon z problemem tytułu postu. Patrzę fajna opcja wycenią za darmo, później naprawią iphone. Na drugi dzień dzwoni do mnie pan z serwisu i pyta się czy naprawiać telefon cena 190 zł. Mówię dobra okej robimy. Naprawa zajmie 45 min. Myślę pewnie coś na płycie głównej będą robić, po czym jestem po odbiór telefonu, patrzę leży mój iphone i stara bateria. Pytam czy to tylko wymiana baterii (zanim oddałem tel do naprawy sam wymieniłem baterię)? Taak wymieniliśmy na oryginalną. Zdenerwowany jakoś to przełknąłem, że tyle aż za wymianę samej baterii. Testuję telefon przez jakieś 20 min i nic żaden procent baterii nie znika(oryginalna bateria to pewnie tak trzyma dobrze pomyślałem). Nagle telefon się resetuje, czyli tak jak oddałem tak odzyskałem. Wkurzony dzwonię do nich i mówię, że skasowali mnie za wymianę baterii gdzie sam ją wymieniałem na oryginalną i z telefonem dalej jest tak jak było, i że jutro jestem po zwrot pieniędzy. Pan mówi dobrze nie ma problemu oddamy pieniążki(całe szczęście,że to nie wysyłkowa naprawa). Przyjechałem kładę telefon proszę wyciągnąć baterię i zwrot pieniędzy. Pan do mnie mówi,że jak chciałem mogli mi połowę telefonu wymienić za 600 zł( pomyślałem no tak wymiana baterii 190 i wymiana wyświetlacza 300 czy 400 więc nawet by się zgadzało-śmiech). Serwisant będzie za jakieś 40 min mówią. Więc ja proszę dać mi ten telefon sam wyjmę tą baterię. Otworzyłem wyświetlacz (nie zauważyłem plomby na zaślepce baterii,myślałem,że to zajechana śrubka, którą wcisnęli że śrubokręt będzie kręcił się w kółko) więc nie będę tego odkręcał. Dałem delikatnie trzymając wyświetlacz w pionie panu, żeby to sam odkręcił. Po czym wraca do mnie z rozłożonym telefonem(taśmy wszystkie wpięte). Mówię,że teraz to wymieniają mi wyświetlacz,bo ten już nie będzie działał. Tak też się stało. Dobrze wymienimy, proszę przyjechać za godzinę czy jakoś tak. Wyrywałem się z pracy po odbiór telefonu, wyświetlacz wymieniony, patrzę świeci działa, jest okej. Po powrocie do domu kiedy mogłem na spokojnie sprawdzić telefon, próbuję napisać smsa i tu zonk, bo nie działa lewa strona wyświetlacza. Dzwonię,że jutro jestem po nowy wyświetlacz. Dobrze nie ma problemu wymienimy. Fakt, wymienili, ale ile musiałem poświęcić czasu na jeżdżenie tam, bo zwyczajnie nie potrafili naprawić telefonu. Odradzam wszystkim ten pseudo serwis Apple !! Jak można tak obrażać taką firmę ?!  ODRADZAM WSZYSTKIM z dala od tego serwisu, bynajmniej w szczecinie !! 



#5 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 posts
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Posted 19 January 2015 - 10:20

Panie Sebastianie, bardzo dziękuje, że poświęcił pan czas na opisanie swojej sytuacji. Jest nam jednak niezmiernie przykro, że mocno różni się od tego, co na prawdę wydarzyło się w naszym sklepie. Pominął pan najważniejsze wątki, jak sterroryzowanie pracownika obsługi wymuszając na nim wykonanie usługi serwisowej, mimo że serwisanta nie było, gdyż przyszedł pan po godzinach pracy serwisu.

 

Nie napisał pan też, tego co ja jako serwisant panu powiedziałem w momencie diagnozy usterki, kiedy to bardzo zależało panu na czasie. Powiedziałem tak - proszę tutaj jest pana bateria, która była w środku. To jest ta bateria, którą kupił pan chińską (co sam pan powiedział) z niewiadomego źródła, która najpewniej powoduje problem, gdyż po wymianie baterii na naszą, telefon przez 2 godziny pracował bez zarzutu, ani razu się nie wyłączył, a procent baterii ubywał z 64 na 63, a następnie 62 podczas uruchomionego WiFi i przeglądarki. W razie gdyby okazało się, że problem jednak powróci, to ma pan stara baterię i naszą 6 miesięczna gwarancję. Ona pozwoli na zwrot poniesionego kosztu, a my będziemy szukali przyczyny dalej.

 

Niestety jak pan napisał, problem powrócił. Pan jednak zamiast zrobić tak, jak się umawialiśmy - powrócić do nas, abym mógł znaleźć przyczynę takiego stanu rzeczy, zaczął rozbierać telefon. W tym momencie postąpił pan niezgodnie z warunkami gwarancji. Wystraszony pana zachowaniem i groźbami kolega z obsługi ugiął się i zaczął samodzielnie składać telefon, który to pan rozłożył i w mojej ocenie uszkodził taśmę. Ekran przestał pracować.

 

W związku z tym, że kolega z obsługi wziął telefon do ręki, choć nie powinien, uznałem że mimo wszystko należy się panu wymiana wyświetlacza na nasz koszt. Wewnątrz był ekran chiński, fatalnej jakości, kompletnie źle zamontowany, jeszcze z jakimiś foliami niezdjętymi. Pomijam fakt, że to również mogło mieć wpływ na jego uszkodzenie. Mimo to:

 

  • Wymieniliśmy ekran na oryginalny LCD na nasz koszt
  • Zwróciliśmy za wymianę baterii
  • Zamontowaliśmy starą baterię
  • Zaoferowaliśmy zgodnie ze wcześniejszymi ustaleniami dalsze poszukiwanie przyczyny usterki

 

Pan jako klient nie skorzystał z ostatniej opcji. Telefon sam w sobie jest w opłakanym stanie. Posiadał wyrwany uchwyt dla śrubki tuż przy złączu ładowania i układu odpowiedzialnego za sterowanie zasilaniem, stanem baterii itd. Zapewne to jest przyczyną pana problemu. Brak zabezpieczających ekranów masy. Zupełnie bezpłatnie zamontowaliśmy blaszkę utrzymująca baterię w złączu. Wkręcona została na dobre, sprawne śrubki, w tym jedną śrubkę z naszą plombą. 

 

To również się panu jako klientowi nie spodobało. Bardzo przepraszam, ale w tej całej sytuacji nie uważam, abyśmy się choć przez chwilę zachowali źle. Od samego początku staraliśmy się panu pomóc. Robiliśmy nawet więcej niż powinniśmy i niż pan wymagał. Dla pana dobra, naszej satysfakcji, że udało nam się dobrze zająć naszym kolejnym klientem, który wyjdzie od nas zadowolony. Przepraszam, że chcieliśmy być fair.

 

Serdecznie pozdrawiam


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#6 sebastek1988

sebastek1988
  • 5 posts

Posted 19 January 2015 - 10:53

Na wstępie, winny się tłumaczy. Nie używajcie takiego słowa jak sterroryzowanie. Było to przed godzinami pracy serwisanta, a nie po jakby co i proszę nie kłamać. Położyłem telefon i grzecznie powiedziałem, proszę wyjąć baterię, pieniążki i dziękuję. Nie zgodzę się z tym, że to ja uszkodziłem taśmę ponieważ nie raz rozkręcałem telefon i wszystko śmigało jak należy. Co do chińskiego wyświetlacza, to taki mi daliście, bo mój stary był zdecydowanie lepszy. Wiem, że telefon jest w ciężkim stanie, i nie posiada uchwytu na śrubki o czym wcześniej pisałem. Jak to ładnie napisaliście zapewne to jest pana problemem. Haha to ja się pytam jak to było problemem, to czemu tego nie zrobiliście ?! Przecież oddałem telefon do naprawy, a nie najprościej wymienić baterię, i a może się uda, a jak wróci będziemy liczyć dalej hahaha. Nie rozśmieszajcie mnie proszę :)



#7 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6245 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 19 January 2015 - 11:05

AppleMobile - macie nauczkę, aby nie przyjmować grzebanych telefonów.

Sebastek1988 - sam przyznajesz, że spotkanie "było (...) przed godzinami pracy serwisanta" - trzeba było na niego poczekać a nie samemu rozkręcać. To, że serwis mimo Twojego otwarcia telefonu uznał wymianę wyświetlacza - to tylko pisze się na jego plus.

 

Ale to nie jest wątek dotyczący usługi a problemu z baterią. Zamykam, a jeśli autor ma jeszcze jakieś pytania dotyczące problemu proszę o PW w celu otwarcia.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users