Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak OS X Mavericks w App Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 budynx

budynx
  • 3 postów
  • SkądŻary

Napisano 08 grudnia 2014 - 23:48

witam,

chiałbym zainstalować sobie "OS X Mavericks" z app Store ale po wejsciu w app Store nie ma wogóle takiego systemu, jest tylko ten nowy "Yosemite" dodam również że wczesniej był dostępny ale nie instalowałem go. Czy jest jakiś sposób aby go ponownie zainstalować. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

z góry wielkie dzięki za jakiekolwiek info.

 



#2 DanielF

DanielF
  • 5 764 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 09 grudnia 2014 - 06:51

Miałeś fabrycznie 10.9? Uruchom go w trybie recovery, system będzie instalował się z sieci.
Fallout ...war, war never changes...

#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 grudnia 2014 - 09:29

Jeśli nigdy wcześniej nie "kupiłeś" Mavericsa z AppStore kiedy był jeszcze dostępny to teraz już go z niego nie ściągniesz.


  • budynx lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 budynx

budynx
  • 3 postów
  • SkądŻary

Napisano 10 grudnia 2014 - 00:47

fabrycznie mam "mountain lion" niestety przegapiłem instalację z app store jak jeszcze była dostępna :( :( a czy jest możliwść np. sciągnięcia z neta czystej instalki i zainstalować, czy po prostu każda instalka "mavericks" jest przypisana do osobnego jabłka?? a może ktoś by udostępnił taką instalkę?? albo wie skąd pobrać.

dzięki



#5 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 10 grudnia 2014 - 08:17

Był za free, więc pobierz z internetu.


  • budynx lubi to

NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#6 budynx

budynx
  • 3 postów
  • SkądŻary

Napisano 13 grudnia 2014 - 21:47

ok system pobrany :) dzięki wszystkim za pomoc.

temat można uznać za zamknięty.

pozdrawiam



#7 diamanda2002

diamanda2002
  • 43 postów

Napisano 10 marca 2015 - 19:24

Czołem ! Masz jakiś link ? Bo szukam, i szukam....

 

Dzięki !



#8 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 19 sierpnia 2015 - 08:18

Miałem przypisany do swojego konta tak samo 3 innych domowników bo sam to robiłem. Teraz jestem podpiety do chmury rodzinnej i widze wszystkie 4 konta i na zadnym nie widnieje Mavericks, a sztuczki z odkrywaniem "zakupionych" w appstore nie pomagaja. Pobierane instalki z torentów wysypują błąd w stylu instalka nie moze zostać uzywa to zainstalowania systemu

Serio od roku albo lepiej  jak nie jest dostepny Mavericks nikt nie wrzucił dobrej wersji do internetu, aby bezpiecznie i stabilnie pobrać instalke ?

Czemu Apple sobie usuwa z zakupionych instalki od starszych systemów ?



#9 Śfierzyk

Śfierzyk
  • 360 postów

Napisano 19 sierpnia 2015 - 11:12

Jeśli nie kupiłeś Mavericksa, to go nie masz w Mac AppStore.

U mnie są widoczne wszystkie wersje od 10.7 (który był jeszcze płatny).

954cdcc3032d9feb.png


Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.


#10 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 19 sierpnia 2015 - 11:23

Człowieku przeciez pisze wyraznie ze na kazdym z kont był "zakupiony" Mavericks i na zadnym z tych kont nie ma go w kupionych czy jest to sklep amerykanski czy tez Polski...

Jeśli nie kupiłeś Mavericksa, to go nie masz w Mac AppStore.

U mnie są widoczne wszystkie wersje od 10.7 (który był jeszcze płatny).

954cdcc3032d9feb.png



#11 Yellowfrog

Yellowfrog
  • 1 548 postów
  • Płeć:

Napisano 19 sierpnia 2015 - 11:31

Miałem przypisany do swojego konta tak samo 3 innych domowników bo sam to robiłem. Teraz jestem podpiety do chmury rodzinnej i widze wszystkie 4 konta i na zadnym nie widnieje Mavericks, a sztuczki z odkrywaniem "zakupionych" w appstore nie pomagaja. Pobierane instalki z torentów wysypują błąd w stylu instalka nie moze zostać uzywa to zainstalowania systemu

Serio od roku albo lepiej  jak nie jest dostepny Mavericks nikt nie wrzucił dobrej wersji do internetu, aby bezpiecznie i stabilnie pobrać instalke ?

Czemu Apple sobie usuwa z zakupionych instalki od starszych systemów ?

 

Jeśli instalowałeś kiedykolwiek Mavericksa pobierając przez App Store albo go nawet tylko pobierałeś przez App Store to musisz go tam mieć. Chyba, że zmieniłeś konto icloud. Ewentualnie, jeśli masz coś nie tak z kontem a miałeś kupionego kompa z zainstalowanym Mavericksem to zawsze możesz zrobić instalację przez internet - pobierze się system zainstalowany w momencie zakupu. Załączam screen z mojego AppStore.

 

cb0gc8r.jpg

 

Jak nie ma to dzwoń do Apple i wyjaśniaj.


Użytkownik Yellowfrog edytował ten post 19 sierpnia 2015 - 11:32


#12 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 19 sierpnia 2015 - 11:48

Próbuj tak – komuś tam na świecie kiedyś pomogło z nieprawidłowo wyświetlaną listą zakupionych.
Pierwszy krok był „upewnij się, że nie masz go w ukrytych zakupach”, czyli pójście do Account i pod Hidden items, ale skoro jesteś przekonany, że nie ma go tam

sztuczki z odkrywaniem "zakupionych" w appstore nie pomagaja.

 

(mam tylko nadzieję, że było to robione na koncie nadrzędnym w stosunku do innych w chmurze rodzinnej),
przejdźmy dalej. W tym samym miejscu jest od razu link do strony zarządzania Apple ID. Zaloguj się tam i sprawdź, czy pole z datą urodzenia nie jest puste. Jeżeli jest, uzupełnij i zachowaj ustawienia.
Następnie w Terminalu wpisz:

defaults write com.apple.appstore ShowDebugMenu -bool true

Uruchom AppStore i ze świeżo wyświetlonego menu Debug wybierz pozycję Reset application. Zaloguj się, żeby zobaczyć zakupy i ponownie sprawdź listę. Menu debug możesz ukryć ponownie wpisując w Terminalu powyższe i podmieniając ostatnie słowo na false, albo po prostu otwierając ponownie to menu i odznaczając pierwszą pozycję „Enable… etc.”. Po ponownym uruchomieniu nie będzie się pokazywać. Powodzenia.


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 19 sierpnia 2015 - 11:49

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#13 Śfierzyk

Śfierzyk
  • 360 postów

Napisano 19 sierpnia 2015 - 11:48

Tak czy inaczej najłatwiej byłoby napisać do obsługi Mac AppStore!


Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.


#14 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 19 sierpnia 2015 - 11:48

Wlasnie siedze na infolinii. Mam podlaczone do chmury rodzinnej 4 konta i w zadnym nie mam wiecej niz 2 zakupy i gadam z tym gosciem i za bardzo nie wie co zrobic. Poszedl gdzies na 5 min w celu weryfikacji ale pewnie nic nie zrobi. Jak tego nie ogarnie powiem mu, ze ma mi wyslac plyte z systemem  ;)

Teraz powiedzial, ze to przez zmiane konta z amerykanskiego na Polskie i tlumaczenie ze na 3 inncyh kontach jest ten sam problem jakos nie dalo mu do myslenia. Zenada

Jeśli instalowałeś kiedykolwiek Mavericksa pobierając przez App Store albo go nawet tylko pobierałeś przez App Store to musisz go tam mieć. Chyba, że zmieniłeś konto icloud. Ewentualnie, jeśli masz coś nie tak z kontem a miałeś kupionego kompa z zainstalowanym Mavericksem to zawsze możesz zrobić instalację przez internet - pobierze się system zainstalowany w momencie zakupu. Załączam screen z mojego AppStore.

 

cb0gc8r.jpg

 

Jak nie ma to dzwoń do Apple i wyjaśniaj.


Użytkownik Casper. edytował ten post 19 sierpnia 2015 - 12:11


#15 Śfierzyk

Śfierzyk
  • 360 postów

Napisano 19 sierpnia 2015 - 12:43

To przełącz sobie jedno z kont na amerykańskie na chwilę.


Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych