Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Instant Hotspot - Nie można się połaczyć


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kjanicki

kjanicki
  • 195 postów
  • SkądŁódź

Napisano 11 grudnia 2014 - 18:04

Witam.

 

System wykrywa mój telefon (wyświetla nazwę i zasięg na liście sieci wifi), niestety przy próbie połaczenia dość długo mieli i ostatecznie wyskakuje komunikat „Nie można włączyć hotspotu osobistego na Azzy's iPhone”

 

hotspot.png

 

Przeszukałem wiele forów i próbowałem wiele rozwiązań, m.in:

  • Wielokrotnie restartować komputer/telefon w różnych kolejnościach
  • Zmienić nazwę telefonu - Istotne, że po zmianie nazwy telefonu, system dalej wykrywał go pod starą. Dopiero wylogowanie i ponowne zalogowanie do iCloud w Yosemite zmusiło system do pobrania nowej nazwy.
  • Wielokrotne włączanie/wyłączanie bluetooth
  • Odtworzenie oprogramowania iPhone
  • Podłączanie komputera pod hotspot osobisty (tradycyjny, włączany ręcznie z hasłem), które warto nadmienić jest dość problematyczne w obecnej sytuacji, ponieważ w momencie gdy system wykryje instant hotspot, tradycyjna sieć danego telefonu znika z listy i trzeba łączyć się za pośrednictwem opcji „Przyłącz do innej sieci” wpisując nazwę.

Niestety brakuje mi już pomysłów, jak rozwiązać problem. Dodam jeszcze, że dotychczas wszystko działało bez zarzutu na wcześniejszej instalacji systemu, problem zauważyłem dość nie dawno, jakiś czas po kolejnej czystej instalacji Yosemite.

 

Komputer to MacBook Pro Mid 2012 a telefon iPhone 5S więc wszystko jak najbardziej kompatybilne.

Może Wy macie jakieś pomysły/doświadczenia?

 

Pozdrawiam.


  • kjanicki lubi to

#2 kpicard

kpicard
  • 94 postów

Napisano 24 kwietnia 2015 - 19:36

Witaj, czy udało Ci się może jakoś rozwiązać ten problem? U mnie wszystko działało, ale po ponownym wgraniu Yosemite na czysto mam ten sam problem Co Ty… 



#3 kjanicki

kjanicki
  • 195 postów
  • SkądŁódź

Napisano 10 czerwca 2015 - 19:41

Witaj, czy udało Ci się może jakoś rozwiązać ten problem? U mnie wszystko działało, ale po ponownym wgraniu Yosemite na czysto mam ten sam problem Co Ty… 

 

Odtworzyłem iPhone'a z kopi zapasowej i jak na razie działa.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych