Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

rozbity iPhone 6


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 hayden

hayden
  • 68 postów

Napisano 25 grudnia 2014 - 18:26

Witam,

 

Tym razem padło na mnie, roztrzaskałem ekran w iP 6 (zwykłym). Telefon był kupiony może 2 tygodnie temu. Rozumiem że tego gwarancja nie obejmuje. Mam pytanie czy jak naprawie telefon w serwisie innym niż Apple, to czy utracę gwarancję?  Obawiam się że tak...

 

H, 



#2 Jumper

Jumper
  • 276 postów
  • SkądŁódź

Napisano 26 grudnia 2014 - 11:53

Z punktu formalnego masz juz gwarancję utraconą. Ale w momencie naprawy w serwisie autoryzowanym chyba,choć nie jestem pewien powinieneś miec gwarancje kontynuowaną.


Serwis Apple iPhone Łódź http://www.iservice24.pl

Zapraszam na fanpage: www.facebook.com/iservice24

+48 604 358 943


#3 hayden

hayden
  • 68 postów

Napisano 26 grudnia 2014 - 12:43

Znajomy miał podobną sytuację, twierdzi że do 90 dni od zakupu możliwa jest wymiana usterek tego typu na gwarancji. Ktoś może potwierdzić takie rewelacje?



#4 dario13d

dario13d
  • 530 postów
  • Płeć:
  • SkądHOLLYŁÓDŹ

Napisano 26 grudnia 2014 - 12:50

Zapomnij pęknięty wyświetlacz, uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika = brak gwarancji niestety :(


WIDZEW ŁÓDŹ 1910 & RUCH CHORZÓW 1920

  •  Macbook Pro 13'' Mid 2012      iPhone 5s 32GB White +JB      iPad Air 32 GB White WiFi +JB

#5 genuinepeter

genuinepeter
  • 62 postów
  • SkądNewcastle, UK

Napisano 26 grudnia 2014 - 13:22

Znajomy miał podobną sytuację, twierdzi że do 90 dni od zakupu możliwa jest wymiana usterek tego typu na gwarancji. Ktoś może potwierdzić takie rewelacje?

 

ciekawy znajomy ;) z tej planety? ;) sorki, ale nie moglem sie powstrzymac 


 iMac 27 (2020) | Intel Core i5 10 gen | 32GB | 1TB SSD |  iPhone XS Max 64GB | AirPods


#6 Jumper

Jumper
  • 276 postów
  • SkądŁódź

Napisano 26 grudnia 2014 - 13:46

Chybaze musiał zaplacić za naprawę uszkodzenia mechanicznego. to może przejść by mieć lub utrzymać gwarancję. ale to trzeba już dopytywac albo w serwisach albo bardziej rozeznanych userach


Serwis Apple iPhone Łódź http://www.iservice24.pl

Zapraszam na fanpage: www.facebook.com/iservice24

+48 604 358 943


#7 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 26 grudnia 2014 - 18:04

Jak wymienisz iPhone w "ASO" Apple to gwarancje zachowasz :) Koszt to coś koło 1300zł


  • Jumper lubi to

 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#8 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 grudnia 2014 - 00:14

Jakoś nie rozumiem niektórych wypowiedzi.... Uszkodziłeś mechanicznie -> naprawiasz w autoryzowanym serwisie -> płacisz za naprawę -> gwarancja biegnie dalej.

Co w tym trudnego? Urodziliście się dzisiaj rano? 


  • jasiecki lubi to

Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#9 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 29 grudnia 2014 - 01:33

W przypadku tego modelu na dzień dzisiejszy najlepszym rozwiązaniem jest wymiana telefonu za ryczałtową kwotę tak jak powyżej napisał SeNuke.


Pogwarancyjny serwis urządzeń Apple - naprawa Macbook, iMac, iPhone, iPad itp.
kom: 605-660-548, tel: (12) 444 14 99, ul. Wybickiego 17/3, 31-302 Kraków
www.serwisapple.pl


#10 Ilicz666

Ilicz666
  • 375 postów
  • SkądPoznań

Napisano 30 grudnia 2014 - 18:08

Tydzień temu miałem ten sam problem, wymieniłem w firmie iClinica, kosztowało mnie to 850zł brutto. Z tego co mówili po nowym roku mają mieć nową tańszą dostawę, ale mi bardzo zależało na czasie.

Użytkownik tumpio edytował ten post 31 grudnia 2014 - 09:20
likwidacja linka


#11 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 30 grudnia 2014 - 21:31

Tydzień temu miałem ten sam problem, wymieniłem w firmie iClinica, kosztowało mnie to 850zł brutto. Z tego co mówili po nowym roku mają mieć nową tańszą dostawę, ale mi bardzo zależało na czasie.

Ekran czy całego iPhone'a ? ;) Z gwarancją się pożegnałeś rozumiem ;)
A dokładając niby AŻ tyle a jednak przy tej kwocie już nie dużo dostajemy nowe urządzenie i utrzymujemy gwarancję. A chyba przy nowym telefonie jaki autor tematu posiada raczej przykro pozbyć się gwarancji ;)

P.S nie napisałeś jaki telefon naprawiałeś

 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#12 hayden

hayden
  • 68 postów

Napisano 13 stycznia 2015 - 10:59

Ok mam już odpowiedź.

Telefon jest na gwarancji, więc musiałem wysłać do autoryzowanego serwisu. Koszt wymiany 1300zł (hello!), dają nowy telefon.

Gwarancja jest normalnie kontynuowana.

 



#13 gruby191

gruby191
  • 9 postów

Napisano 13 stycznia 2015 - 23:58

Ok mam już odpowiedź.

Telefon jest na gwarancji, więc musiałem wysłać do autoryzowanego serwisu. Koszt wymiany 1300zł (hello!), dają nowy telefon.

Gwarancja jest normalnie kontynuowana.

Z tego co ja się dowiedziałem, gwarancja nie jest kontynuowana a jest 3 miesięczna na wymienione urządzenie .



#14 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 14 stycznia 2015 - 06:15

Z tego co ja się dowiedziałem, gwarancja nie jest kontynuowana a jest 3 miesięczna na wymienione urządzenie .

Bzdura !!!

Niby na jaką okazję zalewając czy rozbijając iPhone w pierwszym tygodniu po zakupie mam tracić swoje pełnowymiarowe prawa gwarancyjne jeśli telefon naprawiam w Autoryzowanym Serwisie niejako wykupując sobie drugiego i płacąc im niemałą kasę ?
Sprawa jest prosta i zrozumcie to wreszcie. Łopatologicznie ... Rozbijacie iPhone'a, odsyłacie do Autoryzowanego Serwisu i tam dokonujecie naprawy gwarancyjnej PŁATNEJ (z racji że sami uszkodziliście telefon - uszkodzenie mechaniczne) i otrzymujecie nowe urządzenie na które gwarancja przenoszona jest z starego / uszkodzonego i biegnie dalej na nowym urządzeniu, chyba że gwarancja na stare urządzenie jest krótsza niż 3 miesiące - wtedy serwis "na korzyść klienta"  daje gwarancje 90dni na wymienione urządzenie.

JUŻ ŁATWIEJ NIE MOŻNA TEGO OPISAĆ ! ! ! :)
Myślę że wreszcie rozwiałem wątpliwości .


Użytkownik SeNuke edytował ten post 14 stycznia 2015 - 06:20

  • macsupport lubi to

 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#15 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 stycznia 2015 - 09:29

Tam zaraz rozwiałeś...

Poczekaj ze dwa dni zaraz pojawi się ze 3 wątki.


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#16 pwr.

pwr.
  • 21 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 27 stycznia 2015 - 18:37

Cześć, znalazłem u chińczyków ekran do iPhone 6 ponoć oryginał. Zdjęcia przedstawiają naprawdę identyczny wyświetlacz jak w iPhone 6 po rozłożeniu go. Facet sprzedaje 2 opcje, jedna to OEM a druga niby ORYGINALNA. I tutaj nasuwa mi sie pytanie czy jesli kupie ten wyświetlacz niby oryginalny ( faxcon quality) to jest szansa ze przejdzie telefon gwarancje ? Czy jest to mało prawdopodobne?

#17 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 27 stycznia 2015 - 18:40

mało bardzo mało


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#18 l.gajewski

l.gajewski
  • 801 postów

Napisano 27 stycznia 2015 - 18:59

Procedura jest następująca... Oddajesz do Apple Online Store lub do np iSpot. Telefon jest wymieniany na nowy. Niezależnie od tego czy jest to iP6 czy iP6+ (nie ma znaczenia wielkość GB) koszt wymiany to 1299 PLN na nowy.



#19 pwr.

pwr.
  • 21 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 27 stycznia 2015 - 19:10

Widzę ze mnie nie zrozumiałeś, mowię o sytuacji gdy sam wymienię ekran na jakis inny i czy pózniej będę miał gwarancje. Wyświetlacz jest ponoć oryginalny z wszystkimi numerami seryjnymi oraz qr kodami

#20 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 stycznia 2015 - 20:31

Nie przejdzie gwarancji, bo nie masz pojęcia jak go poskładać i na bank zostawisz w środku ślady swojego grzebania. Po drugie ekran który kupisz raczej nie będzie oryginalny.  Po trzecie to chyba oszustwo?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#21 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 12:39

Przestańcie kombinować. Oszczędny traci 2 razy.

Ten temat powinien się nazywać "Jak oszukać Apple, i zachować gwarancję na rozbity iP6" ;)


Użytkownik SeNuke edytował ten post 28 stycznia 2015 - 12:40

 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#22 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 stycznia 2015 - 13:06

Przestańcie kombinować. Oszczędny traci 2 razy.
Ten temat powinien się nazywać "Jak oszukać Apple, i zachować gwarancję na rozbity iP6" ;)

 I tym - słusznym - argumentem zamykam. Temat zrobił się moralnie wątpliwy.
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych