Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Chmura rodzinna - pobrane pieniędzy drugi raz za tą samą aplikacje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Wooze

Wooze
  • 12 postów

Napisano 05 stycznia 2015 - 01:14

Hej,

 

skonfigurowałem chmurę rodzinną w iCloud. W ustawieniach obu telefonów widzimy swoje zakupy. Gdy moja żona wchodzi w AppStore > Uaktualnienia > Kupione > Moja nazwa > Wybiera aplikację którą już wcześniej kupiłem i stuka "Free" aplikacja normalnie instaluje się na telefonie, ale z mojego konta została znowu pobrana opłata (drugi raz).

 

Dlaczego? Ktoś spotkał się z taką sytuacją? Czy dobrze zrozumiałem, że za zakupy w "chmurze rodzinnej" płacimy tylko raz?

 

B. 



#2 Duke123

Duke123
  • 491 postów

Napisano 05 stycznia 2015 - 09:22

 Czy dobrze zrozumiałem, że za zakupy w "chmurze rodzinnej" płacimy tylko raz?

 

 

Zasadniczo tak. Chociaż nie wszystkie aplikacje pozwalają na współdzielenie w Chmurze. W informacjach o danej aplikacji masz pole: "Chmura Rodzinna": Tak/Nie.

 

Jeżeli jest TAK, to raczej jest to błąd i powinieneś skontaktować się z Apple np. poprzez https://reportaproblem.apple.com/ lub https://getsupport.apple.com. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych