Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zawieszony Macbook Pro Retina 2014 podczas aktualizacji systemu


Najlepsza odpowiedź evo_23 , 20 grudnia 2014 - 21:31

Opcje to:

1. Czekanie... przypuszczam, że nic to nie da

2. Restart komputera + próba ponownej instalacji aktualizacji

3. Restart komputera + czysta instalacja Yosemite

4. Restart komputera + krzyżowanie palców, że nic się nie popsuło i zostanie na starej wersji systemu.

 

Osobiście polecam opcję numer 3

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MateuszApple

MateuszApple
  • 5 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 20 grudnia 2014 - 20:43

Witam, około 5 godzin temu, postanowiłem zaktualizować Macbooka do najnowszej wersji Yosemite poprzednio, także Yosemite(pierwsza wersja po wypuszczeniu systemu). Wszystko zostało pobrane przez Mac Appstore i rozpoczął się proces aktualizacji. Niestety przez 5 godzin nic nie ruszyło i przez cały czas wyświetla mi się taki obraz:

288093.jpg

 

Co mogę i powinienem zrobić? Komputer przełącza się na wygaszacz ekranu, gdy poruszam touchpadem nadal wyświetla się ten obraz.


Użytkownik MateuszApple edytował ten post 20 grudnia 2014 - 20:47

Komputer: MacBook Pro Retina 13.3/i5 2.6GHz/8GB/128GB/Iris Graphics Telefon: iPhone 5s 16GB srebrny Tablet: iPad mini 32GB Wifi+cellural czarny

#2 evo_23

evo_23
  • 217 postów
  • SkądBytom

Napisano 20 grudnia 2014 - 21:31   Najlepsza odpowiedź

Opcje to:

1. Czekanie... przypuszczam, że nic to nie da

2. Restart komputera + próba ponownej instalacji aktualizacji

3. Restart komputera + czysta instalacja Yosemite

4. Restart komputera + krzyżowanie palców, że nic się nie popsuło i zostanie na starej wersji systemu.

 

Osobiście polecam opcję numer 3


"Hear What You've Been Missing"

#3 MateuszApple

MateuszApple
  • 5 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 20 grudnia 2014 - 21:40

Jestem zielony w tych sprawach (mój pierwszy Mac) na czym ów restart polega? Czy wszystkie dane zostaną usunięte? Jak wykonać restart?


Komputer: MacBook Pro Retina 13.3/i5 2.6GHz/8GB/128GB/Iris Graphics Telefon: iPhone 5s 16GB srebrny Tablet: iPad mini 32GB Wifi+cellural czarny

#4 makej

makej
  • 97 postów
  • SkądPoznań

Napisano 20 grudnia 2014 - 22:00

przytrzymaj przycisk power do wyłączenia komputera. następnie ponownie włącz.


MBA 2014, ATV3, iPhone4S, iPad Air WiFi+LTE


#5 MateuszApple

MateuszApple
  • 5 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 20 grudnia 2014 - 22:17

Udało się, zresetowałem i za drugim razem udało się zaktualizować, wszystko działa. Bardzo dziękuje za pomoc!


Komputer: MacBook Pro Retina 13.3/i5 2.6GHz/8GB/128GB/Iris Graphics Telefon: iPhone 5s 16GB srebrny Tablet: iPad mini 32GB Wifi+cellural czarny




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych