Witam.
Znalazłem ofertę z iPhone 5S. Jednak występuje rozbieżność między numerami IMEI na telefonie, a pudełku.
Sam sprzęt jest z polskiej dystrybucji. Na forum wyczytałem tyle, że po wymianie gwarancyjnej powinno się dostać albo nową naklejkę z numerem IMEI na pudełko, papierek potwierdzający wymianę sprzętu na nowy lub potwierdzenie w formie elektronicznej na email. Sprzedający twierdzi, że kupił już z taką różnicą numerów IMEI, poprzedni właściciel powiedział mu, że został wymieniony, ale żadnych dowodów na to.
Czy mająć dwa numery IMEI (z pudełka i z telefonu [lub tacki sim]) mogę w jakiś sposób sprawdzić to w iSpocie? Takowy punkt mam niedaleko w Katowicach (CH Silesia) czy oni są w stanie stwierdzić, że te numery są jakoś ze sobą połączone? Ewentualnie wydać zaświadczenie, że telefon był faktycznie wymieniany?
Lub w ogóle olać ten przypadek i szukać dalej?
Proszę nie zamykać tematu, takiego samego nie znalazłem, który odpowiedział by na pytania w takie sytuacji jak moja.
Pozdrawiam.