Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Podane hasło jest niepoprawne


Najlepsza odpowiedź Casper. , 09 stycznia 2015 - 20:14

A próbowałeś wyłączyć i włączyć urządzenie ? Jeśli masz możliwość spróbował bym wpisać dane innego konta i spróbować się zalogować.

"tried turning it off and on again" mysle ze to nic nie da :P Pozatym sam napisal, ze nie moze sie wylogowac bo ma odpalone np "find my iphone"

 

Najlepiej zadzwonic na Polska infolinie Apple bo taka istnieje

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzysiek08

krzysiek08
  • 29 postów

Napisano 06 stycznia 2015 - 19:54

Witam otóż mój problem polega na tym, że pomimo właściwego hasła wyświetla mi się taki komunikat. Mogę sie zalogować korzystając z tego hasła na konto poprzez komputer z poziomu programu iTunes. Ale z telefonu USTAWIENIA -> iCloud nie mogę. Nie moge praktycznie nic zrobić np, wyłaczyć opcji ZNAJDŹ MÓJ IPHONE, lub przywrócenia od początku całego systemu. Posiadam iPhone 4s. wszystko zaczęło sie po zainstalowaniu iOsa 8.1 Druga sprawa jest taka, że co kilkanaście sekund pojawia mi sie okienko "Zaloguj sie do iCloud, podaj hasło Apple ID dla xxxxxx. Po wpisaniu hasła okienko znika i pojawia sie znów. Pojawia sie również komunikat: "Strumień zdjęć. Brak dostepu do zdjęć konta iCloud "iCloud" Przejrzyj informacje o koncie w Ustawieniach."

Podejrzewam, że ma to powiązanie z pierwszym probleme z hasłem do iClouda.


Użytkownik krzysiek08 edytował ten post 06 stycznia 2015 - 20:14

MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015) iPhone 6


#2 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 07 stycznia 2015 - 00:25

Prawdopodobnie iP przypisany jest do innego konta iCloud, do czasu jak nie zostanie z niego usuniety nie zalogujesz się nim do żadnego innego
  • krzysiek08 lubi to

#3 krzysiek08

krzysiek08
  • 29 postów

Napisano 08 stycznia 2015 - 12:49

Prawdopodobnie iP przypisany jest do innego konta iCloud, do czasu jak nie zostanie z niego usuniety nie zalogujesz się nim do żadnego innego

Witam. Dziekuje za odp. Nie wydaje mi sie zeby bylo tak jak piszesz poniewaz nie posiadam innego konta iCloud. Jesli tak jest jak to naprawic (zmienic)?. Dziekuje


MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015) iPhone 6


#4 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 08 stycznia 2015 - 13:23

jeśli masz kopie zapasową w itunes lub icloud to najlepiej w dfu i odtworzyc go do ust fabrycznych i zobaczyc czy problem zniknie. Potem go przywrócić z kopii


  • krzysiek08 lubi to

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#5 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 08 stycznia 2015 - 14:23

Jeżeli jest tak jak pisałem to po aktualizacji z poziomu DFU  zostanie mu cegła :), nie będzie można będzie przeprowadzić aktywacji 


  • Casper., jasiecki i krzysiek08 lubią to

#6 krzysiek08

krzysiek08
  • 29 postów

Napisano 08 stycznia 2015 - 19:39

Prawdopodobnie iP przypisany jest do innego konta iCloud, do czasu jak nie zostanie z niego usuniety nie zalogujesz się nim do żadnego innego


Witam. Czy istnieje możliwość sprawdzenia czy IP jest przypisany do jednego konta? Wydaje mi sie, ze tak nie jest. Bo z tego co pamietam przy rozpoczynaniu zabawy z iPhone tylko raz zakładałem konto. Nie wiem natomiast czy Ci o to chodzi. Jesli chodzi o iPhone i takie sprawy jestem laikiem:)

MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015) iPhone 6


#7 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 08 stycznia 2015 - 20:03

czy masz go od nowości ? czy kiedykolwiek wcześniej aktywowałeś go ?czy to pierwsza zmiana
ios-a przez Ciebie? aktualizowałeś przez iTunes czy z poziomu telefonu ?
  • krzysiek08 lubi to

#8 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 08 stycznia 2015 - 21:00

Nie bójmy się napisać wprost: jesteś pierwszym właścicielem urządzenia czy też jest możliwe, że ktoś, kto był poprzednim, nie usunął go z funkcji Find my cokolwiek…?
Innemi słowy: nówka czy używka? (co w sumie już współforumowicz w poprzednim poście niejako sformułował, tylko mniej dosadnie :D).


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 08 stycznia 2015 - 21:02

  • krzysiek08 lubi to

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#9 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 08 stycznia 2015 - 21:12

Najlepiej wejdź na https://appleid.apple.com/pl/ i wproboj zalogowac sie przez Twój login i hasło jeśli się nie uda to znaczy, że masz inne hasło niż się Ci wydaje i musisz je zmienic opcją "wyzeruj hasło" które jest na tej stronie. Jak wyzerujesz hasło i wpiszesz do telefonu już nowe hasło to bez problemu bedzie wszystko działać i nie bedzie wyskakiwać okienko z icloud.


  • krzysiek08 lubi to

#10 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 08 stycznia 2015 - 21:25

[…] Mogę sie zalogować korzystając z tego hasła na konto poprzez komputer z poziomu programu iTunes. […]

@Casper
Współforumowiczowi chodzi o niemożność zalogowania się do Apple ID, tylko o niemożność jego użycia z poziomu iPhone’a, o ile ja dobrze rozumuję, i stąd pytanie, czy sprzęt nie był wcześniej przypisany i „nie odpięty” do/od ID ewentualnego poprzedniego właściciela.


  • krzysiek08 lubi to

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#11 krzysiek08

krzysiek08
  • 29 postów

Napisano 08 stycznia 2015 - 21:32

Mam ten telefon od nowości. Prosto z salonu mojego operatora. iOs zmieniałem 2 razy na 7 i później na 8.1 Aktualizowałem go z poziomu telefonu. Moje hasło działa normalnie w appstore ponieważ czasem coś kupie. Za każdym razem hasło jest przyjmowane. Resetowałem hasło kilka razy. Za każdym razem z powodzeniem. Niestety podaje mi, że jest niepoprawne kiedy che się zalogować do iCloud lub wyłączyć opcje znajdź mój iPhone. Również mogę się zalogować z poziomi iTunes korzystając z tego hasła.


Użytkownik krzysiek08 edytował ten post 08 stycznia 2015 - 21:33

MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015) iPhone 6


#12 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 08 stycznia 2015 - 21:38

Jeśli w takim razie nie pomoże Ci restore urządzenia (w ostateczności DFU), uderzaj do operatora, ewentualnie do Apple Support. Podaj, jako powód kontaktu, problem z Apple ID.


  • krzysiek08 lubi to

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#13 krzysiek08

krzysiek08
  • 29 postów

Napisano 08 stycznia 2015 - 21:42

Jeśli w takim razie nie pomoże Ci restore urządzenia (w ostateczności DFU), uderzaj do operatora, ewentualnie do Apple Support. Podaj, jako powód kontaktu, problem z Apple ID.

Myślisz, że w salonie Appla mi pomogą? Czy muszę pisać do nich @? Niestety support jest tylko w języku ang:/ No ale trudno jak trzeba będzie:) Pozdrawiam i dziękuję za rady.


MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015) iPhone 6


#14 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 08 stycznia 2015 - 21:49

Nie w salonie. W Apple Support. I polskiego wsparcia bym unikał, jeśli jest taka możliwość. Nie umniejszając im w niczym – może to jakiś wyjątkowo niefortunny zbieg okoliczności niełagodzących – nasłuchałem się wielu negatywnych opinii na temat ich kompetencji. Spróbować wszak nie zawadzi, jak mawiano przed wojną.


  • krzysiek08 lubi to

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#15 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 stycznia 2015 - 23:34

Myślisz, że w salonie Appla mi pomogą?


Najbliżej salon Apple masz w Dreźnie albo Berlinie i tam pomogą. W Polce nie ma salonó Apple.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#16 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 09 stycznia 2015 - 13:11

@Casper
Współforumowiczowi chodzi o niemożność zalogowania się do Apple ID, tylko o niemożność jego użycia z poziomu iPhone’a, o ile ja dobrze rozumuję, i stąd pytanie, czy sprzęt nie był wcześniej przypisany i „nie odpięty” do/od ID ewentualnego poprzedniego właściciela.

no to zanim bedzie jechac do Berlina jak mu podpowiadaja inni uzytkownicy niech lepiej sproboje zmienic haslo moze wtedy telefon sie ogarnie czemu by nie sprobowac to nie rozumiem. Chyba szybsze to niz restore i utracenie swoich danych...



#17 krzysiek08

krzysiek08
  • 29 postów

Napisano 09 stycznia 2015 - 13:40

no to zanim bedzie jechac do Berlina jak mu podpowiadaja inni uzytkownicy niech lepiej sproboje zmienic haslo moze wtedy telefon sie ogarnie czemu by nie sprobowac to nie rozumiem. Chyba szybsze to niz restore i utracenie swoich danych...


Nic nie da zmiana hasła. Była to pierwsza rzecz jaką zrobiłem. Co do salonu to mam do nich około 30 minut także tragedii nie ma.

MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015) iPhone 6


#18 huzz

huzz
  • 158 postów

Napisano 09 stycznia 2015 - 17:50

To jest najprawdopodobniej iSpot a nie salon apple
<p>Iphone 3gs/16gb/Black ---> Iphone 4S/16gb/Black --> Iphone 6/16gb/Space Gray --> IPhone 6/64gb/Gold ---> IPhone 6s/16GB/Sliver

#19 Adi21

Adi21
  • 367 postów
  • SkądCzechowice-Dziedzice

Napisano 09 stycznia 2015 - 18:38

A próbowałeś wyłączyć i włączyć urządzenie ? Jeśli masz możliwość spróbował bym wpisać dane innego konta i spróbować się zalogować.



#20 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 09 stycznia 2015 - 20:14   Najlepsza odpowiedź

A próbowałeś wyłączyć i włączyć urządzenie ? Jeśli masz możliwość spróbował bym wpisać dane innego konta i spróbować się zalogować.

"tried turning it off and on again" mysle ze to nic nie da :P Pozatym sam napisal, ze nie moze sie wylogowac bo ma odpalone np "find my iphone"

 

Najlepiej zadzwonic na Polska infolinie Apple bo taka istnieje






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych